AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Vi har nettopp fortalt mine svigerforeldrene at vi er tre måneder på vei med baby. Dette var over telefon med svigerfar da vi bor langt unna (70 mil). Han ble glad og litt rørt. Etterpå kom det en melding fra svigermor om at hun endelig skulle bli farmor, mannen svarte med en gratulasjon. Men ingen gratulasjon kom tilbake, eller ingen spørsmål om hvordan v hadde det. Forventer jeg for mye? Anonymous poster hash: 61af2...43c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Ja. Anonymous poster hash: d746e...9f7 8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Ja, du forventer for mye. Ikke analyser alt i negativ retning. Anonymous poster hash: dd023...b19 12
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Gud bedre. Ja, du forventer for mye.Anonymous poster hash: e6cae...639 8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Det får da være måte på hvor mye negativt man skal lese ut av noe slikt. Farmor er tydeligvis kjempeglad, og det ligger vel en slags gratulasjon implisitt i dette. Hvorfor er det da så viktig at hun da må skrive akkurat "gratulerer"? :-) Anonymous poster hash: 6862b...44e 12
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Slapp av . Anonymous poster hash: 72acc...8f5 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Bare veldig forskjellig reaksjon på henne i forhold til mine foreldre som har sendt både meg og mannen min meldinger, bilder, hjerter og flere telefoner. Tror mannen også ble litt skuffet over at hun ikke sa noe mer til noen av oss. Men men.. Da er det vel ikke vanlig å gratulerer kommende foreldre eller høre med de hvordan de har det.. Anonymous poster hash: 61af2...43c 1
Gjest Magnifiq Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 At hun sier hun endelig skal bli bestemor... Er ikke bekreftelse nok?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Det får da være måte på hvor mye negativt man skal lese ut av noe slikt. Farmor er tydeligvis kjempeglad, og det ligger vel en slags gratulasjon implisitt i dette. Hvorfor er det da så viktig at hun da må skrive akkurat "gratulerer"? :-) Anonymous poster hash: 6862b...44e Enig. Anonymous poster hash: 63d3e...063 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 At hun sier hun endelig skal bli bestemor... Er ikke bekreftelse nok? Skal rette litt på meg selv her, hun skrev: da blir jeg farmor og. Ikke endelig slik som jeg skrev, hun er allerede bestemor til to. Menhe.. Er ikke akkurat bekreftelse av noe slag jeg er ute etter. Jeg ble bare tatt på senga av det jeg synes var laber reaksjon. Men jeg er jo tydeligvis kravstor. Anonymous poster hash: 61af2...43c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 Skal rette litt på meg selv her, hun skrev: da blir jeg farmor og. Ikke endelig slik som jeg skrev, hun er allerede bestemor til to. Menhe.. Er ikke akkurat bekreftelse av noe slag jeg er ute etter. Jeg ble bare tatt på senga av det jeg synes var laber reaksjon. Men jeg er jo tydeligvis kravstor.Anonymous poster hash: 61af2...43c Ja Anonymous poster hash: 63d3e...063 7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 Det er jo ikke sikkert hun er overbegeistret. Kanskje hun ikke har troen på at forholdet deres vil vare. Jeg vet i hvertfall at hvis min yngste sønn og kona kommer med tilsvarende beskjed så er det egentlig kun grunn til å kondolere og da er det kanskje best å ikke si noe for å unngå bråk.Anonymous poster hash: 2b486...faf 1
juliane Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Hun visste vel hvordan dere har det, regner med dere fortalte det til svigerfar som fortalte det videre? For alt vi vet ble hun kanskje lei seg for at hun ikke fikk nyheten rett fra dere, men at dere kun fortalte det til mannen hennes? 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #14 Skrevet 25. oktober 2015 Det er jo ikke sikkert hun er overbegeistret. Kanskje hun ikke har troen på at forholdet deres vil vare. Jeg vet i hvertfall at hvis min yngste sønn og kona kommer med tilsvarende beskjed så er det egentlig kun grunn til å kondolere og da er det kanskje best å ikke si noe for å unngå bråk.Anonymous poster hash: 2b486...faf Nei, det er neppe det. Så fæl er hun slettes ikke! Anonymous poster hash: 61af2...43c 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #15 Skrevet 25. oktober 2015 Det er jo ikke sikkert hun er overbegeistret. Kanskje hun ikke har troen på at forholdet deres vil vare. Jeg vet i hvertfall at hvis min yngste sønn og kona kommer med tilsvarende beskjed så er det egentlig kun grunn til å kondolere og da er det kanskje best å ikke si noe for å unngå bråk.Anonymous poster hash: 2b486...faf Tenkte det samme. Jeg kommer ikke til å si noe særlig når min sønn og svigerdatter annonserer at de skal ha barn. Bare påpeke fakta,men ikke noe annet. Rett og slett fordi jeg ikke liker henne og tror ikke forholdet kommer til å vare Anonymous poster hash: f4f93...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #16 Skrevet 25. oktober 2015 Hun visste vel hvordan dere har det, regner med dere fortalte det til svigerfar som fortalte det videre? For alt vi vet ble hun kanskje lei seg for at hun ikke fikk nyheten rett fra dere, men at dere kun fortalte det til mannen hennes? Denne. Anonymous poster hash: 63d3e...063 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #17 Skrevet 25. oktober 2015 Tenkte det samme. Jeg kommer ikke til å si noe særlig når min sønn og svigerdatter annonserer at de skal ha barn. Bare påpeke fakta,men ikke noe annet. Rett og slett fordi jeg ikke liker henne og tror ikke forholdet kommer til å vare Anonymous poster hash: f4f93...9e2 Trist å høre hvor fæl dere er i stand til å være mot deres egen sønn. Uansett hvilke motiv min svigermor har, så har hun ingen grunn til å tro at vårt forhold ikke vil vare. Anonymous poster hash: 61af2...43c 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #18 Skrevet 25. oktober 2015 Du forventer nok litt mye her. For alt du vet kan hun ha blitt fornærmet fordi hun 'bare' fikk videreført nyheten fra mannen sin. Anonymous poster hash: e4b74...b64 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #19 Skrevet 25. oktober 2015 Mine foreldre ble så overrasket og glade da jeg annonserte graviditeten at de sa: "er du gravid? Åja, ja... Ja, det blir jo gøy med et barnebarn." Haha, jeg tar det ikke negativt at de ikke gratulerte meg og mannen.Anonymous poster hash: 1582d...64a 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #20 Skrevet 25. oktober 2015 Tja, her var svigers mer opptatt av å fortelle om dagens egne (hverdagslige) gjøremål etter at vi hadde annonsert at vi ventet barn, og min egen far (som ikke hadde barnebarn fra før) var i grunn mest opptatt av å fortelle om middagen han lagde, så meg overrasker ingenting Anonymous poster hash: d778a...8c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå