AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har en venninne gjennom 23 år og vi har også bodd sammen i noen år. Hun avlyser alltid avtaler, glemmer ofte det hun har sagt og avbryter viktige møter. Eksempel 1) Jeg skaffet barnevakt for alle mine 4 barn (er alenemor ) og tok tog i 3 timer for å feire bursdagen hennes. Midt i togturen ringer hun og sier at hun og kjæresten er på vei til London. Jeg blir sint men hun forstår ikke hvorfor. Det nytter heller ikke å si noe om det. Eksempel 2) Hennes og min eldste datter skal ha overnatting. Hun skal kjøre datteren til oss to hele ganger men dukker ikke opp. Eksempel 3) Hun kommer på bursdag til andre venninner seint og reiser igjen når alkohol er ferdig. På byen skal vi alltid passe på henne fordi hun drikker seg sørba full og går til angrep på eks. 3 bursdagsfeiring har hittil blitt ødelagt fordi hun havner og trøbbel med han. Nå ringer hun hele tiden og skal klage over alt som foregår i livet hennes. Men jeg har ingen interesse av å høre på henne. Er jeg slem hvis jeg bare kutter henne ut ? Jeg har mange gode venninner som jeg har godt forhold til. Anonymous poster hash: af79f...d17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokkolokko Skrevet 25. oktober 2015 #2 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kutt henne ut…….. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kanskje hun har en sykdom som gjør at hun glemmer avtaler og ting som er sagt ? (det har jeg) Alle kan bli fulle på byen og som mor så har jeg forståelse for at man kanskje bevisst ønsker å drikke seg sørpings når man har mulighet. Anonymous poster hash: d2919...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kanskje hun har en sykdom som gjør at hun glemmer avtaler og ting som er sagt ? (det har jeg) Alle kan bli fulle på byen og som mor så har jeg forståelse for at man kanskje bevisst ønsker å drikke seg sørpings når man har mulighet. Anonymous poster hash: d2919...a83 Les hele HI, det står jo skrevet at den "venninna" ikke skjønner at TS bli sur en gang... TS dropp henne, det er ikke en venninne. Anonymous poster hash: b9e74...ed9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 25. oktober 2015 #5 Del Skrevet 25. oktober 2015 Det der hadde ikke jeg giddet. Jeg kan ta mye fra en venninne og aksepterer at folk gjør feil, men dette er jo bare respektløst. Har du sagt rett ut hva du syns om oppførselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 25. oktober 2015 #6 Del Skrevet 25. oktober 2015 Du skulle droppet henne for lenge verdens tid siden... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Del Skrevet 25. oktober 2015 Det der hadde ikke jeg giddet. Jeg kan ta mye fra en venninne og aksepterer at folk gjør feil, men dette er jo bare respektløst. Har du sagt rett ut hva du syns om oppførselen? Sagt ifra de siste 15 årene. Hun tar det ikke seriøst Anonymous poster hash: af79f...d17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Del Skrevet 25. oktober 2015 Sagt ifra de siste 15 årene. Hun tar det ikke seriøstAnonymous poster hash: af79f...d17 Hun kommer ALDRI å forandre seg, dropp henne. Hennes oppførsel er utrolig respektløs ovenfor deg! Anonymous poster hash: b9e74...ed9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Del Skrevet 25. oktober 2015 Hun kommer ALDRI å forandre seg, dropp henne. Hennes oppførsel er utrolig respektløs ovenfor deg!Anonymous poster hash: b9e74...ed9 Tror ikke jeg heller. Hun spøker alt bort og sier at vi er for følsomme. Gjør akkurat som hun vil og respekterer ingen. Nå er hun deprimert ifølge henne selv og vil prate dagen lang. Jeg vil ikke være falsk og høre på henne. Hun driter i meg og alle rundt seg Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 25. oktober 2015 #10 Del Skrevet 25. oktober 2015 Tror ikke jeg heller. Hun spøker alt bort og sier at vi er for følsomme. Gjør akkurat som hun vil og respekterer ingen. Nå er hun deprimert ifølge henne selv og vil prate dagen lang. Jeg vil ikke være falsk og høre på henne. Hun driter i meg og alle rundt segAnonymous poster hash: af79f...d17 FOR følsomme?! Hun kaster jo bort din/deres tid! Nei, dette hadde jeg ikke funnet meg i. Hadde bare holdt meg unna og dersom hun spør hvorfor så sier du bare at nå er det nok. Respekt og lojalitet er to egenskaper som er utrolig viktig for meg når det gjelder venner hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #11 Del Skrevet 25. oktober 2015 FOR følsomme?! Hun kaster jo bort din/deres tid! Nei, dette hadde jeg ikke funnet meg i. Hadde bare holdt meg unna og dersom hun spør hvorfor så sier du bare at nå er det nok. Respekt og lojalitet er to egenskaper som er utrolig viktig for meg når det gjelder venner hvertfall. De to er veldig viktig for meg også. Det er også viktig for meg å holde avtaler og lære barna mine å holde sine avtaler. Det med følsomme mener hun om alle som påpeker hennes mangel på sympati for vår tid . Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Del Skrevet 25. oktober 2015 FOR følsomme?! Hun kaster jo bort din/deres tid! Nei, dette hadde jeg ikke funnet meg i. Hadde bare holdt meg unna og dersom hun spør hvorfor så sier du bare at nå er det nok. Respekt og lojalitet er to egenskaper som er utrolig viktig for meg når det gjelder venner hvertfall. Samme her! Anonymous poster hash: b9e74...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #13 Del Skrevet 25. oktober 2015 Samme her!Anonymous poster hash: b9e74...ed9 Her å. Og det gir jeg alle andre og de gir meg. Jeg har tviholdt på dette vennskapet fordi det er det eldste jeg har Anonymous poster hash: af79f...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 25. oktober 2015 #14 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg ville dumpet henne. På en fin måte og kommet meg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #15 Del Skrevet 25. oktober 2015 Dump henne med god samvittighet! Har dere forsøkt å ta igjen med samme mynt noen gang? Bare nyskjerrig. Anonymous poster hash: 90802...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #16 Del Skrevet 25. oktober 2015 Dump henne med god samvittighet! Har dere forsøkt å ta igjen med samme mynt noen gang? Bare nyskjerrig.Anonymous poster hash: 90802...dd8 Ja idag. Jeg sa igår at jeg skulle ringe og glemte idag . Da fikk jeg melding at hun er så deprimert at jeg skulle ha ringt. Også legger hun ut typisk bilder med tekst om sorg og venner som ikke stiller opp Anonymous poster hash: af79f...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #17 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kanskje hun har en sykdom som gjør at hun glemmer avtaler og ting som er sagt ? (det har jeg) Alle kan bli fulle på byen og som mor så har jeg forståelse for at man kanskje bevisst ønsker å drikke seg sørpings når man har mulighet.Anonymous poster hash: d2919...a83 Hun har ingen sykdom. Det hele er stor vits for henne Anonymous poster hash: af79f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #18 Del Skrevet 26. oktober 2015 Les hele HI, det står jo skrevet at den "venninna" ikke skjønner at TS bli sur en gang... Anonymous poster hash: b9e74...ed9 Glad for at jeg ikke har deg som venn om du skal bli sur fordi hodet og kroppen min ikke fungerer i perioder. Blir du sur på personer i rullestol fordi de ikke kan løpe når du ber de om det også? Anonymous poster hash: d2919...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. oktober 2015 #19 Del Skrevet 26. oktober 2015 Glad for at jeg ikke har deg som venn om du skal bli sur fordi hodet og kroppen min ikke fungerer i perioder. Blir du sur på personer i rullestol fordi de ikke kan løpe når du ber de om det også? Anonymous poster hash: d2919...a83 Dette handler ikke om deg. At du skal bli fornærmet er da helt utrolig. Om du er syk må du ikke drikke deg sørpe full. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. oktober 2015 #20 Del Skrevet 26. oktober 2015 Det høres ut som venninnen din er ekstremt egoistisk uten evne til empati og sosiale antenner, ts. Hva tjener du på å ha henne i livet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå