Gjest Franke Ann Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 En liten parodi på sånn type musikk det er snakk om her:
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Hva er poenget med all denne spymusikken?? Anonymous poster hash: eff1e...d44
ElectricScum Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Tenkte på denne FØR jeg entret tråden. Lyrikken har ikke akkurat holdt tidens tann på denne låta.
Gjest Franke Ann Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Hva er poenget med all denne spymusikken?? Anonymous poster hash: eff1e...d44 Poenget er så klart å inspirere deg til å bli et like godt menneske som de som har skrevet all denne musikken. Tenkte på denne FØR jeg entret tråden. Lyrikken har ikke akkurat holdt tidens tann på denne låta. Haha. Nei, den er bra pinlig i dag. Men "pinlig" er stikkordet her. Tenk hvordan det må ha vært å leve i en tid hvor de sosiale kodene tilsa at sånn her musikk var helt ok. Det må ha vært spesielt. Endret 26. oktober 2015 av obstanazi
Mons Skrevet 29. oktober 2015 #14 Skrevet 29. oktober 2015 Ved bryggja i Bergen dar ligg da ein båt,so blankpust og fin at han lyse,med skikkele maste og pipa med låtog mange slags vara han hyse.Dar kjem dampen, gamle dampen,tak på deg triskona å spring.Dar kjem dampen, gamle dampen,Dinge-dinge-dinge-dinge-dinge-ding. "tak på deg triskona å spring" er åpenbart over the top moraliserende med mindre jeg ikke skjønner metaforen, men jeg er rørt til tårer over "dinge-dinge-dinge-dinge-dinge ding". Sistnevnte linje burde så absolutt samples til en electronicaversjon slik at også de unge i dag kan ta til seg denne vakre musikken. 1
Mons Skrevet 29. oktober 2015 #15 Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Endret 29. oktober 2015 av Mons Beklager dobbel posting -får ikke vekk videoen
Gjest Margit Spat Skrevet 29. oktober 2015 #17 Skrevet 29. oktober 2015 https://youtu.be/Ut7bIsNVMGUVisstnok utgitt på alvor i sin tid
Gjest Margit Spat Skrevet 29. oktober 2015 #18 Skrevet 29. oktober 2015 Hmmm, hvorfor fikk jeg ikke opp Youtubelenken skikkelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå