Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som enhver NTNU-student sitter jeg med et obligatorisk perspektivemne foran meg. Jeg valgte et emne som krevde litt mer enn jeg forventet, så jeg ser nå på muligheten til å melde meg opp til det nettbaserte emne fugletitting. 

Hvordan melder jeg meg opp? Har noen en link? Jeg fant det for lenge siden, men nå finner jeg det ikke igjen.

Er det forsent å melde seg opp til å ta eksamen nå i høst? Det er ikke noe problem for meg å ta det til våren, men hvis det fortsatt er mulig å ta det i høst hadde det vært helt klart best. 

Jeg skal søke litt videre, men jeg er veldig takknemlig om noen vil hjelpe meg litt. :) 

Anonymous poster hash: 1e71b...b02
Skrevet

Er ikke det typisk. Nå fant jeg meg akkurat frem til siden. Oppmeldingsfrist er 1. desember, så her var jeg jo veldig heldig. :) 

Anonymous poster hash: 1e71b...b02
  • 1 år senere...
Skrevet

Har du fremdeles link til faget? :) Eller vet du hva det heter, evt. emnekode? Jeg finner det ikke noen steder :/

Skrevet

Tusen takk :) Men er det mulig å melde seg opp som NTNU-student da? Virket som det bare var for de som går på HiNT? :o 

Skrevet
1 time siden, torabat skrev:

Tusen takk :) Men er det mulig å melde seg opp som NTNU-student da? Virket som det bare var for de som går på HiNT? :o 

Du kan melde deg opp ja, men du må bli student ved Nord universitet (gamle hint). Dvd du melder deg opp og må betale semesteravgift. 

Anonymkode: 21a0c...88b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...