Gå til innhold

Folk oppfatter meg som snill! Frustrerende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann tidlig i tjueårene. Jeg er helt normal av utseende og greit trent! 

Jeg har en egenskap der jeg blir sett på som en slags "kjernekar" (?), og tvers gjennom snill. 

Eksempel i går når vi stod en liten gjeng ute, så sier han ene: "Jeg skulle vært som deg "....", du som er så snill, blabla..., også begynte resten av gruppen i kor nesten og fortsatte, bekrefta det som han sa. 

Dette er ikke første gangen jeg blir sett på som en snill person/god fyr. Jeg er bare slik som person, hater klaging og negativitet, derfor er jeg heller ikke slik ovenfor andre, jeg er ganske optimistisk.

Hva tenker dere om den egenskapen? Jeg føler det kan være til en slags hinder i forhold til dating, da jeg ikke har funnet så veldig mange andre som er så lik meg der.

Jeg kommer overens med de aller fleste! 

Anonymous poster hash: 37d0c...dce
Videoannonse
Annonse
Gjest nicecar
Skrevet

Hvorfor skal det være til hinder når det kommer til dating? Er flere jenter som faller for kjernekarer. Se heller på det som en fordel.

Skrevet

Verden er allerede proppa full med rasshøl. Vi trenger ikke flere. Så fortsett å være snill du ;) det er til syvende og sist slike menn vi vil ha, etter at vi har blitt lurt trill rundt av rasshøla og lært oss og å skille klinten fra hveten.

Anonymous poster hash: cb632...f4c
  • Liker 8
Skrevet

Hvorfor skal det være til hinder når det kommer til dating? Er flere jenter som faller for kjernekarer. Se heller på det som en fordel.

Nice guys finish last   <--------- selvsagt bare bullshit, men de sier nå så allikevel.

Anonymous poster hash: 8ac48...b2b

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det er faktisk bra at andre ser på deg som snill. De fleste som ser på seg selv som snille og klager på at gutter bare liker duster er i realiteten ofte småfrekke, kverulerende nerder som aldri har gitt noen et kompliment i hele sitt liv.

Skrevet (endret)

Folks som er snille eier jo da når det kommer til å få seg dame. Problemet er når de samtidig er for tilbakestående, da veier ikke det positive opp for det negative.

Endret av Summers
Skrevet

Vær bare glad folk ser på deg som snill!Å være snill er en sterkt undervurdert egenskap.Man kan faktisk komme langt ved å bare være snill.At man må være egoistisk drittsekk for å dra damer er selvsagt bare tull.

Å være dumsnill og naiv må på ingen måte blandes sammen med å være snill.De snilleste menneskene jeg vet om er også de med mest ryggrad og karakter.

Anonymous poster hash: 7ab4a...89b
  • Liker 5
Skrevet

Du har kanskje rett! Det er jeg som har problemer med å innse realiteten, kanskje er dette en egenskap (om man kan kalle det det) som vil bli en viktigere fordel senere i livet? 

Skrevet

Det er definitivt en stor fordel og noe du virkelig skal ta til deg, at andre menn ser opp til den egenskapen din!

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en mann tidlig i tjueårene. Jeg er helt normal av utseende og greit trent!

Jeg har en egenskap der jeg blir sett på som en slags "kjernekar" (?), og tvers gjennom snill.

Eksempel i går når vi stod en liten gjeng ute, så sier han ene: "Jeg skulle vært som deg "....", du som er så snill, blabla..., også begynte resten av gruppen i kor nesten og fortsatte, bekrefta det som han sa.

Dette er ikke første gangen jeg blir sett på som en snill person/god fyr. Jeg er bare slik som person, hater klaging og negativitet, derfor er jeg heller ikke slik ovenfor andre, jeg er ganske optimistisk.

Hva tenker dere om den egenskapen? Jeg føler det kan være til en slags hinder i forhold til dating, da jeg ikke har funnet så veldig mange andre som er så lik meg der.

Jeg kommer overens med de aller fleste!

Ser ikke at det skulle være noe negativt

Skrevet

Sliter med samme selv. Vet liksom ikke hvordan jeg skal få tydeliggjort ondskapen min skikkelig.

Skrevet

Nice guys finish last   <--------- selvsagt bare bullshit, men de sier nå så allikevel.

Anonymous poster hash: 8ac48...b2b

Tror du har misforstått det begrepet kraftig, for det har ingenting med å være kjernekar å gjøre, men å la jenta komme først i senga. Ettersom det er en kjent sak at menn som oftest blir slitne og trøtte etter sin orgasme, er det da ren høflighet (og obligatorisk om du bryr deg om kvinnens nytelse) å "finish last".

Anonymous poster hash: 77caa...333

• Liker 2
Skrevet

Jo mer voksen du blir, jo mer settes det pris på at du er en snill mann.

Hva dating angår, så kan jenter i 18-20 årene kanskje synes at en "badboy" er spennende. Når de har blitt bedratt og behandlet dårlig, så vil de fleste sette pris på de greie karene. Din posisjon på datingmarkedet vil stige.

Når det er sagt, så finnes det håpløse tilfeller som aldri slutter å like "badboys" men de jentene kan du gi blaffen i.

• Liker 3
Skrevet

Sliter med samme selv. Vet liksom ikke hvordan jeg skal få tydeliggjort ondskapen min skikkelig.

haha! :) liker humoren din.

Anonymous poster hash: 90583...084

Skrevet

Jeg føler der er få som er lik meg på akkurat dette her, og det gjør meg ingenting. Jeg tror det er dette som gjør at jeg kommer overens med de aller fleste, selv de som andre har problemer med å omgås. 

Jeg møter også respekt, mest sannsynlig fordi jeg viser respekt, og skryter/gir kompliment til andre når jeg finner grunn til det. 

Takk til alle som kommenterer her, leser hver enkelt ;) 

Skrevet

Jeg føler der er få som er lik meg på akkurat dette her, og det gjør meg ingenting. Jeg tror det er dette som gjør at jeg kommer overens med de aller fleste, selv de som andre har problemer med å omgås.

Jeg møter også respekt, mest sannsynlig fordi jeg viser respekt, og skryter/gir kompliment til andre når jeg finner grunn til det.

Takk til alle som kommenterer her, leser hver enkelt ;)

Du høres perfect ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...