Gå til innhold

Si i fra til date 1 at jeg skal møte date 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en i 4mnd. Det har ikke blitt noe mer mellom oss, mulig det kan bli det, men akkurat nå tror jeg ikke det er rette tidspunktet for han. Han har ikke sagt akkurat det til meg, men jeg tror det passer dårlig for han nå. 

Jeg har vært innom tinder igjen og har begynt å prate med en hyggelig gutt som jeg vurderer å møte. 

Så er spørsmålene: Skal jeg møte han? Skal jeg først snakke med han jeg har holdt på med en stund og høre hva han har å si til det/hva han tenker egentlig? Skal jeg møte han uten å si i fra til han jeg har holdt på med?

Jeg synes det er litt vanskelig. Og ikke vet jeg hvordan jeg evt. skal ta det opp med han heller :(

Anonymous poster hash: bcb8b...576
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det slutt med date #1. Deretter gå på date med #2. Gjør det ryddig når du først er igang. 

• Liker 1
Skrevet

I og med at dere har datet så lenge som fire måneder, så bør du fortelle han at du dater andre.
Tenk om du hadde datet en mann i 4 mnd og likte han, og plutselig forsvant han fordi han datet noen andre når du trodde du var den eneste.
Siden du sier du oppfatter at han ikke er interessert i noe mer på dette tidspunktet syns jeg du bør ta praten med han å spørre han om hva han ser for seg, og si at du føler at det ikke kan bli dere to nå så derfor har du bestemt deg for å date andre. Da blir det opp til han om han vil være en av flere , eller om han vil skåne følelsene og tiden sin og trekke seg unna, som jeg forstår veldig godt at han vil.

Men du må si i fra hvertfall. Fire mnd og lenge og å date andre bak ryggen hans er utrolig respektløst. Noe annet om det hadde vært to uker.

Anonymous poster hash: 7e9d0...dbb
Skrevet

fire mnd ER lenge (ikke og )

Anonymous poster hash: 7e9d0...dbb
Skrevet

Hva legger du i "hold på" med noen i fire måneder? Dette kan fort kvalifiseres som utroskap eller i det minste mangel på respekt i mine øyne.

Skrevet

Hva legger du i "hold på" med noen i fire måneder? Dette kan fort kvalifiseres som utroskap eller i det minste mangel på respekt i mine øyne.

Ikke utroskap, men definitivt mangel på respekt og klasse/manerer. 

Skrevet

Jeg syntes det ville vært respektløst når dere har hatt noe gående i fire måneder, med mindre dere faktisk har avtalt at dere kun treffes på vennskapelig grunnlag og/eller at dere ikke skal være eksklusive. Etter fire måneder så har man gjerne en forventning om at det er noe hvertfall, og det minste man kan gjøre er å ta seg tiden til lå avslutte det. 

Anonymous poster hash: 8288d...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...