AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Fikk akkurat en utrolig trist beskjed fra naboen. Den ene hunden i huset der hadde dødd mens eiere var på jobb, uten at de en gang visste at den var syk. Den andre bikkja kaster opp, er gul i øynene, og klarer ikke holde på væske. Det virker jo nesten som de er forgiftet og fått nyresvikt? Hvordan i alle dager skal man forholde seg til noe slikt? Er jo nesten så jeg ikke tør gå ut med mine to hunder her i tilfelle de skal få i seg noe.. Jeg tenkte på en ting, kan begge hundene ha spist på noe sopp som de har blitt dårlige av? Men egentlig så trodde jeg jo at hunder brukte luktesansen til å styre unna giftig sopp? Nei ikke vet jeg, noen gode råd i en slik situasjon? Anonymous poster hash: f29e9...ea4
Gjest Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Håper obduksjon blir gjennomført og at det i så fall anmeldes til politiet Husker ikke hvilke gifter som gir hvilke symptomer osv, men jeg vet at det har blitt kastet kjølevæske inn i hagene til folk med hund. Tror det var to hunder som døde før de fikk tak i idioten Jeg hadde nok blitt ganske bekymret, og passet på å sjekke uteområdet rundt eget bosted I tillegg passe på dersom man ser hunden blir veldig interessert i å spise/slikke på ting ute
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Katten vår døde av nyresvikt. Dyrlegen sa den hadde fått i seg svovel (hvis jeg husker riktig), og at det mest sannsynlig var lagt ut, og kanskje blandet med fisk eller lignende, siden ingen katter spiser det av seg selv. Anonymous poster hash: 02325...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå