AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Del Skrevet 25. oktober 2015 Er du av den typen at du glor på mennesker som skiller seg ut, og ikke viker med blikket selv når du er blitt "oppdaget"? Hvorfor isåfall? Hvorfor stirrer du på jenta i miniskjørt eller en mann med turban? Og hvordan reagerer du hvis du får spørsmålet "var det noe du lurte på?"Anonymous poster hash: b9d51...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg ser på de jeg ønsker og ofte er det ikke de jeg ser på engang, selvom blikket mitt hviler der. Hvis noen er så innbilske og plaget at de kommer å spør meg om det var noe jeg lurte på så ville jeg spurt "nei må være du som lurer på noe siden du tar kontakt?" Anonymous poster hash: c55bb...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. oktober 2015 #3 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg eier ingen skam men jeg glor ikke på andre mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 25. oktober 2015 #4 Del Skrevet 25. oktober 2015 Er du av den typen at du glor på mennesker som skiller seg ut, og ikke viker med blikket selv når du er blitt "oppdaget"? Hvorfor isåfall? Hvorfor stirrer du på jenta i miniskjørt eller en mann med turban? Og hvordan reagerer du hvis du får spørsmålet "var det noe du lurte på?"Anonymous poster hash: b9d51...daf Nå er det vel en konsekvens av å skille seg ut at andre legger merke til det.Noen glor,og så? Er bare å glo tilbake.Og så kommer det jo litt av på uttrykkene deres. Syns vi må tåle å bli litt beglodd,men det er ikke spesielt høflig å gjøre det.Etter mitt syn så er det de som glor som dummer seg litt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg glor egentlig ikke på andre, men veldig ofte stirrer jeg uti luften hvor andre er, og er fordypt i mine egne tanker. Har da av og til opplevd å få irriterte blikk fordi de tror jeg stirrer..Anonymous poster hash: 472ee...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Del Skrevet 25. oktober 2015 yup jeg glor på folk uten skam.. og om de spør så sier jeg at jeg har ikke lov av mamma å snakke med fremmede Anonymous poster hash: 1e188...b7e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Del Skrevet 25. oktober 2015 En jeg gikk på skole med glodde noe helt vanvittig på blonde jenter. Aldri brunetter. Han fulgte oss med blikket og kunne sitte og stirre på oss i maaange minutter. Han ble bare hetende stirreren. Han stirret også etter han ble oppdaget. Helt stoneface. Vet også at han ikke bare hvilte blikket, han fulgte jenter med øynene om de gikk forbi eller flyttet litt på seg. Utrolig ubehagelig type. Han var også mega intens på fylla og skulle alltid klemme leeeenge. Han må mangle noe. Anonymous poster hash: 0c491...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Del Skrevet 25. oktober 2015 Nei herlighet!! Anonymous poster hash: 0ec17...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 25. oktober 2015 #9 Del Skrevet 25. oktober 2015 Det kan skje, men det er fordi jeg ikke merker jeg glor. Tuner helt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg ser utrolig dårlig, og ofte når jeg ser en person så blir jeg usikker på om det er noen jeg kjenner eller ikke. Da blir det av og til at jeg står og stirrer, for jeg prøver å avgjøre om du er en jeg skal si hei til eller ikke. Jeg har flere ganger fått "Hva glor du på??" slengt i trynet, og da tenker jeg egentlig at folk tåler veldig lite før de blir provosert? Det er jo ikke som jeg gjør dem noe, jeg prøver jo bare å orientere meg😦Anonymous poster hash: 4e2ee...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #11 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg ser utrolig dårlig, og ofte når jeg ser en person så blir jeg usikker på om det er noen jeg kjenner eller ikke. Da blir det av og til at jeg står og stirrer, for jeg prøver å avgjøre om du er en jeg skal si hei til eller ikke. Jeg har flere ganger fått "Hva glor du på??" slengt i trynet, og da tenker jeg egentlig at folk tåler veldig lite før de blir provosert? Det er jo ikke som jeg gjør dem noe, jeg prøver jo bare å orientere megAnonymous poster hash: 4e2ee...653 Har vært i samme situasjon, men ikke fått noen kommentarer. Det hendte av og til at jeg ikke hilste på folk jeg kjente fordi jeg ikke ville stirre! Skaff deg briller! Anonymous poster hash: 881d6...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Del Skrevet 25. oktober 2015 Har vært i samme situasjon, men ikke fått noen kommentarer. Det hendte av og til at jeg ikke hilste på folk jeg kjente fordi jeg ikke ville stirre! Skaff deg briller!Anonymous poster hash: 881d6...1e9 Kjære deg, jeg bruker briller ☺ Det er ikke nødvendigvis nok.Anonymous poster hash: 4e2ee...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #13 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg stirrer ikke på andre mennesker. Et unntak: Dersom jeg tenker og bare hviler blikket. Da kan det hende at blikket tilfeldigvis faller på en person, men dette er ikke min intensjon. Når jeg innser at jeg faktisk ser på en person fester jeg blikket et annet sted. Anonymous poster hash: 5f9d2...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #14 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg ser utrolig dårlig, og ofte når jeg ser en person så blir jeg usikker på om det er noen jeg kjenner eller ikke. Da blir det av og til at jeg står og stirrer, for jeg prøver å avgjøre om du er en jeg skal si hei til eller ikke.Jeg har flere ganger fått "Hva glor du på??" slengt i trynet, og da tenker jeg egentlig at folk tåler veldig lite før de blir provosert? Det er jo ikke som jeg gjør dem noe, jeg prøver jo bare å orientere megAnonymous poster hash: 4e2ee...653 Dette er hvertfall mangel på folkeskikk. Anonymous poster hash: 5f9d2...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 26. oktober 2015 #15 Del Skrevet 26. oktober 2015 Nei,jeg glor ikke,men ser jo ekstra på de som skiller seg ut. Det er jo normalt å se litt ekstra på noen som skiller seg ut. Trenger jo ikke å være noe negativt,men folk er raske til å oppfatte det som negativt. Jeg synes det som oftest er lett å se forskjell på folk som glor og de som sitter i egne tanker. Det har jeg gjort selv noen ganger,og noen blir irriterte av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #16 Del Skrevet 26. oktober 2015 Folk som er fine/kule/rare/ugly å se på er interessante å se på, hvilke ansiktsuttrykk de har, hvordan de fører seg. Jeg stirrer selvfølgelig ikke på dem, gir dem kanskje et anerkjennende, lite smil. Det er kult at de tør. Det verste jeg vet er blikkene til de folkene som glor rundt seg, som er tilsynelatende normale og kjedelige. De gir meg INGENTING, blikket deres forteller at det er ingen hjemme. Ingen guts der til å komme ut av skallet sitt. Det å tørre er langt mer vågalt enn å gå rundt i sine trygge skalljakker, men skalljakkene har kanskje skjønt noe jeg ikke skjønner. Men det ser bare vondt ut å være en skalljakke, kanskje de liker det. Anonymous poster hash: f30df...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 26. oktober 2015 #17 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg syntes det er vanlig med miniskjørt og turban. Så lenge det ikke er kombinert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #18 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg stirrer pa pene ansikter:) Er det personer som jeg synes er rare, sa stirrer jeg kjappt. Anonymous poster hash: 25c8b...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mats Skrevet 27. oktober 2015 #19 Del Skrevet 27. oktober 2015 Ja hvis de er noe å glo på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 27. oktober 2015 #20 Del Skrevet 27. oktober 2015 Turban og miniskjørt er like vanlig som dress her i Oslo. Spørsmålet er vel heller hvorfor disse skiller seg ut for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå