AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Kjære KG-menn; hvordan ville den ultimate hjemmedaten ha foregått? La oss si at du har gått ut med en jente i en liten periode og du skal nå hjem til henne på date. - Hvor lenge fra dere begynte å date til hjemmedate er perfekt? Uker? Måneder? - Favorittmat? -Lage mat sammen eller hun har lagd på forhånd? - Hva legger dere merke til i leiligheten? Legger dere merke til om det er vasket, bilder osv? Hva er positivt/negativt? - Ønskelig med sex eller er det innafor å "bare" ligge og kose? - Hva ville du hatt til frokost? TS Anonymous poster hash: 2022b...589
Electron Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Det må være at jeg ikke trenger å tenke på at hjemmedaten skal bli "perfekt". Bare invitere motparten over og ta det derfra. 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Det må være at jeg ikke trenger å tenke på at hjemmedaten skal bli "perfekt". Bare invitere motparten over og ta det derfra. Jeg er litt kontrollfreak.. Så vil gjerne at den skal bli så bra som mulig Anonymous poster hash: 2022b...589
Charmander Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Har hatt veldig hyggelige hjemmedater. En av de var tidlig i en dating fase hvor vi gjorde følgende: Vi møttes ute og gikk sammen i butikken der hun fikk velge rett og råvarer før vi gikk hjem sammen og lagde retten med hverandre med litt vin og søt musikk. Flørtet med hverandre hele tiden, og pratet om alt mulig. Hun var veldig åpen og lite dømmende som gjorde at man kunne prate om veldig mye. Etterpå så vi en film, så la vi oss i sengen og pratet hele natten, men vi kysset eller hadde ikke sex før en uke senere. Endret 25. oktober 2015 av Charmander
Gjest Spiderman Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 - Middag -Liten tur ut -snop og film -Pause på filmen fordi stemningen tilsa SEX. -Ligge og slappe av og se resten av filmen. -Kosprate. -Sove -Spise frokost og drikke kaffe. (Samme hva som blir spistså lenge det er godt) Vel, dette er fraden beste hjemmedaten jeg har hatt. Var avlsappene og koseligt Tok det litt som det kom da.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Gode svar, men hvordan bør leiligheten se ut? Hva skal ligge framme, hva skal "gjemmes" bort? Anonymous poster hash: 2022b...589
Charmander Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Gode svar, men hvordan bør leiligheten se ut? Hva skal ligge framme, hva skal "gjemmes" bort?Anonymous poster hash: 2022b...589 Ryddig og ren.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Ryddig og ren. Positivt med bilder? Quotes? Premier? Anonymous poster hash: 2022b...589
Charmander Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Positivt med bilder? Quotes? Premier?Anonymous poster hash: 2022b...589 Om hun har bilder av familien og f. eks dyrene sine så er det helt ok. Quotes og bryr jeg meg absolutt ikke om. Jeg bryr meg om jenter som gjør og ikke sier så quotes er billig for meg og de fleste jeg ser dytter det rundt omkring er ofte jenter uten substans, selv om det ikke alltid er tilfellet. Premier er fint, det representerer jo noe hun gjør/har gjort og oppnådd., men om det er hos henne så er det hyggelig om det er rent, men ikke FOR rent som om kongen kommer på besøk. Endret 25. oktober 2015 av Charmander
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Hjemmedate går greit når som helst, selv på date 1. Vi menn er ikke så bekymret for at den andre skal kaste seg over oss. Gjerne lage mat sammen. Da kommer samtalen i gang på en naturlig måte. Når det gjelder mat er det en fordel med ting som ikke gir noe særlig luft i magen. Når det gjelder leiligheten er det viktig at det er ryddig, og at det ikke er synlig støv. Det er innafor å "bare" kose. Det er også innafor å bare sitte i hver sin stol å prate. Foretrekker tv-serier fremfor film det er enklere å ta litt pause samtidig som filmer gjerne kan bli litt kjedelige fordi de er så lange.
Miklo Velka Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 - Hvor lenge fra dere begynte å date til hjemmedate er perfekt? Uker? Måneder? Kanskje noen uker. - Favorittmat? Å spise eller lage? Fisk, kjøtt eller kylling. Noe som ikke er for tungt, eller for sterkt. -Lage mat sammen eller hun har lagd på forhånd? Nå er jeg så glad i å lage mat, og trives så godt på kjøkkenet, at jeg trolig er den som hadde invitert til hjemmedate. Vil helst invitere til dekket bord. - Hva legger dere merke til i leiligheten? Legger dere merke til om det er vasket, bilder osv? Hva er positivt/negativt? Legger ikke merke til noe, for jeg er for opptatt med å la jenta få min oppmerksomhet. - Ønskelig med sex eller er det innafor å "bare" ligge og kose? Helt innafor å kose. - Hva ville du hatt til frokost? Norsk grovbrød med bremyk og gilde provenceskinke, og ferskpresset appelsinjuice.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg ville rydda bort "HOME" "LOVE" "GRIP DAGEN" quotes osv ihvertfall Anonymous poster hash: 808f2...f5f 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #13 Skrevet 26. oktober 2015 Om hun har bilder av familien og f. eks dyrene sine så er det helt ok. Quotes og bryr jeg meg absolutt ikke om. Jeg bryr meg om jenter som gjør og ikke sier så quotes er billig for meg og de fleste jeg ser dytter det rundt omkring er ofte jenter uten substans, selv om det ikke alltid er tilfellet. Premier er fint, det representerer jo noe hun gjør/har gjort og oppnådd., men om det er hos henne så er det hyggelig om det er rent, men ikke FOR rent som om kongen kommer på besøk. I og med at jeg har tre hunder så blir det aldri FOR rent Men når premiene er fra sånn barneskole/ungdomsskole tiden, så er det kanskje litt teit å ha de fremme? Hjemmedate går greit når som helst, selv på date 1. Vi menn er ikke så bekymret for at den andre skal kaste seg over oss. Gjerne lage mat sammen. Da kommer samtalen i gang på en naturlig måte. Når det gjelder mat er det en fordel med ting som ikke gir noe særlig luft i magen. Når det gjelder leiligheten er det viktig at det er ryddig, og at det ikke er synlig støv. Det er innafor å "bare" kose. Det er også innafor å bare sitte i hver sin stol å prate. Foretrekker tv-serier fremfor film det er enklere å ta litt pause samtidig som filmer gjerne kan bli litt kjedelige fordi de er så lange. Så det at man ikke har sex går greit? Personlig er jeg jo åpen og klar for det når man tar en hjemmedate, men det kan jo hende at ting utvikler seg slik at det føles mer rett å bare kose. Anonymous poster hash: 2022b...589
Charmander Skrevet 26. oktober 2015 #14 Skrevet 26. oktober 2015 I og med at jeg har tre hunder så blir det aldri FOR rent Men når premiene er fra sånn barneskole/ungdomsskole tiden, så er det kanskje litt teit å ha de fremme? Så det at man ikke har sex går greit? Personlig er jeg jo åpen og klar for det når man tar en hjemmedate, men det kan jo hende at ting utvikler seg slik at det føles mer rett å bare kose.Anonymous poster hash: 2022b...589 Går helt fint å ha hjemmedate uten å måtte ha sex. Om trofeene er fra barneskolen så er jo det litt teit, ungdomsårene er vel innafor tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #15 Skrevet 26. oktober 2015 Går helt fint å ha hjemmedate uten å måtte ha sex. Om trofeene er fra barneskolen så er jo det litt teit, ungdomsårene er vel innafor tenker jeg. Okei. Bare et siste spørsmål; jeg er litt sånn lesenerd og har ganske mange bøker. Og veldig mange av disse er krigsbøker, og særlig fra andre verdenskrig Bør jeg liksom kvitte meg med disse for å ikke fremstå som en nerd? Og heller la klassikerne, krimbøkene og biografiene stå i bokhylla? Anonymous poster hash: 2022b...589
Charmander Skrevet 26. oktober 2015 #16 Skrevet 26. oktober 2015 Okei. Bare et siste spørsmål; jeg er litt sånn lesenerd og har ganske mange bøker. Og veldig mange av disse er krigsbøker, og særlig fra andre verdenskrig Bør jeg liksom kvitte meg med disse for å ikke fremstå som en nerd? Og heller la klassikerne, krimbøkene og biografiene stå i bokhylla?Anonymous poster hash: 2022b...589 Nei, du skal ikke gjemme eller være flau over dine interesser. 6
Librarian Skrevet 26. oktober 2015 #17 Skrevet 26. oktober 2015 Bør jeg liksom kvitte meg med disse for å ikke fremstå som en nerd? Og heller la klassikerne, krimbøkene og biografiene stå i bokhylla?Anonymous poster hash: 2022b...589 Nå tror jeg du overtenker litt når det gjelder detaljer her Du bør egentlig ikke gjøre det særlig annerledes enn du pleier å ha det hjemme, bortsett fra å vaske og rydde litt ekstra. Ikke ta vekk det som gjør hjemmet ditt "hjemme" og særegent! Og uansett tror jeg ikke de fleste bryr seg så alt for mye om den slags når de er på date hos noen, jeg vil vedde på han ikke kommer til å tenke mye over hva slags bilder og pynt du har. Lykke til med date Senk skuldrene, slapp av og KOS DEG! 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #18 Skrevet 26. oktober 2015 Nei, du skal ikke gjemme eller være flau over dine interesser. Men jeg vil jo gjøre et godt inntrykk.. Har mange hundebøker også, og kan da fort framstå som hun gale hundedama, og det er jo ikke ønskelig. Anonymous poster hash: 2022b...589
Charmander Skrevet 26. oktober 2015 #19 Skrevet 26. oktober 2015 Men jeg vil jo gjøre et godt inntrykk.. Har mange hundebøker også, og kan da fort framstå som hun gale hundedama, og det er jo ikke ønskelig.Anonymous poster hash: 2022b...589 Jeg har vært hos folk som har bibelen i bokhyllen, om de dømmer deg utifra de bøkene du har så er ikke vedkomne verdt å spare på. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #20 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har vært hos folk som har bibelen i bokhyllen, om de dømmer deg utifra de bøkene du har så er ikke vedkomne verdt å spare på. Okei. Men er det innafor å ha fifthy shades bøkene i bokhylla? Og bøker i samme kategori... Anonymous poster hash: 2022b...589
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå