Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei vinnende var på besøk hos venner. Der flyr det folk ut og inn hele døgnet hos dem. Men akkurat den dagen hun var der, i løpet av kvelden fant ikke familien der ei boks med kjeks, noen små juice og små sjokolader. de leita, hun leita men ble ikke funnet. . Hun tenkte ikke mer på det, reiste hjem og planla å treffe dem dagen etter og. men dem hakke ringt enda, og hun kom til å tenke på om dem kanskje tror det var henne so tok tinga? Hva anbefaler dere å gjøre. Hun selv sier jeg burde ha åpnet veska min og vist dem før hun reiste. Men hun tenkte ikke over det. Skal hun ringe dem og forklare eller hva skal hun gjøre?

Anonymous poster hash: aae57...44d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Hva er det du skriver? Jeg skjønner ikke hva du vil frem til.

Skrevet

Jeg tror venninnen din er paranoid. Det at de ikke har ringt betyr ikke at de mistenker henne for å ha stjålet kjeks.

• Liker 4
Skrevet

?

Hva er det du skriver? Jeg skjønner ikke hva du vil frem til.

samme her

Anonymous poster hash: a6787...04d

Skrevet

Saken er at det ble tatt noe mat fra den familien venninnen min besøkte og hun er redd de mistenker henne. Siden hun synes det var utrolig ekkelt! Og hun spør om hjelp. De har ikke tatt kontakt med henne idag tross de avtalte det!

Skrevet

Saken er at det ble tatt noe mat fra den familien venninnen min besøkte og hun er redd de mistenker henne. Siden hun synes det var utrolig ekkelt! Og hun spør om hjelp. De har ikke tatt kontakt med henne idag tross de avtalte det! Anonymous poster hash: aae57...44d

Slapp av.

Det er snakk om snack. Snack barn og voksne elsker. Enten har en av dem spist den, barna har spist den, eller de har glemt å kjøpe den. Ingen mistenker folk for å stjele mat(!) fra venner i 2015. Og om nå noen knabbet en kjekspakke: ingen bryr seg.

Anonymous poster hash: 00608...6ec

• Liker 2
Gjest gjestvest
Skrevet

Hva slags familie er dette som bryr seg om at noe mat er borte? Er det verdens undergang? Som du sier har det vært folk inn og ut av huset hver kveld. Dette vil si også denne kvelden. Da kan de ikke holde din venninne ansvarlig for dette. 

Skrevet

Hvorfor tar ikke venninna di kontakt med familien? 

Skrevet

For dem sa at dem skulle sende henne mld og avtale klokkeslett. Hun er og så fortvilet. Det er snakk om en svær godisboks, noen små sjokolader og noen brusbokser fra SV

Skrevet

For dem sa at dem skulle sende henne mld og avtale klokkeslett. Hun er og så fortvilet. Det er snakk om en svær godisboks, noen små sjokolader og noen brusbokser fra SV

OMG, er det mulig å lage en så stor sak ut av dette..

Anonymous poster hash: a6787...04d

Skrevet

"Omfg, Ronja stjal muligens noe godteri! Fort, alle sammen, bytt nummer, farg håret, denne dama må vi unngå!!!!"

Øh, nei. Om voksne mennesker mistenker at noen har stjålet noen brusflasker fra dem, spør de, og lar så saken ligge. 

Skrevet

Nei om det hadde vært penger eller lignende ville jeg nok gjort det klart at det ikke var jeg som hadde stjelt, men med en boks kjeks så kan den fort ha blitt spist opp av de selv uten at de har registrert det, eller at de rett og slett trodde de hadde kjøpt en boks mer enn de hadde. Så det ville jeg ikke lagd noe forsvarstale ut av. Det ville hørt mere mistenkelig ut enn å la det gå sin gang.

Anonymous poster hash: 6c1b1...d70
  • Liker 1
Skrevet

Bare så det er sagt den familien er vanskelige og ikke lette å deale med! Så ja, slike som dem kan fjær bli til flere høns!

Skrevet

Det var en hel godte boks typ en kg el to..

Skrevet

Ååå,beklager men ler høyt her :-D Er det snakk om folk som røyker morro gress her siden de leter hysterisk etter godteri?

Anonymous poster hash: c228f...23a

Skrevet

Det e ikke kødd. Den familien tar helt av når det gjelder alt! Venninna mi har ikke tatt kontakt med dem enda og ikke dem. Hun vet ikke hva hun skal si el gjøre!

• 3 år senere...
Skrevet
På 26.10.2015 den 12.47, AnonymBruker skrev:

Det e ikke kødd. Den familien tar helt av når det gjelder alt! Venninna mi har ikke tatt kontakt med dem enda og ikke dem. Hun vet ikke hva hun skal si el gjøre!

Gikk det bra med venninna di?

Anonymkode: 067e9...bdd

Skrevet

Det minst mistenkelige ville jo vært å kontakte dem for å spørre hva som skjedde med avtalen deres. Mye mer mistenkelig å ha en avtale men ikke ringe dem 

Anonymkode: 48535...5e3

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det minst mistenkelige ville jo vært å kontakte dem for å spørre hva som skjedde med avtalen deres. Mye mer mistenkelig å ha en avtale men ikke ringe dem 

Anonymkode: 48535...5e3

Tror saken er løst ila 2 år :)

Anonymkode: 31142...9aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...