AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Hei! Jeg fikk akkurat vite at jeg skal vise meg i badedrakt om 6 dager! Julekroppen 2015 har allerede meldt sinn ankomst og jeg trenger å stramme den opp litt. Gjør ingenting om kiloene kommer tilbake etter lørdag, så lenge jeg ser litt mindre dvask ut der og da. Noen som har noen dietter de har prøvd som har fungert på kort sikt? Anonymous poster hash: e920f...81f
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Denne tråden må jeg følge Før man gir råd så hadde det vært greit å vite høyde og vekt..? Anonymous poster hash: 72cc8...b53
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 175 og 70 kg. Er ikke tjukk, bare litt "dvask". Anonymous poster hash: e920f...81f
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Du kan jo la være å spise i 6 dager, vil tro du går ned en del da. Nei, men helt seriøst, er ikke så mye en rekker å gjøre på 6 dager, maks en kilo. Anonymous poster hash: 8ed0a...e71
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Du kan jo la være å spise i 6 dager, vil tro du går ned en del da. Nei, men helt seriøst, er ikke så mye en rekker å gjøre på 6 dager, maks en kilo. Anonymous poster hash: 8ed0a...e71 Er det ikke mulig å gå ned en del "vannvekt" som gir illusjonen av en strammere kropp? Anonymous poster hash: e920f...81f
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 PSMF dietten er en ekstrem med veldig effektiv måte å stramme opp på kort tid Anonymous poster hash: 6cf7e...09e 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Er det ikke mulig å gå ned en del "vannvekt" som gir illusjonen av en strammere kropp? Anonymous poster hash: e920f...81f Det spørs. Er ikke sikkert du har så mye vann i kroppen. Erfaringsmessig så går en ikke ned 4 kilo på 6 dager uansett hvor mye vann en sitter på. Anonymous poster hash: 8ed0a...e71
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Okay så: spise proteinrik mat med lite fett og en del grønnsaker, og kutte ut karbohydrater, salt og sukker? Anonymous poster hash: e920f...81f
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Du kan vel også gjøre som boksere før de skal på vekta for å se at de passer inn i vektklassen - ta på deg et lass med klær (lag på lag, ull, tykk genser osv) også tar du en joggetur eller annen krevende aktivitet. Svetter ut alt vannet og kan gå ned en kilo og to med vannvekt bare på det. Anonymous poster hash: 5c875...f6c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Uansett hva du gjør på 6 dager kommer det ikke til å synes for andre. Du kan muligens føle deg litt lettere hvis du spiser mindre, dropper tung mat, salt og sukker. Det hjelper jo på selvfølelsen og kroppsholdningen.Anonymous poster hash: a96b0...8a7 1
Charmander Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 Du får ikke endret utseende på 6 dager, sånn er det. Det eneste du kan gjøre er å manipulere vekten, men det er ikke bra og alt er mot sin hensikt.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 Vanndrivende. Anonymous poster hash: 4b0b6...963
tnh Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Du får ikke endret utseende på 6 dager, sånn er det. Det eneste du kan gjøre er å manipulere vekten, men det er ikke bra og alt er mot sin hensikt. http://www.aftenposten.no/100Sport/sprek/Tim-28-gikk-ned-15-kg-pa-11-dager---ble-Norges-sterkeste-623396_1.snd
Charmander Skrevet 25. oktober 2015 #14 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) http://www.aftenposten.no/100Sport/sprek/Tim-28-gikk-ned-15-kg-pa-11-dager---ble-Norges-sterkeste-623396_1.snd Ja? Utseende er det samme. Det er vanlig å kutte vekt innen kampsport, strongman, bodybuilding m.m. Det betyr ikke at utseende blir forandret. Det meste av denne vekten er vann og man vil se like dvask ut. Om man har lav fettprosent vil du se tørr ut så det vil kun være mot sin hensikt for TS. Endret 25. oktober 2015 av Charmander
tnh Skrevet 26. oktober 2015 #15 Skrevet 26. oktober 2015 Ja? Utseende er det samme. Det er vanlig å kutte vekt innen kampsport, strongman, bodybuilding m.m. Det betyr ikke at utseende blir forandret. Det meste av denne vekten er vann og man vil se like dvask ut. Om man har lav fettprosent vil du se tørr ut så det vil kun være mot sin hensikt for TS. Utseendet er ikke det samme etter å ha mistet mye vannvekt, google hvis du er i tvil.
Charmander Skrevet 26. oktober 2015 #16 Skrevet 26. oktober 2015 Utseendet er ikke det samme etter å ha mistet mye vannvekt, google hvis du er i tvil. Jeg har sett utallige weighins både for boksing og MMA events så det behøver jeg ikke å så. For folk med fett er forskjellen ingenting, for folk som er shredded to the tits så vil de se tørrere ut som nevnt ovenfor. Du ville ikke forandre noe annet enn vannet i kroppen. De mister ikke fett, og kroppen er helt lik. Det TS driver med er tull og tøys, i likhet med dine innlegg. Det å oppfordre folk til å begynne med slik vekt eksprimentering på hobbybasis er ikke annet enn idioti.
muffinshaker Skrevet 26. oktober 2015 #17 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har ofte to-tre "ekstra-kilo" som jeg antar kan være vann om jeg har spist mye salt mat, middagen fra kvelden før osv. Om jeg sover veldig lenge en dag (og går på do når jeg står opp) kan jeg gjerne veie 2-3 kilo mindre enn dagen før. Og hvis man har vært på fylla en kveld er man gjerne mye "tynnere" dagen etter (sikkert fordi man er dehydrert). Så jeg vil tro at hvis TS vil ned litt i vekt, og gi inntrykk av å være slank istedenfor gravid kan hun unngå salt mat, karbohydrater, og ikke spise noe på kvelden før. Om hun vil ta den skikkelig ut kan hun jo spise mindre kalorier også, men under 1200 kcal daglig er ikke anbefalt da det går ut over kroppens indre organer. Det er kanskje ikke livsfarlig for så kort tid, men om poenget er å se bra ut, være energisk med litt futt i- og ikke en sliten, trøtt, rynkete og sur utgave av seg selv er det jo en ide å spise nok. Proteiner og fett skal visstnok være bra for metthetsfølelsen
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #18 Skrevet 26. oktober 2015 PSMF. Vil si det er det mest effektive alternativet bortsett fra å faste.Anonymous poster hash: 20a7f...b45
Luckiness Skrevet 26. oktober 2015 #19 Skrevet 26. oktober 2015 Hva med slik body wraping? Har hørt det ikke direkte gjør at man går ned i vekt. Men at man svetter og dermed blir "dehydrert" og tynnere de stedene wrappingen er blitt brukt. Men at huden som blir strammet opp kommer fort på igjen når du begynner å hydrere deg igjen. Rett meg hvis jeg tar feil
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #20 Skrevet 27. oktober 2015 Hei! Jeg fikk akkurat vite at jeg skal vise meg i badedrakt om 6 dager! Julekroppen 2015 har allerede meldt sinn ankomst og jeg trenger å stramme den opp litt. Gjør ingenting om kiloene kommer tilbake etter lørdag, så lenge jeg ser litt mindre dvask ut der og da. Noen som har noen dietter de har prøvd som har fungert på kort sikt? Anonymous poster hash: e920f...81f Gjør som meg, skulle få av meg noen kilo relativt raskt i sommer. Spiste så og si null karbohydrater 1 uke,var sykt travelt på jobb så rakk ikke drikke særlig mye heller, gikk ned 3 kilo og endte opp med heteslag på legevakten pga dehydrering 😂😂😂 Kanskje mindre sannsynlighet for heteslag nå på denne tiden,men det var uansett ikke verdt det. Anonymous poster hash: 4c859...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå