Ramona Skrevet 26. oktober 2015 #61 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hun har en personlighetsforstyrrelse. Dump henne i kveld. Ikke kast bort mer tid på denne kjerringa. Livet er for kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 26. oktober 2015 #62 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har en venninne gjennom 23 år og vi har også bodd sammen i noen år. Hun avlyser alltid avtaler, glemmer ofte det hun har sagt og avbryter viktige møter. Eksempel 1) Jeg skaffet barnevakt for alle mine 4 barn (er alenemor ) og tok tog i 3 timer for å feire bursdagen hennes. Midt i togturen ringer hun og sier at hun og kjæresten er på vei til London. Jeg blir sint men hun forstår ikke hvorfor. Det nytter heller ikke å si noe om det. Eksempel 2) Hennes og min eldste datter skal ha overnatting. Hun skal kjøre datteren til oss to hele ganger men dukker ikke opp. Eksempel 3) Hun kommer på bursdag til andre venninner seint og reiser igjen når alkohol er ferdig. På byen skal vi alltid passe på henne fordi hun drikker seg sørba full og går til angrep på eks. 3 bursdagsfeiring har hittil blitt ødelagt fordi hun havner og trøbbel med han. Nå ringer hun hele tiden og skal klage over alt som foregår i livet hennes. Men jeg har ingen interesse av å høre på henne. Er jeg slem hvis jeg bare kutter henne ut ? Jeg har mange gode venninner som jeg har godt forhold til. Anonymous poster hash: af79f...d17 Du kan bare kutte henne ut uten snev av dårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #63 Del Skrevet 26. oktober 2015 Du kan bare kutte henne ut uten snev av dårlig samvittighet. Skulle ønske jeg hadde baller til det 😊Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 26. oktober 2015 #64 Del Skrevet 26. oktober 2015 i ungdomsskole-alder er det vanlig å ombestemme seg om sånne ting annenhver dag, så jeg ville snakket med en god kamerat om dette først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #65 Del Skrevet 26. oktober 2015 i ungdomsskole-alder er det vanlig å ombestemme seg om sånne ting annenhver dag, så jeg ville snakket med en god kamerat om dette først. I HI står det Jeg har en venninne gjennom 23 år og vi har også bodd sammen i noen år hvor for du ungdpms alder fra? Anonymous poster hash: b9e74...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #66 Del Skrevet 26. oktober 2015 i ungdomsskole-alder er det vanlig å ombestemme seg om sånne ting annenhver dag, så jeg ville snakket med en god kamerat om dette først. Det har jeg faktisk og hun sier at vi skal løpe så fort vi bare klarer. Hun har behandlet vår felles bestevenninne enda dårligere Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #67 Del Skrevet 27. oktober 2015 Glad for at jeg ikke har deg som venn om du skal bli sur fordi hodet og kroppen min ikke fungerer i perioder. Blir du sur på personer i rullestol fordi de ikke kan løpe når du ber de om det også?Anonymous poster hash: d2919...a83 Så det er helt greit å la vennina si arrangere med barnevakt og sette seg på toget i 3 timer, også har du en eller annen gang siden den avtalen ble laget bestemt deg for å dra til London i stedet uten å si fra, slik at venninen din bare må ta toger hjem igjen? Bomtur på 6 timer det, så ja, hvem som helst hadde blitt dritsur på deg. Typisk at noen skal være så stakkarslige at de skylder på helsa når de bare mangler folkeskikk. Anonymous poster hash: 04360...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #68 Del Skrevet 27. oktober 2015 Så det er helt greit å la vennina si arrangere med barnevakt og sette seg på toget i 3 timer, også har du en eller annen gang siden den avtalen ble laget bestemt deg for å dra til London i stedet uten å si fra, slik at venninen din bare må ta toger hjem igjen? Bomtur på 6 timer det, så ja, hvem som helst hadde blitt dritsur på deg. Typisk at noen skal være så stakkarslige at de skylder på helsa når de bare mangler folkeskikk. Anonymous poster hash: 04360...2e1 Her måtte vi ta inn på hotell siden vi skulle overnatte hos henne 😢 Nei dette var gjort med vilje Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #69 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det har jeg faktisk og hun sier at vi skal løpe så fort vi bare klarer. Hun har behandlet vår felles bestevenninne enda dårligereAnonymous poster hash: af79f...d17 som sagt - dette er vanlig i deres alder. synd at dette har skjedd. håper det går bra. kanskje hun tar extacy eller barbiedop? Anonymous poster hash: 3baf1...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #70 Del Skrevet 27. oktober 2015 som sagt - dette er vanlig i deres alder. synd at dette har skjedd. håper det går bra. kanskje hun tar extacy eller barbiedop?Anonymous poster hash: 3baf1...7f4 Haha det tror jeg overhodet ikke 😂Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #71 Del Skrevet 27. oktober 2015 Kanskje hun har en sykdom som gjør at hun glemmer avtaler og ting som er sagt ? (det har jeg) Alle kan bli fulle på byen og som mor så har jeg forståelse for at man kanskje bevisst ønsker å drikke seg sørpings når man har mulighet. Anonymous poster hash: d2919...a83 Så skjønn! Du kunne ha blitt min venninne Anonymous poster hash: edbe2...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #72 Del Skrevet 27. oktober 2015 Så skjønn! Du kunne ha blitt min venninne Anonymous poster hash: edbe2...ea5 Ikke min. Jeg har lært min lekse 😂Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå