Gå til innhold

*sukk*

Nelle

Anbefalte innlegg

Er veldig betatt av en gutt.

Han er blind.

Fy faen -er det ikke tragisk? Jeg har ikke sjans på blinde folk en gang!!

*sukk*

Nelle :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Neimenn, Nelle da... *må le*

Du er jammen litt mrsm også, jente! Tror du har tjangs hos mange, jeg!

Sender deg i hvert fall en god klem! Håper du får en fin sommer - med sol!!!

(regner kattunger her hos meg...)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Væren! Du er så søt!! :wink:

Jeg er også vær, forresten...

Men det er sant at jeg ikke har sjans hos blinde folk engang altså... Skulle egentlig på date i dag. Jeg liker ham kjempegodt, men han avlyste -med en forholdsvis tynn unnskyldning.

*dobbeltsukk*

Nelle :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da psyker du deg opp og tenker: Synd for ham!

Ser han ikke for ei flott jente du er???

:roll: *dårlig forsøk på å være mrsm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei -han ser åpenbart ikke hvor flott jeg er...

Hvorfor må blinde folk være så jævla ignorante?

*tredobbelt sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går bra!

Kanskje den tynne unnskyldningen virkelig faktisk var en gyldig unnskyldning?

Hvis ikke, så finnes det nok av fisk i sjøen, det går alltid flere tog, osv. osv.....

Slapp av, Nelle!

Oppmuntrende klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

Hei nelle kansje han er redd han ikke er bra nokk for deg ??

Hva var ynskyldningen hans da om jeg ikke spørr for mye no da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å utlevere...

Vel -han skulle på besøk til en kompis som bor i nærheten av meg. Han skulle ta toget hit, og vi avtalte at jeg skulle hente ham på toget + gå ut og ta en kopp kaffe eller noe FØR han skulle til denne kompisen.

Men han sa at kompisen ikke ville at han skulle komme så sent, derfor måtte han reise rett til kompisen. Altså ikke tid til å gå ut og drikke kaffe.

Denne unnskyldningen var syltynn spør du meg...

Faen også! Jeg som tenkte jeg skulle imponere ham ved å vise ham at jeg har lært meg punktskrift siden sist.

Ikke sjans på blinde folk engang!

*firedobbelt sukk*

Nelle :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Jeg har vært led sager for en del blinde og en ting jeg har lært er at de somregel har dårlig selvtilitt når det gjelder oss seende....

Og mange vil ikke være til bry for oss og føler seg veldig usikker....

No vet jeg ikke hvem han er eller sånn men detkan jo hende det at det er slik det henger sammen....

Hva om han snakket sant også da....at kammeraten ikke ville at han skulle komme så sent....

Snakk med han nelle og kansje du kan ymmte frem på hvordan du føler for han fortelle at du vil bli bedre kjnnt med han......

Kansje han bare er usikker ?

kjemmp flott at du har begynnt å lære deg punkt da...

Jeg hadde en brev venninne som var blind for noen år siden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt å lære meg punkt, jeg HAR LÆRT meg punkt!!

*smile stolt*

Kan tilogmed lese med fingrene!!

Jeg vil sy et veggteppe i mange farger -i hvert "fargefelt" vil jeg sy bittesmå perler som former bokstaver i punkt.

*skrive hemmelige beskjeder som bare blinde folk kan lese*

:sjarmor:

-men hjelper jo ikke det når jeg faen ikke har sjans en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

*trøster deg*

Han er dum hvist han ikke kan se hvor flott du er som har gjort allt dette for å "inponere" han.....

Snakk med han Nelle.....Tror du ikke at det ordner seg??

Stor klem til nelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nelle.... litt deppa i dag?

Jeg syns faktisk som Lottemor at du legger vel mye i hans avbud på dette kafe besøket. Kanskje er det tilfellet at kompisen har sagt dette, og kanskje han rett og slett heller ikke har forstått at det var en "date" dere skulle ha? Vet han at du er interresert i han på denmåten?

Nå vet vi ikke hvor godt dere kjenner hverandre eller hvilken form for kontakt dere pleier å ha, men er det ikke litt for drøyt å si at du ikke har sjans på han fordi ha ikke blir med å tar en kopp kaffe? Tross alt var hele hensikten hans med turen å møte en kompis.

Hva om du virkelig inviterer han ut på en date en annen dag? Slik at det er deg han kommer for å besøke? Da vil du få svar på om han er interresert eller ikke.

Huff, egentlig burde ikke jeg si noe som helst...... for dette gamet her kan jo ikke jeg heller :ler:

Vel, om du ikke får gode råd så får du i hvertfall en stor trøsteklem Nelle, og håper det hjelper litt på humøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for trøsteklem...

*trenger det*

Kanskje jeg legger mye i det? Men det var jo en glimrende anledning til å treffes -i og med han bor et forholdsvis langt stykke unna meg. Ikke så ofte anledningen byr seg, og jeg tenker at dersom han virkelig hadde hatt lyst til å treffes så hadde han fikset det...

*femdobbelt sukk*

Nelle :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååhhhhh, Nelle er forrrrelska hun da :D

Jeg vil anbefale deg å se filmen " at first sight" jeg.En utrolig nydelig film som er veldig aktuell i ditt tilfelle.

Kanskje du får klarna ting opp litt??

Kjempe klem fråmm miiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet synes jeg det er litt "feil" å måtte se en film for å vite hvordan man skal forholde seg til/sjekke opp noen som er blind.

Når alt kommer til alt er vi jo alle mennesker -han også, selvom han er blind. Trenger han noen form for "spesialbehandling" da? For at jeg skal få sjans altså?

Da gidder jeg i såfall ikke. Blir pes om jeg må forholde meg til ham på en bestemt måte bare fordi han er blind -han må vel kunne ta hint osv. han også -som alle andre? Må vel kunne plukke opp om noen er interessert eller ikke? Han er jo ikke tilbakestående selvom han er blind!

Forøvrig Thea:

Tusen takk for oppmuntring. Hehe... vet ikke om jeg er forelska (når sant skal sies har jeg begynt å innse at jeg, desverre, rett og slett er redd for å bli forelska...) -men er iallfall veldig betatt. Veldig!!

Klem,

Nelle :briller: (simulerer blind med mørke briller på... *ler*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Nelle du han kan jo ikke se kropps språke ditt ....

Det er jo nettop kroppen vi hindter mest med når vi er itterisert i noen og hinnter til at vi er det....

Du vet et flørtende blikk,lite søtt smil,se hverandre inn i øynene....

Så allt det du ikke trenger å si med munnen til en som er seende må du si til en som er blind .....

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kinga

Nelle, hei snuppa!

Du er bare nødt til å prøve å fikse deg en ny date med han igjen!

Ring han !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom jeg er seende er jeg jo ikke dum heller, da... *ler*

Benyttet meg av følgende flørtetriks her forleden:

Han sitter ved et bord og spiser -jeg går forbi og stryker ham over ryggen i det jeg passerer.

Han vet at dette var meg som gjorde.

Forøvrig kan man (om man er VELDIG kreativ -noe jeg av og til er... hehe...) fint formidle kroppspråk også til de som ikke ser med øynene.

Tør ikke ringe ham i dag igjen. Ringte i går (to ganger) -og det var da han sa at det ikke gikk.

Forresten har jeg ikke lært meg punktskrift for å imponere -jeg har lært meg det fordi jeg vikarierer i sentralbordet denne uka på jobben, det er ufattelig lite å gjøre, og jeg holder på å dø av kjedsomhet. MÅ bare ha noe å finne på. Derfor lærte jeg meg punktskrift.

Typisk da jeg ringte i går forresten -helt stille på sentralbordet hele dagen. Men da jeg skulle ringe kom det plutselig en MASSE telefoner inn hele tiden. Jeg måtte be ham vente litt, og da jeg kom tilbake hadde han bare lagt på...

*sukk og atter sukk*

Nelle :briller:

-simulerer fremdeles blind med mørke briller på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jo jeg skulle skrive punktskrift med perler -eller kanskje bare vanlig punktskrift? Eller hva med en mail?

Men jeg har skrevet mail før, og han er ikke akkurat av de som svarer kjappest. Når jeg tenker meg om fikk jeg aldri noe svar på den forrige mailen jeg sendte...

*sukk og atter sukk*

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...