Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #1 Del Skrevet 27. september 2004 Typen min gjennom tre år påstår følgende: -han kikker aldri på damer (neida! ) -han verken tenner eller tenker på andre jenter -han deltar aldri i samtaler om andre jenter (da snakk om på guttetur, firmafest, etc...) -han fantaserer aldri om andre enn meg Det er greit at gutten min er unik, men så unik går det vel ikke an å bli? Og hvis dere lurer på om han er homo, og jeg en gutt, så er det ikke tilfelle :oops: Men jeg lurer på en ting: og det er hvordan jeg kan få til å snakke mer åpent om slike ting.. Vil jo heller at han skal kunne si at en annen jente er fin, enn at han skal gå å tenke på henne inni seg liksom.Det er vanskelig å ikke vite hvordan han oppfører seg når jeg ikke er der. Er jo kjipt hvis han er pusekatt når jeg er tilstede, og sleezebagèn når jeg er borte? Hvordan kan jeg finne ut sannheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 27. september 2004 #2 Del Skrevet 27. september 2004 Kjæresten min er og sånn. aldri har han syntes en annen jente er pen, aldri har han fantasert om en annen jente, aldri snakker han med jenter, aldri har han gitt en annen jente et eneste blikk, aldri har han sett en eneste jente untatt meg som han liker utseendet på men han har ikke kjent meg hele livet og han kan da umulig aldri ha sett ei pen jente før jeg kom som en slags "åpenbaring" inn i livet hans. jeg vet ikke hva du skal gjøre jeg, i og med at jeg er i samme situvasjon som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. september 2004 #3 Del Skrevet 27. september 2004 -han kikker aldri på damer (neida! ) -han verken tenner eller tenker på andre jenter -han deltar aldri i samtaler om andre jenter (da snakk om på guttetur, firmafest, etc...) -han fantaserer aldri om andre enn meg Unnskyld meg men; det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #4 Del Skrevet 27. september 2004 GreenSky- det var jo nettopp det jeg skrev! Hvis du har noe annet å komme med, som faktisk kan være til hjelp, så blir jeg glad i stedet for deppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 27. september 2004 #5 Del Skrevet 27. september 2004 Typen min gjennom tre år påstår følgende: -han kikker aldri på damer (neida! ) Det kan han jo ikke unngå, med mindre han går med bind for øynene da. Mulig han ikke bevist studerer andre jenter, men at han ikke legger merke til en pen jente på gata eller i butikken, det tro jeg ikke noe på. Hun behøver ikke være penere enn deg, men alikevel vil jeg tro han ser andre jenter som også er pene. -han verken tenner eller tenker på andre jenter Her kan han delvis ha rett. Om han har funnet den rette dama for han, altså at du er så nær drømmejenta han kan komme, ja da har han jo ikke behov for å hverken tenke eller drømme om andre. Kanskje han rett og slett er storfornøyd med den dama han har, er vel ikke noe galt i det? --han deltar aldri i samtaler om andre jenter (da snakk om på guttetur, firmafest, etc...) -han fantaserer aldri om andre enn meg Kan jeg godt tro. Det er ikke slik at gutter på tur som samles over et par pils sitter å diskuterer jenter. Vi kan godt spørre hverandre om hvordan vi har det, om det er dame på gang for de som er single, eller om man er fornøyd med forholdet man er i. Men personlig er det jammen mange år siden jeg sist satt på en fest og praten gikk om damer. Det går i jobbsnakk og fotball for det meste. --Men jeg lurer på en ting: og det er hvordan jeg kan få til å snakke mer åpent om slike ting.. Vil jo heller at han skal kunne si at en annen jente er fin' date=' enn at han skal gå å tenke på henne inni seg liksom.Det er vanskelig å ikke vite hvordan han oppfører seg når jeg ikke er der. Er jo kjipt hvis han er pusekatt når jeg er tilstede, og sleezebagèn når jeg er borte? Hvordan kan jeg finne ut sannheten? [/quote'] Det jeg lurer på er hvorfor dere jenter på død og liv skal vite slike ting? Hvorfor er det ikke godt nok for dere at typen er glad i dere, at han er fornøyd med hva han har. Hvorfor må dere vite om at han syns en/andre jenter er pene, når dere alikevel VET innerst inne at verden kryr av pene jenter? Mange gutter blir rimelig vettskremte når slike spørsmål dukker opp, fordi vi vet at mange jenter virkelig tar seg nær av å høre at andre er penere enn dem, eller at de automatisk begynner å tvile på seg selv eller forholdet om typen sier at ja, jeg syns "hun" er dødspen. Er du fornøyd med hvordan typen din er i ditt selskap, så tror jeg ikke han forandrer totalt karakter blandt gutta. Kanskje kan han tøffe seg litt ekstra noen ganger når han er sammen med dem, men det betyr ikke at han nødvendigvis mener alt han gjør eller sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peder Skrevet 27. september 2004 #6 Del Skrevet 27. september 2004 Beklager, men kjæresten din er mest sannsynlig en løgner. Kan det tenkes at hans "redsel" for ærlighet, er at du har latt han forstå at du er sjalu, og ikke "tåler" at han er ærlig om saker og ting? Jenter er jammen rare, noen klager på mannen nettopp fordi han kikker litt på andre i blant, andre klager på at han ikke gjør det. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #7 Del Skrevet 27. september 2004 Kan godt tenkes det ja! Kjipt faktisk, for jeg vil ikke at det skal være sånn... Men det gjør jo også at jeg ikke helt stoler, siden han sier som han gjør::: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 27. september 2004 #8 Del Skrevet 27. september 2004 Det høres ut som om "Mann 28" er rimelig nær sannheten.. Hvertfall ut fra hva jeg har hørt fra gutter selv når jeg har spurt dem. Og jeg tror ikke jeg skal spørre dem mer om sånt. De blir nok litt fortvilte og vet ikke hva de skal gjøre med det. "Ser jeg tjukk ut i dette?" / "Ser du på andre jenter"? Det presser dem opp i et hjørne? Husk menn er rare. De snakker ikke på den måten vi snakker med venninner. Unntatt hvis de ikke er med i Homsepatruljen. Mitt tips er å ikke utfordre skjebnen: menn kan fort bli lei av slike spørsmål. De er litt stumme: er de fornøyd blir de uten å si noe omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petzl Skrevet 27. september 2004 #9 Del Skrevet 27. september 2004 Kan jo hende han har blitt utsatt for hysteriske kvinnemennesker før, og nå har bestemt seg for å kjøre safe. Uansett så er det kanskje ikke så mye å henge seg opp i; det er nok ikke sant, men han sier det sannsynligvis for å ikke gjøre deg utrygg. Ergo av sympatiske grunner. Jeg kjenner forøvrig en gutt som ER slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 27. september 2004 #10 Del Skrevet 27. september 2004 -han kikker aldri på damer (neida! ) -han verken tenner eller tenker på andre jenter -han deltar aldri i samtaler om andre jenter (da snakk om på guttetur, firmafest, etc...) -han fantaserer aldri om andre enn meg Jeg kan love deg at han 99% kikker på andre damer, at han snakker om jenter på guttetur (men seff ikke slik snakk om at han vil knulle den og den damen, men kommentere utseende og andre ting rundt det.). 99% sjangs så fantaserer han om andre enn deg men dette kan være sjelden seff. Alt dette henger jo sammen med at "gresset er alltid grønnere på den andre siden". Men han sier nok alle disse ordene fordi han netttopp elsker deg mest av alt og vil ikke såre deg?. Selv om jeg neppe tror at en dame vil bli såret selv om mannen SER på en annen dame. For å se har man jo lov til såvidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefrid Frost Skrevet 27. september 2004 #11 Del Skrevet 27. september 2004 - Mannen kikker ofte på damer. Jeg liker å se på at han gjør det - Rett som det er tenner han på dem eller tenker på hvordan det vill vært å ha sex med dem. Jeg hører gjerne på at han tenker høyt -Han deltar selvsagt i inngående samtaler med andre menn om andre jenter. Jeg liker å høre om den grove måten de omtaler jenter på -Han fantaserer om mange andre enn meg. Han kan gjerne gjøre det mens vi har sex også, bare han gir alt der og da. Kort og godt: La mennene fantasere frttt, og utnytt den kraften fantasien gir dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. september 2004 #12 Del Skrevet 27. september 2004 GreenSky- det var jo nettopp det jeg skrev! Hvis du har noe annet å komme med' date=' som faktisk kan være til hjelp, så blir jeg glad i stedet for deppa![/quote'] Men kjære deg; Hva kan vi hjelpe deg med, da? Jeg synes ikke det er noe problem, og ville bare latt det ligge. Men hvis du synes det er et problem: - Kjære, jeg tror ikke noe på deg når du sier at du ikke kikker på andre damer a) Synes det er litt søtt av deg i grunn, å si at du ikke gjør det, men det er greit det, jeg blir ikke sur eller noe hvis du kikker på andre damer, det er da en helt naturlig ting B) Du både lyver OG kikker på andre damer, ditt sleipe svin eller c) ikke si noe i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Per Skrevet 27. september 2004 #13 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg tror han snakker sant, nesten i alle fall. Jeg er selv i et flott forhold, og tror jeg kan si noenlunde det samme som typen din. Jeg kan nok se på andre jenter, og kontantere at de er pene, har en flott figur etc. Men that's it! Mer har jeg ikke behov for, fanataserer absolutt ikke om andere, og tenner kun på sambo'n. Så jeg tror ikke du skal tenke så mye mer på det, i aller verste fall vil du jo kunne bli skuffa, og det er jo ikke det du vil?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 27. september 2004 #14 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg tror han snakker sant, nesten i alle fall. Jeg er selv i et flott forhold, og tror jeg kan si noenlunde det samme som typen din. Jeg kan nok se på andre jenter, og kontantere at de er pene, har en flott figur etc. Men that's it! Mer har jeg ikke behov for, fanataserer absolutt ikke om andere, og tenner kun på sambo'n. Så jeg tror ikke du skal tenke så mye mer på det, i aller verste fall vil du jo kunne bli skuffa, og det er jo ikke det du vil?! Du sier det jo selv nå... "jeg kan nok se på andre jenter, og konstantere at de er pene". Er dette hovedinnlegger ikke liker ved sinn mann. Men dete er jo egentlig helt normalt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #15 Del Skrevet 27. september 2004 Dette er hovedinnlegger. Til siste svar:nei, det er ikke det jeg ikke liker ved min mann. Herregud, han synes jo selvfølgelig at andre jenter er pene. Skal litt til å unngå det da! Men jeg håper bare han ikke er falsk. At han lyger om den virkelige sannheten. Skjønner? Har så mange kamerater som prøver seg med en gang damen har gått ut døren, og synes ikke det er no kjekt. Har sannsynligvis møtt så mange dumme mannfolk opp gjennom at det er vanskelig å tro at min ikke er sånn! Skade fra fortiden med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. september 2004 #16 Del Skrevet 27. september 2004 Synes det er verd å legge merke til at de fleste jenters svar på denne tråden heller i en litt negativ retning, mens guttene derimot (som spørsmålet faktisk var rettet imot) faktisk er mer positive og mener at typen hennes snakker sant. Jenter er de fødte dommedagsprofeter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. september 2004 #17 Del Skrevet 28. september 2004 Hvorfor sier du det? Hvis du tar en kikk på svarene i tråden, så har også gutta skrevet at de har vanskelig for å tro at han ikke kikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 28. september 2004 #18 Del Skrevet 28. september 2004 Synes ikke at du skal se på det som et problem. Det er mulig at det er noe i det han sier. -At han kun er opptatt av deg. Jeg ville heller sett på det som et problem dersom han snakket om alle de bra damene han så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest echaolfa Skrevet 28. september 2004 #19 Del Skrevet 28. september 2004 Hvis man sitter med dama og skal snakke om andre damer, er man dømt til å såre. Å snakke om damer med kjæresten er en tap-tap-situasjon. Det kommer sjelden noe godt ut av det. Og hvis kjæreste/samboer omtaler en annen person med høye ord, er det noe som ikke kjennes rett ut, det gjelder både hos mann og kvinne. I mitt siste forhold fikk jeg mange spørsmål om jeg likte den og den dama. I begynnelsen trodde jeg hun ville og taklet å høre sannheten, men sannheten gjorde noe med henne besvisst eller ubesvisst. Så etterhvert sa jeg at det ikke var et samtaleemne, jeg var jo med henne. Tror det ligger i menneskets natur, både mann og kvinne, å se litt ekstra på det man liker å se. Ta f.eks. en finn blomst, det er jo noe man liker å se på, uten at man tenker noe spesielt over hvorfor... Jeg er enig med mye av det som er skrevet tidligere, om at han ikke trenger å se på andre jenter. Men mest sannsynlig, mener jeg da, er at han ser på andre damer, men tenker ikke så mye over det han ser, og at det blir glemt med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Over tretti Skrevet 28. september 2004 #20 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg for min del tror at hvor mye vi "kikker på andre" gjenspeiler hvor bra vi har det i forholdet. Er alt fint konsentrerer vi oss om partneren, knirker det litt, så ser vi etter andre å ha det fint med. Derfor er det kanskje vel så sårende å høre at andre "alltid" er hyggelige eller glade. Det gjenspeiler mer om kjemien mellom din partner og mulige rivaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå