Nowayback Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) . Endret 12. mars 2017 av mann_86
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Juleølet lanseres siste fredagen i oktober, dvs til helgen. Tror butikkene begynner å selge juleøl til mandag 2. november, jippi! Anonymous poster hash: de5b5...b96
Nowayback Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2015 Kan nesten ikke vente! Juleøl er en fantastisk avkobling fra den lyse pilsen! Men man blir rimelig fort lei også. Selv syns jeg ofte butikkølet er best, gjerne Tuborg og Hansa Julebrygg (den lilla). Av polølet er Ringnes Julebokk og Ringnes sterk favorittene.
Nowayback Skrevet 4. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2015 Juleølet lanseres siste fredagen i oktober, dvs til helgen. Tror butikkene begynner å selge juleøl til mandag 2. november, jippi!Anonymous poster hash: de5b5...b96 Jeg har ikke sett juleølen enda! Har du?
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 I år er jeg mest spent på å smake på juleølet fra Lervig Aktiebryggeri, Kringly Kris. Noen som har smakt på den før?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 I år er jeg mest spent på å smake på juleølet fra Lervig Aktiebryggeri, Kringly Kris. Noen som har smakt på den før? Nei. Anonymkode: 8df6a...c61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå