Gå til innhold

Grower eller shower?

31 stemmer

1. 1. Hva foretrekker du av grower og shower?

• Grower
      19
    • Shower
      4
    • Bryr meg ikke
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg kom inn på dette med grower og shower. Han har grower og skulle selv ønske han hadde shower. Mens jeg liker grower best og forstår ikke helt greia med at shower skal være så mye bedre. Så da lurer vi på hva folk her foretrekker? Både kvinner og menn  :)

Anonymous poster hash: f8499...79b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje greit å forklare hva det er?

Jeg aner ikke hva det er jeg.

Anonymous poster hash: f3429...646
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje forklare hva det er?

Jeg aner ikke hva det er.

• Liker 1
Skrevet

Det spilller ingen rolle hvordan den ser ut før den er erigert.

Anonymous poster hash: 01450...080
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har en soleklar grower.

Om det er bedre enn det ene eller det andre vet jeg ikke. Er fornøyd med den jeg, uansett :)

Skrevet

Kanskje forklare hva det er?

Jeg aner ikke hva det er.

Grower er når utstyret til mannen blir større når den er erigert. Shower er når den er omtrent samme størrelse i slapp og erigert tilstand. 

Skrevet

Grower er når utstyret til mannen blir større når den er erigert. Shower er når den er omtrent samme størrelse i slapp og erigert tilstand. 

Takk :)

Skrevet

spørsmålet er jo litt ladet, da det finnes de som er growers, men showers samtidig. og det er vel det beste, en stor kuk i slapp tilstand som blir enda større stiv. :wow:

Anonymous poster hash: bd15d...0f9
  • Liker 3
Skrevet

Jeg liker growers best! Mye mer sexy å se den vokse og vite at det er på grunn av meg enn at den bare ser sånn ut støtt.

Skrevet

Foretrekker growers. Min erfaring er at de oftere har en hardere ereksjon som holder bedre og kommer som et skudd, mange showers blir bare halvstive og sliter med å komme. 

Anonymous poster hash: c1887...978
  • Liker 1
Skrevet

Foretrekker growers. Min erfaring er at de oftere har en hardere ereksjon som holder bedre og kommer som et skudd, mange showers blir bare halvstive og sliter med å komme.

Anonymous poster hash: c1887...978

Signerer denne!

Skrevet

Har grower vil jeg tro, da jeg har ingenting når den er slapp ;)

Anonymous poster hash: 2d3ac...57b

Skrevet

Jeg liker growers best! Mye mer sexy å se den vokse og vite at det er på grunn av meg enn at den bare ser sånn ut støtt.

Helt enig! Men samboeren min synes det er flaut å være i garderoben osv. i tilfelle andre ser den og synes den er liten. Men den vokser jo, så jeg ser ikke problemet. Han ville mye heller hatt en shower. Jeg er glad han har grower :) 

Skrevet

100% uviktig

Anonymous poster hash: 35e62...c92
  • Liker 1
Skrevet

Helt enig! Men samboeren min synes det er flaut å være i garderoben osv. i tilfelle andre ser den og synes den er liten. Men den vokser jo, så jeg ser ikke problemet. Han ville mye heller hatt en shower. Jeg er glad han har grower :)

Men er det disse mennene i garderoben han skal dele livet med og ha sex med lurer jeg på da? Haha! Det spiller jo ingen rolle hva andre mennesker synes om størrelsen på penis, baller, pupper osv hvis man selv og den man er sammen med er fornøyd!

Skrevet

Foretrekker shower, selvfølgelig kun om den er stor nok. En penis er visuelt mer tilrekkende og opphissende når den er godt synlig (uerigrert) enn at den har gjemt seg inn i sneglehuset sitt og fremstilles lite maskulin og lite tilfredstillende. Er såklart klar over at såkalte "growers" kan være minst like tilfredstillende og vokse mye, men for meg er det mer turn on at jeg kan se en "phat cock" med en gang.

Anonymous poster hash: d7c97...a39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...