Gå til innhold

Kontakte barnevernet selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 17 år som mistrives hjemme av diverse årsaker, og jeg vet at miljøet her hjemme skader den psykiske helsen min (sliter allerede med bla. bulimi). Jeg ser at det finnes et barnevernskontor her jeg bor, som er åpent i morgen. Kan jeg gå dit og snakke med dem i morgen, eller må jeg ringe og bestille en time?

Anonymous poster hash: 36be6...6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring først og spør om du kan dra ned for å snakke med dem fortløpende :)

Skrevet

Ring først og spør om du kan dra ned for å snakke med dem fortløpende :)

De har stengt nå.

Skrevet

De har stengt nå.

Mente at du kunne ringe i morgen.

Skrevet

Du kan stikke innom, hvis du synes det er lettere enn å ringe. Men hvis du ringer på forhånd har de mulighet til å sette av tid, sånn at de har god tid til å høre det du vil fortelle. 

Lykke til!

Anonymous poster hash: 1ae8a...3db
  • Liker 1
Skrevet

http://www.116111.no/info/

Der er en lenke med litt info, og hvor du kan ringe nå. Da kommer du til noen å snakke med der du bor. De vil kunne hjelpe deg videre i systemet.

Ta vare på deg selv, og søk hjelp. :blomst:

Anonymous poster hash: c64f3...511

Skrevet

Er nok bare å ta kontakt, ja.

Vil bare si at jeg kom inn i barnvernssystemet som 17åring, etter å ha vært innlagt på akutt psykiatrisk og fikk bare beskjed om at de ikke fikk gjort noe siden jeg såpass nærme 18.. Ellers går det jo å få legen til å sende henvisning til bup?

Ta vare på deg selv og lykke til<3

Anonymous poster hash: 5fe49...756

Skrevet

Er nok bare å ta kontakt, ja.

Vil bare si at jeg kom inn i barnvernssystemet som 17åring, etter å ha vært innlagt på akutt psykiatrisk og fikk bare beskjed om at de ikke fikk gjort noe siden jeg såpass nærme 18.. Ellers går det jo å få legen til å sende henvisning til bup?

Ta vare på deg selv og lykke til<3

Anonymous poster hash: 5fe49...756

Hei. Jeg vil bare si at jeg synes du er kjempemodig og reflektert som tør å gjøre dette. Hilsen ei som skulle ønske hun hadde hatt mot til å gjøre det samme selv. Stor klem <3

Anonymous poster hash: 9904b...b0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...