Gå til innhold

Si i fra når man sletter noen fra face/insta/snap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har slettet en tidligere venninne fra alle sosiale media jeg er aktiv på. Jeg blir bare irritert når jeg ser noe fra henne, hun viser absolutt ikke interesse for å bevare et vennskap og etter et stort svik fra hennes side. Har fått noen meldinger innimellom hvor hun smører på hvor fantastisk glad hun er i meg, og hvor herlig jeg er, men føler det er falskt for hun har aldri tid til meg, glemt avtaler, og er mest opptatt av å fortelle hvor fantastisk flink hun er og hvor glad alle er i henne.. Jeg er veldig anti jantelov, men når det går over i smørtjukt selvskryt hele tiden så detter jeg litt av lasset og gidder ikke høre på. Jeg har aldri mast på henne om å finne på ting, men kommet med forslag om å møtes innimellom, og  jeg er helt normal, bare for å opplyse det før noen går til angrep og sier jeg er sikkert er helt ufordragelig siden hun ikke holder kontakten.

Jeg har nok ikke et helt flust med venner, men føler at jeg kan ikke ta vare på slike venner bare for å ha "venner".. Bør jeg si i fra eller bare la henne ta hintet?

Anonymous poster hash: 61506...906
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, man sier ikke fra når man sletter noen. Den som blir slettet oppdager det jo selv.

Anonymous poster hash: feba2...c7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg lar alltid sletting passere i stillhet. Føler det blir veldig dramaqueen å skulle ta en unødvendig konfrontasjon.

Anonymous poster hash: 17252...074
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, la det ligge, så får du se hvor lenge det går før hun tar kontakt ;)

Anonymous poster hash: b5676...f2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanske hun har ting i livet sitt som gjør at hun ikke kan være så hyppig med alle vennene sine? Privat livssituasjon, sykdom eller lignende. Jeg kan være svært sjeldent med mine venner og tar derfor lite intiativ, men de gangene jeg kan så passer jeg på å påpeke at jeg er glad i vennen min og setter pris på vennskapet. Ja jeg har mistet venner pga det, fordi de ikke har forstått min livssituasjon og tenker at det ikke er så vanskelig å ta mer kontakt, men det er venner som ikke har brydd seg om å spørre meg om mine personlige ting eller valgt å ikke forstå. Mine ekte venner har godtatt at jeg ikke gir lyd fra meg på to måneder, for å så plutselig oppføre meg som bestevenn i noen uker igjen. Så jeg syns ikke du skal bli så fornærmet og bitter bare fordi hun tar sjeldent kontakt. Som venninde, så syntes jeg du skal stole på henne når hun sier at hun syntes du er herlig og er glad i deg!

Anonymous poster hash: 0f5c3...a46
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanske hun har ting i livet sitt som gjør at hun ikke kan være så hyppig med alle vennene sine? Privat livssituasjon, sykdom eller lignende. Jeg kan være svært sjeldent med mine venner og tar derfor lite intiativ, men de gangene jeg kan så passer jeg på å påpeke at jeg er glad i vennen min og setter pris på vennskapet. Ja jeg har mistet venner pga det, fordi de ikke har forstått min livssituasjon og tenker at det ikke er så vanskelig å ta mer kontakt, men det er venner som ikke har brydd seg om å spørre meg om mine personlige ting eller valgt å ikke forstå. Mine ekte venner har godtatt at jeg ikke gir lyd fra meg på to måneder, for å så plutselig oppføre meg som bestevenn i noen uker igjen. Så jeg syns ikke du skal bli så fornærmet og bitter bare fordi hun tar sjeldent kontakt. Som venninde, så syntes jeg du skal stole på henne når hun sier at hun syntes du er herlig og er glad i deg!

Anonymous poster hash: 0f5c3...a46

Hei. Hadde det vært tilfelle nå så hadde jeg ikke avsluttet vennskapet. Hun avtaler egentlig i hytt og pine og glemmer avtaler og driter i om noen blir skuffet. Hun synes selv hun er en gave til jorden og jeg vet hun ikke har en sykdom. Hun er veldig sosial,hun taper heller ikke noe på å miste meg hun har masse venner ellers, så da går det sikkert veldig surr i avtaler. Veldig leit at du har opplevd det du har opplevd, jeg hadde tatt vare på deg som venn hadde jeg hatt deg, du virker lojal og at du en periode er "borte"pga sykdom bør ikke være grunn til dumping 😊 men dette var noe annet, skal ikke gå inn på detaljer men det har og vært et stort svik i fortiden som såret veldig og hun prøver ikke å rette opp, hun har og glemt avtaler etter den gangen.

Anonymous poster hash: 61506...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt fra. Men jeg ville heller ikke ha slettet henne, men bare hvis hun la ut stygge ekle eller veldig tåpelige ting.

Hadde ikke irritert meg at hun hadde den oppførselen du beskriver, men hadde nok blitt skuffet over at hun ikke holdt det hun hadde sagt, stadig sviktet og var ustabil. Men henne om det. Da bare hadde jeg tatt avstand og latt det gli over av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...