Gå til innhold

Flere som savner MessTV og danseband jukebox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen grunn begynte jeg å tenke på MessTV som gikk på TV Norge for noen år siden og danseband jukebox som gikk på NRK. Det var egentlig ganske koselig å se litt på dette midt på natten i helgene. Savner det faktisk litt, selv om MessTV jo var for fjortiser og var ikke akkurat verdens beste tv-produksjon. Og danseband jukebox var så koselig! Flere som savner disse?  :fnise:  :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, fysj! Er de noe jeg virkelig hater så er det danseband! Det er det verste som finnes, å kalle den søpla der for musikk er et grusomt hån mot musikken! Danseband er satans verk! :P

MessTV har jeg ikke sett tror jeg, så der kan jeg ikke uttale meg. :)

• Liker 3
Skrevet

husker den perioden da jeg skrudde på tv om natten og danseband jukebox sto på.

fikk visjoner om rånere som satt og trallet på parkeringsplassen, og middelaldrene damer som var hjemme i fra en fuktig natt på byen. nei takk...

Anonymous poster hash: 8d249...617
  • Liker 3
Skrevet

Ja faktisk! Jeg visste ikke at danseband jukebox var tatt av lufta, men har ikke hatt tv på noen år....

Mess TV hadde jeg også på som selskap i stuen de nettene jeg satt oppe å skrev bok og røyket hasj.
Men husker jeg syntes det ble slitsomt og tåpelig etterhvert som det kom nye og mer amatørmessige programledere. Hun Line var kul husker jeg, husker ikke navnet på de andre.

Anonymous poster hash: a854e...bf0
Skrevet

Danseband jukebox er / var fantastisk underholdende!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mess-TV var greit å ha når man ikke fikk sove. Live Nelvik var da innom der en periode, og Line Victoria var alltid et høydepunkt. Husker spesielt den videoen av hun da hun "badet" i Akerselven. Den skulle jeg likte og sett igjen.

Danseband jukebox går vel på evig repeat i helvete.

Endret av Severin
Skrevet

Ah, Mess tv. Er det blitt så mange år siden det gikk av lufta? Må vel nærme seg 10 år nå snart? Føler meg gammel.. Var ikke den bedte produksjonen nei, men flott å ha i bakgrunnen på ensomme netter. At de fikk timene til å gå med det tullsnakket sitt er jo helt utrolig!

Jukebox hatet jeg virkelig, haha. Ble bare irritert av det! 

Anonymous poster hash: e1c7f...ace
Skrevet

Savner Johannes jeg! :)

Skrevet

Nei, overhode ikke.

Hvis du savner Johanna, så kan du se henne på TV i tide og utide, når hun lager program om seg selv og mannen, og deres barn.

Eller når hun er personlig trener og lærer bort trening.

Man kan også se henne på TV'n når hun har sagt at man kan ha en barnesele på småbarn på flyplasser.

Tore kan man se hver torsdag i et reality-show som heter "Sofa."

Der gjør han en særdeles god figur, syns jeg. Og jeg liker programmet.

Men de snakk og oppfordre folket til å sende uhorvelig overprisede meldinger inn til studio for å delta i konkurranser som er fikset, er jeg bare glad for å være kvitt.

Danseband-jukebox var også helt håpløst. Man trenger ikke ta betalt for å ta imot folks musikkønsker og hilsener.

Det har de gjort gratis på radio i alle år.

De kunne fint ha gjort det samme på TV'n med irriterende små reklamer innimellom, for å finansiere greiene, i stedet.

Det gjelder forresten det andre "programmet," også.

Eneste grunnen til at de sendte de greiene var for å få fram programledermateriale.

• Liker 1
Skrevet

Ah, Mess tv. Er det blitt så mange år siden det gikk av lufta? Må vel nærme seg 10 år nå snart? Føler meg gammel.. Var ikke den bedte produksjonen nei, men flott å ha i bakgrunnen på ensomme netter. At de fikk timene til å gå med det tullsnakket sitt er jo helt utrolig!

Jukebox hatet jeg virkelig, haha. Ble bare irritert av det! 

Jepp. Det er vel 11-12 år siden.

Siste gang jeg så det, var i 2003.

Skrevet

Danseband jukebox er / var fantastisk underholdende!

Overprisa greier.

Uetisk, spør dere meg.

"Send oss ørti skitdyre meldinger, så kanskje din sms ruller over skjermen, mens den du vil skal lese det muligens rekker å få det med seg..."

Skrevet

Husker Mess-TV tiden med Johanna Grønneberg som slengte dritt om Sandra Lyng og andre jenter som var type 10 år yngre enn henne selv.Forhåpentlig har hun blitt litt mer voksen nå.

Anonymous poster hash: dc3d2...99a
Skrevet

Uff, nei... MessTV var bare tragisk og trashy, med folk som betalte 30,- for å få vist bh'n sin på tv-skjermen. Sonen på TV2 var heller ikke noe bedre! De fikk vel flere klager på seg for å lure folk med konkurransene sine.
Irriterende programledere gjorde ikke saken noe bedre.

Det var vel flere ''jukeboxer'', ikke bare danseband ( takk og pris ) hvor folk kunne svi av penger på å sende inn meldinger for å stemme på ''ønskelåt''.

Anonymous poster hash: a263a...5cc
  • Liker 1
Skrevet

Uff, nei... MessTV var bare tragisk og trashy, med folk som betalte 30,- for å få vist bh'n sin på tv-skjermen. Sonen på TV2 var heller ikke noe bedre! De fikk vel flere klager på seg for å lure folk med konkurransene sine.

Irriterende programledere gjorde ikke saken noe bedre.

Det var vel flere ''jukeboxer'', ikke bare danseband ( takk og pris ) hvor folk kunne svi av penger på å sende inn meldinger for å stemme på ''ønskelåt''.

Anonymous poster hash: a263a...5cc

Jeg hørte mye på NRK sitt Svisj-program om nettene og pleide å prøve å mane fram ønskelåtene med tankekraft istedet. Helt gratis og det funket faktisk av og til :fnise:

Skrevet

Nei, overhode ikke.

Hvis du savner Johanna, så kan du se henne på TV i tide og utide, når hun lager program om seg selv og mannen, og deres barn.

Eller når hun er personlig trener og lærer bort trening.

Man kan også se henne på TV'n når hun har sagt at man kan ha en barnesele på småbarn på flyplasser.

Tore kan man se hver torsdag i et reality-show som heter "Sofa."

Der gjør han en særdeles god figur, syns jeg. Og jeg liker programmet.

Men de snakk og oppfordre folket til å sende uhorvelig overprisede meldinger inn til studio for å delta i konkurranser som er fikset, er jeg bare glad for å være kvitt.

Danseband-jukebox var også helt håpløst. Man trenger ikke ta betalt for å ta imot folks musikkønsker og hilsener.

Det har de gjort gratis på radio i alle år.

De kunne fint ha gjort det samme på TV'n med irriterende små reklamer innimellom, for å finansiere greiene, i stedet.

Det gjelder forresten det andre "programmet," også.

Eneste grunnen til at de sendte de greiene var for å få fram programledermateriale.

Haha! Visste jeg hadde sett han før. Takk!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...