AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Hei! Jeg sliter en del med cellulitter på rumpe og lår. Dette går utover selvtilliten min - jeg liker ikke å gå i bikini og å vise kroppen min til andre. Er relativt slank, og har prøvd både skrubber, kremer, massasje og trening/slanking, men har fortsatt appelsinhud. Er det noen her som har prøvd lymfedrenasje, eller andre metoder som har redusert cellulitter? Bare en liten forskjell hadde betydd mye for meg Takk for alle svar!Anonymous poster hash: 1aca7...f6d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg bruker dette massasjeapparatet ( som egentlig er til ryggen ) en time på lårene hver kveld, så smører jeg dem etterpå med 30 days cellulitt kremen. Har gjort dette lenge ( i et år ) og ser forskjell på lårene mine. Anonymous poster hash: a18cc...93e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 http://www.enklereliv.no/ryggmassasje-pute.html Glemte visst linken til massasjeapparatet! Anonymous poster hash: a18cc...93e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg bruker dette massasjeapparatet ( som egentlig er til ryggen ) en time på lårene hver kveld, så smører jeg dem etterpå med 30 days cellulitt kremen. Har gjort dette lenge ( i et år ) og ser forskjell på lårene mine. Anonymous poster hash: a18cc...93e Okay, takk for tips! Ser du stor forskjell, og hvor lang tid tok det før du så det? Anonymous poster hash: 1aca7...f6d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Å gå ned i fettprosent samt å trene tung styrketrening skal vist funke. Ellers så kan skrubb, massasje, enkelte kremer osv. skjule cellulittene. Anonymous poster hash: b7a29...dff
Kvinne87Rogaland Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Det eneste som hjelper er å bli litt eldre. Funket for meg! Bryr meg ikke døyten lenger, vet at det ikke betyr noe, og at gutter ikke bryr seg. De få guttene som bryr seg er idioter, og jeg skulle nesten fått litt mer cellulitter, slik at de holder seg ENDA mer på avstand. De fleste kvinner har det. Har du en flott personlighet, kansellerer det ut cellulittene, og mer til Jeg er forresten bare 28, men det med cellulitter plaget meg fram til jeg var ca 25... Vet ikke hvor gammel du er da 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har cellulitter på rumpa og baksiden av låra, og det absolutt eneste som fikk dem vett(brukte ikke så lang tid heller) var eksplosive spensthopp så høyt jeg klarte, og så lande i en knebøy, og så gjenta. Dessverre har jeg dårlige knær og kan ikke gjøre dette lengre:( Anonymous poster hash: 70b67...9da
Charmander Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har cellulitter på rumpa og baksiden av låra, og det absolutt eneste som fikk dem vett(brukte ikke så lang tid heller) var eksplosive spensthopp så høyt jeg klarte, og så lande i en knebøy, og så gjenta. Dessverre har jeg dårlige knær og kan ikke gjøre dette lengre:( Anonymous poster hash: 70b67...9da Utfall Kickback i kabler Benpress Knebøy med strikk rundt knærne får å få presset de ut (knær over tær i bred sumo stance) Gå / Løpe trapper Sykle Finnes masse på youtube og du bør finne du noe klarer.
Alja Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 har hørt at det for alvor skal hjepe å massere (hardt) på områder hvor det er cellulitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå