Gå til innhold

Ungkarskvinnen - i kveld kommer danskene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir plutselig litt action nå da. Men er personlig litt skuffa over at det ikke er svensker som kommer :)

Synes egentlig det er litt gøyere med ungkaren, fordi det blir mer intriger når det er masse jenter...

Ser dere på ungkarskvinnen? Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men ifølge det jeg har lest kommer det både svensker og dansker.

Janniche har datet norske gutter og svenske samtidig. I begge leire føler de visstnok at hun har vært utro mot dem.

Så tror hun at nå sal de slås sammen og det skal de men inn kommer også 6 dabske gutter og en dans ungkarskvinne!!!! DEt visste ikke janniche noe om!!

Du kan forøvrig se bilde av de svenske gutta hun hat dater på

www.kanal5.se

Skrevet

Jeg syns de norske versjonene av realityprogrammer er tamme og det er sjeldent jeg gidder å se. jeg har sett en episode av ungkarskvinnen, men det er definitivt den eneste episoden jeg skal se.

Skrevet
Men ifølge det jeg har lest kommer det både svensker og dansker.

Janniche har datet norske gutter og svenske samtidig. I begge leire føler de visstnok at hun har vært utro mot dem.

Så tror hun at nå sal de slås sammen og det skal de men inn kommer også 6 dabske gutter og en dans ungkarskvinne!!!! DEt visste ikke janniche noe om!!

Du kan forøvrig se bilde av de svenske gutta hun hat dater på

www.kanal5.se

uææ!! For et opplegg :) Har a data de nå mens innspillinga har pågått?? jøss... detta må jeg nesten se...

Skrevet

Jeg har faktisk ikke sett noe på det i det hele tatt men jeg leste en artikkel på vgnett i dag. Sjekket siden til Kanal 5 og joda der har de gått fra 15 til 6 gutter med samme dama...

Skrevet
Jeg har faktisk ikke sett noe på det i det hele tatt men jeg leste en artikkel på vgnett i dag. Sjekket siden til Kanal 5 og joda der har de gått fra 15 til 6 gutter med samme dama...

oki, jeg har fulgt med med et halvt øye. Synes ikke det har vært så vanvittig interessant, men kommer nok til å se i kveld...

Skrevet

Det er annerledes med Ungkaren ja, da blir det gjerne mer intriger også.

Hun norske ungkarskvinnen helt grei og søt. Trodde de skulle finne en rålekker en til serien..men gutta er tydeligvis fornøyde uansett!

Det blir mer spennende når det innblandes svenske og danske menn :sjarmor:

Skrevet

Ok, jeg fikk ikke helt med meg... hva var det egentlig som skjedde med han dansken som fikk beskjed om å gå?

Skrevet
Ok' date=' jeg fikk ikke helt med meg... hva var det egentlig som skjedde med han dansken som fikk beskjed om å gå?[/quote']

Tror han hadde vært ute hele natta, og besøkt en "venninne" eller noe. (skal ikke si at jeg skjønner _alt_ som blir sagt på dansk da men..)

Forresten syns jeg dette ble en del forvirrende og enda værre hvis det kommer enda en dame neste gang..Kommer hu uten menn hu da eller!? *oppgitt over vanskelige reality konsepter*

Det virker som dette er sikreste veien mot null romanse iallfall :roll:

Skrevet
Ok' date=' jeg fikk ikke helt med meg... hva var det egentlig som skjedde med han dansken som fikk beskjed om å gå?[/quote']

Etter hva jeg forsto, så hadde han vært borte en hel natt. Han ble observert da han kom tilbake i en taxi kl 10 om morgenen. Det ble antatt at han muligens hadde overnattet hos en annen jente (?)...men det ble hverken bekreftet eller avkreftet.

Jeg synes den danske jenta var utrolig sjarmerende :)

Skrevet
Jeg synes den danske jenta var utrolig sjarmerende :)

Akkurat det er jeg veldig enig i:)

Hun virket også ganske oppegående, og litt mer gjennomtenkt i svarene sine enn den norske (uten å si et vondt ord om henne altså)

Gjest lilletroll
Skrevet

Synes det var litt teit at den norske jenta og den danske jenta hadde like mange roser å gi ut jeg......den danske hadde jo bare 6 opprinnelige å velge fra, mens den norske hadde jo 12......Urettferdig!!

Når det er sagt synes også jeg den danske jenta virker noen hakk mer intelligent enn den norske, uten at det er noen feil på den norske allikevel, da....men jeg syntes synd på henne på gruppedaten med de danske guttene......

Synes nok at "the twists and turns" gjør at det blir litt rotete, og sjansen for å finne "the one and only" blir jo litt mindre ved at de hele tiden slenger inne nye mennesker....da sier det seg jo selv at de ikke får så god tid til å bli kjent med hverandre....tiden pr person blir mindre, og noen kommer rett og slett inn for sent....men det her var nå bare min mening, da :wink:

Skrevet

Gikk han danske drengen frivillig eller ble han "disket"?

Gjest lilletroll
Skrevet

Han danske ble bedt om å dra FØR rosesermonien begynte av den danske jenta....

Skrevet

Er enig i at den danske jenta var veldig sjarmerende, noe jeg ikke synes om Janniche.

Synes hun er helt ordinær og ikke spesielt karismatisk. Men for all del, det er jo ikke noe galt ned henne!

Jeg fikk helt vondt på hennes vegne igår under middagen med de danske guttene. Makan til oppførsel :o Skjønner godt at hun ikke likte situasjonen og hadde mest lyst å gråte!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Det skal komme en TREDJE(!) ungkarskvinne inn i programmet nå! Daniela....

Det er vel ganske "få" gutter igjen når fordelt på de tre jentene? Prøver produsentene å lage cat-fight?

Skrevet

jepp,tror nesten det er det de prøver på :wink: nå kommer svenskadama og kan få restene,liksom :ler: men jeg syns de stylistene gjør jannicke så mye styggere enn hun er...med de grusomme kjolene,helt forferdelige hårfrisyrer og idagen episode...bare masse rød øyenskygge and thats it,hun så jop nesten litt djevelsk ut :-?

Skrevet

Janniche ser så utrolig syk ut i forhold til hun danske!Det er jo midt på sommeren men janniche blir jo bare blekere og blekere!Syns hun er skikkelig kjedelig, mens hun danske er skikkelig søt!

Skrevet

Ja, hun danske ser frisk og søt ut! Ligner på C diaz... :-)

Hun norske ser ho ut som en blek gothe-fjortis.

Skrevet

Jeg synes også Janniche blir stylet til det verre. Hun er jo ei slank jente, også går hun i store kjoler som får henne til å se gravid ut!

Men hun svenske ungkarskvinnen, Daniella, føler jeg veldig sterkt at jeg har sett på tv før. Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...