AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Er det slik at foreldre alltid vil ha favoritter blant sine barn? Etter at jeg flyttet hjemmefra har jeg merket mer og mer at mine foreldre har favoritter blant oss. Vi er 4 barn, så det er vel ikke så lett å gi alle like mye oppmerksomhet. Hvilke erfaringer har dere med dette både som barn og foreldre? Anonymous poster hash: 3362c...733
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg vokste opp med foreldre som favoriserte, og har dessverre arvet denne uvanen. Men jeg er bevisst på det og prøver etter beste evne å gi alle mine 4 barn like mye . De er forskjellige og har forskjellige behov,men de skal ikke føle at noen er mer verdt enn dem. Når jeg er med dem viser jeg at jeg er der og at de er det viktigste som fins 😁Anonymous poster hash: 5ab8d...575
Gjest Honeyblossom Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har ikke opplevd noe favorisering. Eneste jeg har merka er at lillebror har fått litt vel mange puter sydd under armene opp i gjennom årene i forhold til hva jeg har fått. Nå er han blitt 18, men jeg syns fortsatt han får mer enn han burde.. De gangene jeg har nevnt det for mamma unnskylder hun det med at han ikke er så selvstendig som det jeg er, men det kommer han jo aldri til å bli heller om hun ikke slutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå