AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Hei! Var ute og fløy i dag, etter sikkerhetskontrollen ble jeg plukket ut til tilfeldig etterkontroll. Vekteren tok et papir over hendene mine og skoene mine, for så å putte det i en maskin Hva var det han testet meg for? Dop? Det var altså ikke snakk om kroppsvisitasjon eller noe sånt Jeg ble litt stressa og glemte å spørre han Har prøvd å google men ble ikke noe klokere (Og jeg besto kontrollen med glans, hehe) Anonymous poster hash: 8e715...3f5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Dop jaAnonymous poster hash: 350b9...916
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Men om det var pga dop...Hva om passasjeren tok kokain noen timer før flygningen og dermed har det på hendene? Anonymous poster hash: a5158...08e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Men om det var pga dop...Hva om passasjeren tok kokain noen timer før flygningen og dermed har det på hendene? Anonymous poster hash: a5158...08e Ja, dette lurer jeg også på. Hadde jeg ikke fått fløyet jeg da, om det var tilfelle? Anonymous poster hash: 8e715...3f5
blonden Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Det var ikke for dop, det var for sprengstoff. Jeg spurte da jeg ble tatt ut til samme kontrollen selv. Fiffig greie. Rent hypotetisk om det var for dop, så tror jeg ikke du ville bli nektet å fly med mindre de faktisk fant narkotika på deg. Spor av narkotika er jo ganske harmløst..
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Det var ikke for dop, det var for sprengstoff. Jeg spurte da jeg ble tatt ut til samme kontrollen selv. Fiffig greie. Rent hypotetisk om det var for dop, så tror jeg ikke du ville bli nektet å fly med mindre de faktisk fant narkotika på deg. Spor av narkotika er jo ganske harmløst.. Takk for svar. Det gir egentlig litt mer mening at det er for sprengstoff synes jeg, så velger å tro på denne, hehe Spennende den teknologien synes jeg. Anonymous poster hash: 8e715...3f5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har også merket at de ikke driver med kroppsvisitasjon lenger, kun tar prøver av deg på armer og overkropp tror jeg. Anonymous poster hash: 48af5...30b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Det er ikke mer enn noen uker siden jeg måtte gjennom full sjekk (med klær på da, men sjekk over alt utenpå klær)Anonymous poster hash: eee34...dff
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Vekterne i sikkerhetskontrollen er ikke interessert i dop. De skal hindre terror, de er ikke trent opp i identifisere narkotika. Tollen er noe helt annet. Anonymous poster hash: 18465...568
BlendaSensitive Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 Så moralen er, vask hender og klær etter håndtering av sprengstoff! Tror det må være større risiko at folk som jobber med dette blir tatt...?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg hadde akkurat håndtert narkotisk materiale på jobb og føk avgårde for å rekke et fly rett etterpå. Ble tatt ut i sånn sjekk, men det var ingen reaksjon. Vekteren bekreftet at det var sprengstoff han var ute etter. Anonymous poster hash: 210d6...32d
..... Skrevet 26. oktober 2015 #13 Skrevet 26. oktober 2015 De har maskiner for å teste for narkotika også. Men i de tilfeldige kontrollene er de sprengstoff de leter etter. Det er slutt på tilfeldige kontroller med kroppsvisitasjon. Må du gjennom det, så har portalen slått ut på noe. Jeg spurte sist jeg reiste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå