AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Hadde en hyggelig date med en fyr fra Sukker.Varte i 6 timer og praten gikk lett.Dagen etterpå sendte jeg ham en melding og takket for en veldig trivelig kveld.Fikk rask tilbakemelding om at han også hadde hygget seg,og synes jeg virket som en veldig bra jente.Han ga meg deretter sitt tlfnr.og ville holde kontakt. Jeg gav ham mitt også,og la til at jeg også synes han var en bra mann. Etter dette har han ikke tatt insj til noe nytt treff.Er det et dårlig tegn? Er riktignok kun noen dager siden vi var på date,men med andre jeg har datet har de vært kjapt ute med å spørre om vi skal treffes igjen.Jeg blir derfor litt i tvil angående han her.Er det fordi han dater andre kanskje,eller vil holde meg varm??? Hilsen usikker jente,26 Anonymous poster hash: 39a8a...4fb
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Kan legge til at han har sendt meg flere hyggelige meldinger etter dette,men altså ikke spurt om å møtes igjen. Anonymous poster hash: 39a8a...4fb
Gjest StripeyPanda Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Du kan vel sende han en melding og spørre om en ny date selv..?
Tibbie Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Han er tydelig interessert! Kanskje han er redd for å virke for pågående Kanskje du kan lede an med å spørre om dere kanskje skulle finne på noe morsomt en dag? Så ser du hvordan han svarer. Men av innlegget ditt å tolke, vedder jeg på at han er positiv til det Og gratulerer! Ingenting er mer spennende enn en flørt : ) 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Er riktignok kun noen dager siden vi var på date, Anonymous poster hash: 39a8a...4fb + at han har sendt deg hyggelige meldinger . Han er tydelig interessert ja og det er ganske u normalt i mine øyne å avtale tid og sted for ny date etter så kort tid. Man har hvert sitt liv på sin kant og vil ikke rushe ting. Ikke stress. Om han ikke har spurt om nytt treff innen en to ukers tid kan jo du spørre han Anonymous poster hash: 4c036...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå