AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg ble fortalt at katter ikke liker at dører er igjen, er dette sant ? Anonymous poster hash: 32ec5...e86
Tvist Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Katter klarer ikke å bestemme seg på hvilken side av døren de vil være, derfor synes de det er greiere om alle dører alltid er åpne. De liker å ha oversikt, det fungerer best om dørene er åpne. De sitter gjerne i døråpningen og tenker på om de vil inn døren, eller ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Mange hater lukkede dører, mens andre bryr seg ikke. Vi lukker alltid soveromsdøra når vi legger oss, og våre katter bryr seg ikke. De går bare å legger seg selv. Anonymous poster hash: 68722...fdd
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har opplevd en som får panikk av lukkede dører, resten har ikke brydd seg noe særlig. Anonymous poster hash: 3cfd7...d26
Skywalker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Det er kattens måte å dressere eieren på. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Katten min bryr seg ikke, med mindre det er noen bak den lukkede døren. Han hater om ikke alle er i samme rom og går ofte rundt i huset for "å finne" de som ikke er i stuen. Han er veldig sosial, det er søtt. Anonymous poster hash: bb8ab...f1b
Ginny Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Katten her sliter veldig med å bestemme seg for om han skal være ute eller inne, han ser helst at dørene står åpne så han kan gå dit han føler for det Hvis noen er bak en dør og den er lukket, synes han ikke det er all verden, spesielt hvis folk sover f.eks og han er alene i stuen. Da blir det bråk! Men han er verdens skjønneste da
Dresden Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Vi har en katt som får panikk om dører lukkes og to andre som ikke bryr seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå