AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Hei! Jeg har et lite dilemma. Begynner nemlig å få følelser til en jeg er sjef for. Vi er på samme alder, har like hobbier, og har lange samtaler utenfor arbeidstid. Vi deler de aller fleste verdier og syn på ting, det ene som skiller oss er at jeg er katteperson og han er hundeperson. Prøver å ikke få noe følelser, men er utrolig vanskelig å holde tilbake. Vi må jobbe direkte med hverandre og vil ikke ødelegge noe i arbeidsforholdet vi har nå. Er det noen som har hatt noe erfaring med det å ha noe på gang med en som jobber for en? Er det mulig å være romantiske uten at det skaper noe problemer? Poster dette i singelforumet da vi begge er single, men mest sannsynligvis har lyst på mer. Men på grunn av at jeg er sjefen hans, er det.. vanskelig. Noen som har erfaringer? Anonymous poster hash: f68da...76f 1
Miklo Velka Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Regner med at bedriften dere jobber for har noen retningslinjer for slike forhold, men normalt så tipper jeg det er en dårlig idé. 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Don't shit where you eat. De eksemplene jeg har sett av kollegaforhold har uten unntak fått innvirkning på jobben etter hvert. Selv om det mot formodning skulle gå bra for dere to, er det alltid en eller annen kollega som mistenker favorisering e.l. Anonymous poster hash: 8810a...eb5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Kan han omplasseres så dere ikke må jobbe direkte sammen? Hvis ikke ville jeg vært forsiktig og evt. ta det veldig sakte. Anonymous poster hash: 25527...329 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Det er en mulighet for at jeg kan slutte å være leder for akkurat hans avdeling, og ha noen andre til å ta over, så jeg slipper å være direkte sjef for han. Er bare veldig sjelden at jeg overhode finner noen som helst, og akkurat han kommer jeg så utrolig godt overens med. Vet også at han har et øye for meg å, noe som er helt uforståelig. Så har ikke lyst til å bare droppe han.. Anonymkode: 20e4a...2f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå