AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg driver og går opp noen kilo for å komme på normalvekt, men ønsker ikke at alt skal legge seg på magen (som det tydeligvis gjør til meg pga. genetiske årsaker). Har hørt at man kan påvirke fordelingen litt ved å trene styrketrening samtidig med vektoppgangen. Men skal jeg da trene mest styrke på mage, eller på feks. underkropp? Jeg ønsker helst å legge på meg litt på lår/rumpe. Vet at man ikke kan bestemme hvor kiloene skal legge seg, men vil gjøre det som kan gjøres for å unngå at alt legger seg på magen Anonymous poster hash: 2fedb...24d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Fokuser på proteiner og fett, og reduser inntaket av karbohydrater. Noen er mer sensitive for karbo, som fører til at fettet samler seg på magen. For å forhindre at du går opp i fettvekt, legg deg på et lite kalorioverskudd i stedet for stort. Da har du kontroll, og sørger for at overskuddet blir lagret som muskler (mer eller mindre). Anonymous poster hash: a6f4d...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå