AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har tenkt å prøve dette merket så derfor spør jeg. Fortell hvordan de er å ha på, str. og om det er verdt pengene. For jeg går ut i fra at dere har mer erfaring rundt dette temaet enn det jeg har. Takk for alle som vil dele sin erfaring. :-) Anonymous poster hash: 936f0...332
belle_ Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Har to BHer derfra, og jeg er sinnsykt fornøyd. Har i størrelse 80h, noe som er større enn hva jeg bruker i enkelte andre butikker. Bruker som regel 80f. Kan ikke si noe annet enn at jeg er veldig fornøyd. Behagelig og ha på, samt bra kvalitet Synes ikke prisen er ille i det hele tatt? Så ja, da er de definitivt verdt pengene.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Elsker dem! Holder lenge og sitter bra. Bruker 75e (tror jeg). Anonymous poster hash: d02b3...456
Cata Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Nesten alle mine BH'er som er i daglig bruk (5-6 stykker) er fra Change. Hater i grunnen å "reklamere" for noe som helst, men jeg er i allfall kjempefornøyd med mine. Kunne muligens vært like fornøyd med andre merker hvis jeg hadde fått tatt mål andre steder, men siden Change både passer min fasong og fås kjøpt i nettbutikken deres så gidder jeg rett og slett ikke lete andre steder lenger.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har kjøpt to BH- er på Change, og de er de dårligste jeg noensinne har hatt. De passer overhodet ikke, til tross for at "ekspertene" på Change tok mål av meg. Anonymous poster hash: 2cf86...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg elsker BH'ene til Change, eneste jeg bruker. Jeg bruker størrelse mellom 70H og 70I og jeg er glad for at jeg kan finne denne litt "sjeldne" størrelsen i hjembyen min uten å måtte gå på nettet. BH'ene holder lenge, selv med mye bruk. Anbefaler å måle deg selv, for eksempel med hjelp av denne kalkulatoren: http://www.brasizecalculator.tk/Mange som jobber i BH-butikker har ikke så mye peiling på BH-størrelser og mange bruker feil måle-metode. Det beste er å måle seg selv hjemme på riktig måte. Da får du helt riktig størrelse. Det er også viktig å velge riktig form for dine pupper, det vil gi best støtte og pass. Anonymous poster hash: 0cced...044
kanelsnurr Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Nesten alle mine BH'er er fra Change. Jeg er veldig glad i dem fordi de har et godt utvalg av balconette-BH'er, som passer min kropp veldig godt. Har ikke så veldig spesiell størrelse (70C), men likevel er det ikke alltid lett å finne noe som sitter godt på vanlige klesbutikker.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Synes de er kjempefine, men de gir absolutt ikke god nok støtte til mine bryster (er 65J eller 65 K i deres størrelser, og ja - de er naturlige). Ga heller ikke støtte da jeg "bare" var H-cup. Synes de funker veldig bra til spesielle anledninger (der den skal av innen 15 minutter), og de har noen gode minimizere dersom man skal tone ned puppestørrelsen sin. Kjøper heller mine på Bravissimo eller Figleaves, har dem i mange, mange år Anonymous poster hash: f0eb3...9dd
Gjest Wonder Woman Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har 2 bher fra Change, kjempe fornøyd- synes billig bher har en tendens til ha ganske harde stropper, og det gjør vondt, Mens Change bhene er stroppene mye mykere og jeg slipper å få vondt
FriCol Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Har alltid vært veldig fornøyd med bh-ene fra Change Eneste minuset er kanskje at jeg sjeldent syns de har noe særlig spennende undertøy, hvert fall i min str, da går det mest i sort eller hvitt...
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg er også fornøyd, med utvalget i størrelser (noe helt annet en h&m f.eks), og med servicen. Men det som jeg synes er det beste er at de varer er evighet. Jeg har ikke kjøpt ny bh på mange år, for de mister ikke elastiteten slik billige bher gjør. Så da gjør det ingenting at de er litt dyrere, for det blir billigere i lengden Anonymous poster hash: ea336...bd2
isbjørnungen Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg er veldig fornøyd, kjøper egentlig bare BHer derfra. De holder seg godt og sitter fint. Det greieste er kanskje at størrelsen er lik fra modell til modell, så trenger bare plukke med meg en 65E som jeg liker, passer den hver gang. Siste innkjøpet var en BH med spiler, men helt uten vattering - den former faktisk puppene veldig fint, og er helt HIMMELSK å ha på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå