AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har lyst på ny vinterjakke og har kikket på Svea Miss Smith (uten ekte pels) og syntes denne er lekker. De selger den ikke rundt her hvor jeg bor, og lurte på om noen kan fortelle om hvordan denne er i str? Jeg bruker 36/38 og S/M i de fleste merker men er ganske lang. Anonymous poster hash: 77c1c...afa 1
sjokkolokko Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Da ville jeg valgt M Jeg har S og de er passe lang på armene, jeg er 158 lav Obs, vet ikke om det er foskjell på Miss Smith jakka om det er med ekte eller falsk pels da. Endret 25. oktober 2015 av sjokkolokko
ClosedParadise Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har M. Kunne hatt en S, men da hadde jeg ikke fått plass til en litt tykk genser under.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Takk for svar Jeg regnet med å gå for en M, men om de f.eks er sykt små i str så burde jeg kanskje gå for en L Greit å få plass til en litt stor genser ja! Anonymous poster hash: 77c1c...afa
Salka Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Kudos til deg som velger jakke uten pels! Gid alle andre gjorde det samme! 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Kudos til deg som velger jakke uten pels! Gid alle andre gjorde det samme! Takk Har syntes denne jakken har vært fin i mange år, og nå som de kom med en utgave uten ekte pels tenkte jeg at jeg kunne kjøpe meg en :D Anonymous poster hash: 77c1c...afa
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har ikke jakke fra Svea, men noen skjorter. Jeg synes de er fryktelig korte sammenlignet med andre klesmerker. Anonymous poster hash: 4dba9...48e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Takk Har syntes denne jakken har vært fin i mange år, og nå som de kom med en utgave uten ekte pels tenkte jeg at jeg kunne kjøpe meg en :DAnonymous poster hash: 77c1c...afa Selvom du kjøper en jakke uten ekte pels så støtter jo du uansett industrien hvis du handler jakke fra Svea. Anonymous poster hash: d07b4...8f6 2
Sirah Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Selvom du kjøper en jakke uten ekte pels så støtter jo du uansett industrien hvis du handler jakke fra Svea. Anonymous poster hash: d07b4...8f6 Hvilken klesmerker kan man kjøpe uten å støtte noen som helst shady industri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå