Gjest Sukkerert Skrevet 27. september 2004 #1 Skrevet 27. september 2004 Noen som så "The Others" på Tv2 i går? Fengslende film. Den smale, gamle hånden som den lille jenta fikk da hun lekte i den hvite "brudekjolen" gnager i bakhodet mitt ennå. Uffa!
Arkana Skrevet 27. september 2004 #2 Skrevet 27. september 2004 Jeg så den ikke i går da, men har sett den for lenge siden. Syntes den var bra, men litt synd at man fort skjønte poenget da, det ble liksom ikke en kjempeoverraskelse på slutten.
Christy Skrevet 27. september 2004 #4 Skrevet 27. september 2004 Jeg fikk ikke sett den i går, men har tatt den opp på video og skal se den snart :-)
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2004 #5 Skrevet 27. september 2004 Jeg så den ikke i går, men har den på dvd. Ganske bra, men ikke av de beste jeg har sett. Hadde håpet at den skulle gi meg frysninger på ryggen! K
-Fisken- Skrevet 27. september 2004 #6 Skrevet 27. september 2004 JEg så den ikke i går, men så den på kino. En spesiell film, men jeg likte den.
Polly Ester Skrevet 27. september 2004 #7 Skrevet 27. september 2004 Jeg hadde ikke nerver til å se den på kino, men har kjøpt og sett den på DVD, og jeg syntes den var bra. Men, jeg syns den var litt ulogisk. Jeg skjønte ikke alt, jeg... mulig jeg er dum eller noe sånt selv, men jeg hadde ikke skjønt poenget hvis jeg ikke hadde blitt fortalt det før jeg så filmen... tror jeg... Men, det var en ting jeg ikke skjønte, og det var dette med dørene... hvorfor var det så viktig at dørene var låst? Mulig jeg burde se den en gang til, at jeg gikk glipp av noe mht det med dørene, men det var det jeg satt igjen med etter at jeg hadde sett filmen. Det med jenta og den kjolen kan jeg ikke huske at jeg så...
Gjest Sukkerert Skrevet 27. september 2004 #8 Skrevet 27. september 2004 Det med jenta og den kjolen kan jeg ikke huske at jeg så... Hun har hvit kjole og slør. Sitter og leker med ei dokke. Når moren kommer inne har hun forvandlet seg til en gammel kone. Ynkelig, smal hånd med synlige blodårer. Husker du det nå? Hun ser veldig spøkelsesaktig ut i de klærne. Tror det er et slags frampek om at de er spøkelser.
Polly Ester Skrevet 27. september 2004 #9 Skrevet 27. september 2004 Jeg tror nok muligens jeg var for redd da jeg så den filmen... jeg visste hvordan den endte, ellers hadde jeg ikke tord å se den i det hele tatt. Men, det er visst endel som jeg ikke helt har fått med meg... må se den en gang til, jeg... Jeg husker liksom bare stemningen, og at hun ventet på mannen sin og at de måtte være stille, og så var det noe med barnevakter og dette med dørene som var så viktige å holde låst...
Orthia Skrevet 27. september 2004 #10 Skrevet 27. september 2004 Jeg så den for første gang i går, og syns den var ganske creepy.
Windy Skrevet 27. september 2004 #11 Skrevet 27. september 2004 Det kan godt være noe mer bak det også, men da en dør var åpen i begynnelsen av filmen var hun redd for at lys kunne komme inn og på barna..
Malou Skrevet 27. september 2004 #12 Skrevet 27. september 2004 Kjempebra film. Så den ikke i går, men jeg har sett den før.
CecilieB Skrevet 27. september 2004 #13 Skrevet 27. september 2004 Jeg så den i går. Helt ok tidtrøyte, men jeg må si at jeg skjønte ikke plottet før det ble avslørt helt på slutten. Det gjorde ikke mannen heller.
jolie Skrevet 27. september 2004 #14 Skrevet 27. september 2004 Barna hadde en sykdom som gjorde dem ømfindtlige for lys. Tror de fikk utslett av sollys. Ergo låste dører (så barna ikke kunne gå der de ville) og tykke gardiner.
Ella Skrevet 27. september 2004 #15 Skrevet 27. september 2004 Jeg så den ikke i går da' date= men har sett den for lenge siden. Syntes den var bra, men litt synd at man fort skjønte poenget da, det ble liksom ikke en kjempeoverraskelse på slutten. Må innrømme at poenget kom temmelig overraskende meg... Men ok film, litt klastrofobisk. Hilsen Ella
Gjest Mogwai Skrevet 27. september 2004 #16 Skrevet 27. september 2004 Filmen var grei, men jeg likte ikke slutten.
nat26 Skrevet 28. september 2004 #17 Skrevet 28. september 2004 Flott film' date=' har den på DVD [/quote'] Har den jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå