Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #1 Skrevet 27. september 2004 Var rett og slett en stor skuffelse!! :veldigsur: (Men jeg hadde nok altfor høye forventninger siden de forrige skivene var skitbra) Mulig jeg synes låtene er bedre etterhvert som jeg får hørt de mer dog
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #3 Skrevet 27. september 2004 Nytt? Visste jeg ikke. Hva heter det? Det kom ut i dag og heter "reise reise". (Det dårligste albumet deres hittil vil jeg påstå) Kjedelig at både Metallica og Rammstein har gått ned betraktelig på de siste skivene. Skal det skje slik med alle favorittbandene mine tro (Men det er vel en umulighet for Rammstein å klare å opprettholde et like bra album eller bedre enn "Mutter" skiva for det var rett og slett genialt!) Jeg har blitt sinnsykt "kravstor" til Rammstein etter Mutter albumet deres nemlig
Dru Skrevet 28. september 2004 #4 Skrevet 28. september 2004 Jeg må ærlig innrømme at jeg likte St. Anger... Det sammenfalt mer med min generelle musikk-smak enn tidligere album av metallica. Så hvem vet? Kanskje jeg liker nyeste av Rammstein? Jeg har uansett en hel haug av gavekort liggende her, og de bør jo bli brukt. Så da blir det Rammstein i morgen.
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2004 #5 Skrevet 28. september 2004 Åh.... jeg må ut å kjøpe !!!!! :o
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #6 Skrevet 28. september 2004 Åh.... jeg må ut å kjøpe !!!!! :o Fortell meg hva du synes etter å ha hørt den da
Donnie Darko Skrevet 28. september 2004 #7 Skrevet 28. september 2004 Du får begynne å høre på Silent Vanquish isteden da
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #8 Skrevet 28. september 2004 Du får begynne å høre på Silent Vanquish isteden da Er det noe ala Rammstein? Har du forresten skaffa deg billett til konserten? (Mener å huske at du sa du ville dra)
Donnie Darko Skrevet 28. september 2004 #9 Skrevet 28. september 2004 Er det noe ala Rammstein? Har du forresten skaffa deg billett til konserten? (Mener å huske at du sa du ville dra) Huisvingen hadde en ekstra billett.. jeg får skru på sjarmen på maks så kan jeg sikkert kjøpe den av hu. Her er en lavkvalitets lytteprøve av Silent. http://www.alexsander.net/~silent/sound/dep-2.mp3
Gjest Metallhuet uinnlogget Skrevet 28. september 2004 #10 Skrevet 28. september 2004 Huisvingen hadde en ekstra billett.. jeg får skru på sjarmen på maks så kan jeg sikkert kjøpe den av hu. Her er en lavkvalitets lytteprøve av Silent. http://www.alexsander.net/~silent/sound/dep-2.mp3 Takk, Donnie. Hører på den nå. Vet ikke heelt hva jeg synes om den enda
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #11 Skrevet 28. september 2004 Har gjort meg opp en mening nå og meningen min er at jeg ikke synes det var noe særlig bra (Ikke det verste jeg har hørt dog )
Donnie Darko Skrevet 28. september 2004 #12 Skrevet 28. september 2004 Heldigvis er de fleste uenige med deg der http://powerlord.dataportalen.com/metalnor...=omtaler&ID=575
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #13 Skrevet 28. september 2004 Heldigvis er de fleste uenige med deg der http://powerlord.dataportalen.com/metalnorge/index.php?action=omtaler&ID=575 Ser man det ja Jeg hadde ikke noe problemer med vokalen eller spillinga, men mangla liksom noe sånn at jeg kunne si at det var BRA musikk
Donnie Darko Skrevet 28. september 2004 #14 Skrevet 28. september 2004 Ser man det ja Jeg hadde ikke noe problemer med vokalen eller spillinga, men mangla liksom noe sånn at jeg kunne si at det var BRA musikk Det er ikke like "rett i trynet" musikk som mye annet nei. Hvis man liker Opeth og den typen metall så vil jeg mene at Silent er rett i blinken.
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #15 Skrevet 28. september 2004 Hvis man liker Opeth og den typen metall så vil jeg mene at Silent er rett i blinken. Hører ytterst sjeldent på sånn type metall, sikkert derfor den ikke falt så i smak
Dru Skrevet 29. september 2004 #16 Skrevet 29. september 2004 Nå har jeg nettopp hørt gjennom plata til Rammstein. Og det var langt fra det verste jeg har hørt. Det er ikke gode gamle Rammstein, det skal sies. Men det er ikke så langt unna at det blir helt sært heller. De har ikke hatt samme kjempehoppet som f.eks. Metallica og Theatre of Tragedy. Det som mangler fra tidligere er den skikkelig industrial-klangen. Det virker som om de har blitt litt mykere i kantene, uten at det ødela fullstendig. Jeg er relativt sikker på at plata ikke kommer til å støve ned her hos meg.
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #17 Skrevet 29. september 2004 Jeg er relativt sikker på at plata ikke kommer til å støve ned her hos meg. Den kommer ikke til å støve ned hos meg heller. Den ble jo faktisk noe bedre etter at jeg fikk hørt den mere. Men jeg savner nå gode gamle Rammstein (Det gamle materialet deres kommer nok til å bli spilt mest her i huset)
Dru Skrevet 29. september 2004 #18 Skrevet 29. september 2004 Samme her, egentlig. Ingenting funker så bra som Rammstein. Om det er dårlig humør, husvask eller fest.
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #19 Skrevet 30. september 2004 Samme her' date=' egentlig. Ingenting funker så bra som Rammstein. Om det er dårlig humør, husvask eller fest.[/quote'] Sant så sant Hva annet hører du på da?
Dru Skrevet 30. september 2004 #20 Skrevet 30. september 2004 Det går mer i industrial, neo-goth, og masse forskjellig egentlig. Akkurat nå har jeg dilla på HIM, jeg synes Marilyn Manson er genial, norske Span overrasket positivt, selv om jeg ikke hadde så godt inntrykk av Fritjof fra sone2 og matprat... Zeromanzer, de to siste albumene til ToT(musique og assembly), Melissa Auf Der Maur. Men jeg liker også ting i litt mer mykere retning. Tricky - Antimatter, og sorry to say nesten, Avril Lavigne... Jeg er ikke så glad i ting som havner under sjangeren metal. Og heller ikke nightwish og de suppegreiene der. Men det går på humør. Alt til sin tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå