AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #21 Del Skrevet 26. oktober 2015 Dette handler ikke om deg. At du skal bli fornærmet er da helt utrolig. Om du er syk må du ikke drikke deg sørpe full. Har ikke sagt det handler om meg heller, og er ikke fornærmet, nå må du følge med i tråden. Jeg ville legge frem en teori om at det at hun glemmer avtaler kan være fordi hun har en sykdom , en nevrologisk hjernesvikt eller foreksempel er medisinert på sedative medikamenter som gjør at korttidshukommelsen er ueksisterende, og i det tilfellet er det feil å bli sint. Makan til kverulanter her inne, skjønner ikke hvorfor noen gidder å si så mye i mot dette når det faktisk er et reelt problem for mange og dere bare kunne forholdt dere til deres egne tips og teorier så fikk ts selv plukke ut de svarene hun syntes var relevante i hennes tilfelle. Det er ikke alltid man vet om venners private lidelser. Anonymous poster hash: d2919...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #22 Del Skrevet 26. oktober 2015 Det høres ut som venninnen din er ekstremt egoistisk uten evne til empati og sosiale antenner, ts. Hva tjener du på å ha henne i livet ditt? Jeg er enig. Hun eier ingen empati ei heller selvinnsikt. Jeg tjener absolutt ingenting verdens ting på å ha så mye stress og svikt i livet mitt. Jeg har flere gode venner Anonymous poster hash: af79f...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #23 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har ikke sagt det handler om meg heller, og er ikke fornærmet, nå må du følge med i tråden. Jeg ville legge frem en teori om at det at hun glemmer avtaler kan være fordi hun har en sykdom , en nevrologisk hjernesvikt eller foreksempel er medisinert på sedative medikamenter som gjør at korttidshukommelsen er ueksisterende, og i det tilfellet er det feil å bli sint. Makan til kverulanter her inne, skjønner ikke hvorfor noen gidder å si så mye i mot dette når det faktisk er et reelt problem for mange og dere bare kunne forholdt dere til deres egne tips og teorier så fikk ts selv plukke ut de svarene hun syntes var relevante i hennes tilfelle. Det er ikke alltid man vet om venners private lidelser.Anonymous poster hash: d2919...a83 Men dette ER ikke hennes problem. Hun har ingen sykdom. Hun kan si at hun ikke har barnevakt til en venninne bryllup også bli oppdaget på en Sushi restaurant med en ukjent mann. Hallo. Ikke rart dette personlig og ihvertfall ikke få det til å handle om deg og ditt. Du må lese det jeg skriver Anonymous poster hash: af79f...d17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #24 Del Skrevet 26. oktober 2015 Men dette ER ikke hennes problem. Hun har ingen sykdom. Hun kan si at hun ikke har barnevakt til en venninne bryllup også bli oppdaget på en Sushi restaurant med en ukjent mann. Hallo. Ikke rart dette personlig og ihvertfall ikke få det til å handle om deg og ditt. Du må lese det jeg skriver Anonymous poster hash: af79f...d17 Dette var TS forresten Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 26. oktober 2015 #25 Del Skrevet 26. oktober 2015 Når hun a l l t i d glemmer avtaler, må du la være med å lage avtaler med henne. Ville vært der for henne, men ikke forventet noe igjen av en slik person. Ville vel tatt mer og mer avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #26 Del Skrevet 26. oktober 2015 Når hun a l l t i d glemmer avtaler, må du la være med å lage avtaler med henne. Ville vært der for henne, men ikke forventet noe igjen av en slik person. Ville vel tatt mer og mer avstand. Siste avtalen jeg lagde med henne var en middags invitasjon fra henne. 15 min før vi var på vei ringte vi for å forsikre oss om at hun holdt den.selv om hun dagen /kvelden før ringte Oss for å minne oss på avtalen så brøt hun den. Unnskyldningen? Hun trodde VI skulle si ifra om vi kom. Vi kjørte jo i flere timer og sendte meldinger fram å tilbake om hva vi ønsket å spise. Så drar vi til en annen og hun dukker opp der og vil overta kjøkkenet. Hun skal nemlig lage siste rest av maten og spise med oss som om ingenting har hendt Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 26. oktober 2015 #27 Del Skrevet 26. oktober 2015 Siste avtalen jeg lagde med henne var en middags invitasjon fra henne. 15 min før vi var på vei ringte vi for å forsikre oss om at hun holdt den.selv om hun dagen /kvelden før ringte Oss for å minne oss på avtalen så brøt hun den. Unnskyldningen? Hun trodde VI skulle si ifra om vi kom. Vi kjørte jo i flere timer og sendte meldinger fram å tilbake om hva vi ønsket å spise. Så drar vi til en annen og hun dukker opp der og vil overta kjøkkenet. Hun skal nemlig lage siste rest av maten og spise med oss som om ingenting har hendtAnonymous poster hash: af79f...d17 Da er hun jo ikke helt god? Hun sa hun trodde dere skulle si fra om dere kom. Dere mente dere hadde sagt fra, men det hadde hun tydeligvis ikke etter hva hun sa. Da må du huske å presisere som det siste du sier (gi det inn med teskje) at "vi kommer da til deg når kl ....., vi gleder oss". Det kan hun ikke misforstå. Men var det ikke fint at hun dukket opp hos de andre. At hun ville overta kjøkkenet, var kanskje fordi hun egentlig hadde dårlig samvittighet og ville hjelpe til og vise at hun ville bidra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #28 Del Skrevet 26. oktober 2015 Da er hun jo ikke helt god? Hun sa hun trodde dere skulle si fra om dere kom. Dere mente dere hadde sagt fra, men det hadde hun tydeligvis ikke etter hva hun sa. Da må du huske å presisere som det siste du sier (gi det inn med teskje) at "vi kommer da til deg når kl ....., vi gleder oss". Det kan hun ikke misforstå. Men var det ikke fint at hun dukket opp hos de andre. At hun ville overta kjøkkenet, var kanskje fordi hun egentlig hadde dårlig samvittighet og ville hjelpe til og vise at hun ville bidra? Hun har i alle år gjort det der. Oi jeg trodde. Selv om vi som du sier får det inn med en teskje. Hun gjør jo det med vilje. Hun som eide kjøkkenet synd jo at det var upassende. Dette fordi hun hadde ikke invitert henne dit og syns det var rart at hun plutselig hadde tid og energi til å lage mat. Det ble en amper stemning og overhodet ikke hyggelig derfor har jeg ikke tenkt å fortsette dette vennskapet Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 26. oktober 2015 #29 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hun har i alle år gjort det der. Oi jeg trodde. Selv om vi som du sier får det inn med en teskje. Hun gjør jo det med vilje. Hun som eide kjøkkenet synd jo at det var upassende. Dette fordi hun hadde ikke invitert henne dit og syns det var rart at hun plutselig hadde tid og energi til å lage mat. Det ble en amper stemning og overhodet ikke hyggelig derfor har jeg ikke tenkt å fortsette dette vennskapetAnonymous poster hash: af79f...d17 For meg høres det ut som hun ikke har sosiale antenner. Hva med å ta det opp med bare henne og snakke rolig om det? Hva dere tenker, spørre hva hun tenker, at det skjer så ofte misforståelser som dere tenker er svik. At hun ikke bare må tro, da må hun spørre hvis hun er i det minste tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #30 Del Skrevet 26. oktober 2015 For meg høres det ut som hun ikke har sosiale antenner. Hva med å ta det opp med bare henne og snakke rolig om det? Hva dere tenker, spørre hva hun tenker, at det skjer så ofte misforståelser som dere tenker er svik. At hun ikke bare må tro, da må hun spørre hvis hun er i det minste tvil. Jeg tar kun ansvar for meg og har både tatt det opp rolig og i ganske hissig tempo. Da skjerper hun seg i en uke. Eller så ler hun det bort som regel. Slapp av da. Mener jo ikke noe vondt med det. Osv. Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #31 Del Skrevet 26. oktober 2015 Kanskje hun har en sykdom som gjør at hun glemmer avtaler og ting som er sagt ? (det har jeg) Alle kan bli fulle på byen og som mor så har jeg forståelse for at man kanskje bevisst ønsker å drikke seg sørpings når man har mulighet.Anonymous poster hash: d2919...a83 Om man har en sykdom som gjør at man glemmer avtaler så prøver man å finne et system som gjør at man har mer kontrol, og informerer vennene sine om det. Jeg går på en medisin som gjør meg ekstremt glemsk, men jeg passer på å skrive ned absolutt alt jeg må huske på på en weekplaner som henger på kjøleskapet, pluss alarmer for viktige ting på mobilen. Det er ikke noen unnskyldning å glemme at man har invitert til bursdag så plutselig dra til London med kjæresten, unnskyld meg. Og nei, det er ikke forståelig at man som mor ønsker å drikke seg sørpings så man ikke har kontroll på seg selv pg ødelegger for alle andre. En gang kan skje den beste, men flere ganger og med vilje, nei det er ikke greit eller forståelig. Ts! Dropp henne!! Eller i det minste prøv å snakk med henne ordentlig, og si hva som plager deg osv., og om hun ikke skjerper seg eller gidder å lytte så dropper du henne. Da har du i det minste gitt henne en siste sjanse.Anonymous poster hash: 62431...a79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 26. oktober 2015 #32 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg tar kun ansvar for meg og har både tatt det opp rolig og i ganske hissig tempo. Da skjerper hun seg i en uke. Eller så ler hun det bort som regel. Slapp av da. Mener jo ikke noe vondt med det. Osv.Anonymous poster hash: af79f...d17 Så la være med å lage flere avtaler med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #33 Del Skrevet 26. oktober 2015 Så la være med å lage flere avtaler med henne. Jeg skal ikke det. Utfordringen nå er å stoppe henne i å ringe. Hun har ringt 21 ganger de 3 siste dagene. På Facebook og mobil. Veldig slitsomt å holde meg avlogget så hun ikke ser at jeg er aktiv. Også blir jeg bombardert med meldinger om at hun trenger noen å prate med og at jeg alltid stiller opp, så hun blir lei seg når jeg ikke stiller opp nå osvAnonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. oktober 2015 #34 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har ikke sagt det handler om meg heller, og er ikke fornærmet, nå må du følge med i tråden. Jeg ville legge frem en teori om at det at hun glemmer avtaler kan være fordi hun har en sykdom , en nevrologisk hjernesvikt eller foreksempel er medisinert på sedative medikamenter som gjør at korttidshukommelsen er ueksisterende, og i det tilfellet er det feil å bli sint. Makan til kverulanter her inne, skjønner ikke hvorfor noen gidder å si så mye i mot dette når det faktisk er et reelt problem for mange og dere bare kunne forholdt dere til deres egne tips og teorier så fikk ts selv plukke ut de svarene hun syntes var relevante i hennes tilfelle. Det er ikke alltid man vet om venners private lidelser. Anonymous poster hash: d2919...a83 Du ble fornærmet. Hvem er det du prøver å lure her med dette innlegget ditt? Snakk om å overdrive og dikte her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. oktober 2015 #35 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg er enig. Hun eier ingen empati ei heller selvinnsikt. Jeg tjener absolutt ingenting verdens ting på å ha så mye stress og svikt i livet mitt. Jeg har flere gode vennerAnonymous poster hash: af79f...d17 Da ville jeg brukt tiden venner som faktisk opptrer som en venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #36 Del Skrevet 26. oktober 2015 Da ville jeg brukt tiden venner som faktisk opptrer som en venn. Og heldigvis har jeg mange av dem. Mine venner er lojale, omsorgsfulle og holder avtaler . Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 26. oktober 2015 #37 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg skal ikke det. Utfordringen nå er å stoppe henne i å ringe. Hun har ringt 21 ganger de 3 siste dagene. På Facebook og mobil. Veldig slitsomt å holde meg avlogget så hun ikke ser at jeg er aktiv. Også blir jeg bombardert med meldinger om at hun trenger noen å prate med og at jeg alltid stiller opp, så hun blir lei seg når jeg ikke stiller opp nå osvAnonymous poster hash: af79f...d17 Du sier hun har ringt deg deg 21 ganger de siste 3 dagene? Har du svart henne 1 gang? Tror jeg ville sagt i klartekst til henne at jeg var blitt ganske skuffet og lei nå, og beklager hvis du (hun) og føler det, og at jeg er lei meg for at jeg ikke stiller opp mer nå. Men merker at jeg vil ha litt avstand nå. Håper som venninne at du respekterer og forstår det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #38 Del Skrevet 26. oktober 2015 Du sier hun har ringt deg deg 21 ganger de siste 3 dagene? Har du svart henne 1 gang? Tror jeg ville sagt i klartekst til henne at jeg var blitt ganske skuffet og lei nå, og beklager hvis du (hun) og føler det, og at jeg er lei meg for at jeg ikke stiller opp mer nå. Men merker at jeg vil ha litt avstand nå. Håper som venninne at du respekterer og forstår det. Jeg har svart par ganger og avsluttet samtalen raskt. Hun ringer for å gulper opp masse negativitet og klage over livet. Energien bare detter ut av meg mens jeg hører på hvor dritt livet er og en del sladder om andre. Jeg har sagt at jeg skal ringe opp igjen og "glemt" Da var hun raskt ute med moralpreken og hvor lei seg hun var. Så startet alle meldingene og telefonene. Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. oktober 2015 #39 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har svart par ganger og avsluttet samtalen raskt. Hun ringer for å gulper opp masse negativitet og klage over livet. Energien bare detter ut av meg mens jeg hører på hvor dritt livet er og en del sladder om andre. Jeg har sagt at jeg skal ringe opp igjen og "glemt" Da var hun raskt ute med moralpreken og hvor lei seg hun var. Så startet alle meldingene og telefonene.Anonymous poster hash: af79f...d17 Hva med å bare si sannheten? Du har fått nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #40 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hva med å bare si sannheten? Du har fått nok. Jeg er litt usikker på om hun klarer det nå. Jeg vil ikke være grunnen til at hun går dypere i sin depresjon. Hun har egentlig Ingen hvis jeg og eksen hennes kutter henne ut. Han har også fått nok og tatt en god avstand. Hun var utro så jeg forstår han Anonymous poster hash: af79f...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå