Gå til innhold

Hva skjer etter første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg matchet med en fyr fra tinder og vi chatta i et par dager før han spurte om vi skulle ta en kaffe. Siden vi hadde så god kjemi og han var en uhøytydelig type så kjørte jeg på og sa ja. Noe jeg normalt ikke ville gjort, men pågrunn av kjemien var jeg ganske sikkert på at denne daten ikke var noe problem. 

Dagen kom og jeg gledet meg utrolig mye, fordi jeg var sikker på at dette ville gå bra. Vi møttes og dro på kafe, lo masse og snakket i over to timer på den kafeen. Tiden gikk ganske fort og etterpå gikk vi bare rundt i gatene å snakket. Skikkelig koslig! Etterpå så konkluderte vi med at dette gikk veldig bra og han sa bare snakkes. 

Jeg har han både på snapchat og facern, siden han skulle dra på trening etterpå sendte han snap. Dagen etterpå følte jeg bare at vi måtte prate så jeg sendte han melding på facebook. Vi chattet, og har deretter vært litt stille fra han. Pågrunn av tidligere hendelser så får jeg litt noia nå siden han ikke har tatt kontakt. Jeg liker han skikkelig godt og det skremmer meg. Er livredd for at han tenker eeh nei. Har brent meg på dette før. Selv om han sendte ha en fin helg. Jeg har lyst til å prate med han hele dagen men det er sikkert ikke helt normalt, men vi gjorde det på tinder før vi møttes, nå er det litt mer stille. Enten så er jeg paranoid eller så har varsellampene begynt å lyse. Har bare kjent han en uke så mulig jeg må roe ned noen hakk, men hva er normalt etter sånne dater? Wæææ. På daten så fortalte jeg han om en annen fyr jeg hadde møtt som var veldig plagsomt i ettertid, at han sendte masse meldinger osv. Da ble han litt sånn "Du må si ifra hvis jeg blir plagsom altså!!", så håper ikke jeg skremte han bort med det. Jeg har tatt kontakt på facebook og snap, så vet ikke, kanskje han bare ikke er helt gira. Noe som er rart siden vi hadde veldig bra kjemi på daten. WHAT TO DO?

Trenger litt fornuft nå, for nå har jeg blitt hekta igjen. Hater når dette skjer!!!

(Skrev denne i en annen tråd, men fikk lite responds) heheh

Anonymous poster hash: 6328b...9e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo bare sende han melding og si at du vil treffes igjen. Og på date nr. 2 så sier du til han i person at du gjerne vil fortsette å ses (hvis det er det du vil). Så slipper å du å analysere deg i hjel etterpå.

Anonymous poster hash: 68ee0...c8f
  • Liker 1
Skrevet

Du har blitt betatt av han altfor fort ! Dere har møttes én gang, og det er veldig uvanlig å snakke sammen daglig så tidlig i datingfasen. Og spesielt siden du nevnte for han at du hadde vært utsatt for en som maste på deg tidligere, så er det klart at han velger å være av den typen som holder tilbake, selvom han kanskje har lyst til å sende deg melding

Du sier ingenting om hvor lenge siden det er dere var på denne daten, noen dager? En uke?
Eller er det fra tinder du har kjent han en uke?

SLOW DOWN :)

Om du vil treffe han igjen så kan jo DU sende han melding etter en ukes tid eller to, og ta initativ  , siden du faktisk tydelig sa i fra at du ble redd for den forrige gutten som tok initativ med deg etter date. Men jeg vil påpeke en gang til at jeg syns du stresser og rusher dette her, og at det alene kan ødelegge hele greia. Pust dypt inn og ut hver gang du tenker på han og at nå mååååå du snakke med han og herregud hvorfor har du ikke hørt fra han endaaaa. Han har sitt liv på sin kant og du har ditt liv på din kant, gi hverandre tid og fritid og ikke en haug med forpliktelser og stressavtaler med en gang.

Anonymous poster hash: 63949...d6b
Skrevet

Jeg matchet med en fyr fra tinder og vi chatta i et par dager før han spurte om vi skulle ta en kaffe. Siden vi hadde så god kjemi og han var en uhøytydelig type så kjørte jeg på og sa ja. Noe jeg normalt ikke ville gjort, men pågrunn av kjemien var jeg ganske sikkert på at denne daten ikke var noe problem. 

Dagen kom og jeg gledet meg utrolig mye, fordi jeg var sikker på at dette ville gå bra. Vi møttes og dro på kafe, lo masse og snakket i over to timer på den kafeen. Tiden gikk ganske fort og etterpå gikk vi bare rundt i gatene å snakket. Skikkelig koslig! Etterpå så konkluderte vi med at dette gikk veldig bra og han sa bare snakkes. 

Jeg har han både på snapchat og facern, siden han skulle dra på trening etterpå sendte han snap. Dagen etterpå følte jeg bare at vi måtte prate så jeg sendte han melding på facebook. Vi chattet, og har deretter vært litt stille fra han. Pågrunn av tidligere hendelser så får jeg litt noia nå siden han ikke har tatt kontakt. Jeg liker han skikkelig godt og det skremmer meg. Er livredd for at han tenker eeh nei. Har brent meg på dette før. Selv om han sendte ha en fin helg. Jeg har lyst til å prate med han hele dagen men det er sikkert ikke helt normalt, men vi gjorde det på tinder før vi møttes, nå er det litt mer stille. Enten så er jeg paranoid eller så har varsellampene begynt å lyse. Har bare kjent han en uke så mulig jeg må roe ned noen hakk, men hva er normalt etter sånne dater? Wæææ. På daten så fortalte jeg han om en annen fyr jeg hadde møtt som var veldig plagsomt i ettertid, at han sendte masse meldinger osv. Da ble han litt sånn "Du må si ifra hvis jeg blir plagsom altså!!", så håper ikke jeg skremte han bort med det. Jeg har tatt kontakt på facebook og snap, så vet ikke, kanskje han bare ikke er helt gira. Noe som er rart siden vi hadde veldig bra kjemi på daten. WHAT TO DO?

Trenger litt fornuft nå, for nå har jeg blitt hekta igjen. Hater når dette skjer!!!

(Skrev denne i en annen tråd, men fikk lite responds) heheh

Mulig han er litt tilbakeholden pga dette kanskje? Ellers ville jeg gjort slik AB#2 skriver.Da rydder du all tvil av veien.

Skrevet

Du har blitt betatt av han altfor fort ! Dere har møttes én gang, og det er veldig uvanlig å snakke sammen daglig så tidlig i datingfasen. Og spesielt siden du nevnte for han at du hadde vært utsatt for en som maste på deg tidligere, så er det klart at han velger å være av den typen som holder tilbake, selvom han kanskje har lyst til å sende deg melding

Du sier ingenting om hvor lenge siden det er dere var på denne daten, noen dager? En uke?

Eller er det fra tinder du har kjent han en uke?

SLOW DOWN :)

Om du vil treffe han igjen så kan jo DU sende han melding etter en ukes tid eller to, og ta initativ , siden du faktisk tydelig sa i fra at du ble redd for den forrige gutten som tok initativ med deg etter date. Men jeg vil påpeke en gang til at jeg syns du stresser og rusher dette her, og at det alene kan ødelegge hele greia. Pust dypt inn og ut hver gang du tenker på han og at nå mååååå du snakke med han og herregud hvorfor har du ikke hørt fra han endaaaa. Han har sitt liv på sin kant og du har ditt liv på din kant, gi hverandre tid og fritid og ikke en haug med forpliktelser og stressavtaler med en gang.

Anonymous poster hash: 63949...d6b

Takk for at du gir meg litt fornuftige tanker 🙈🙈 JA, jeg har blitt betatt altfor fort. Det går litt over styr, skal roe ned.

Tusen takk!

TS

Skrevet

Mulig han er litt tilbakeholden pga dette kanskje? Ellers ville jeg gjort slik AB#2 skriver.Da rydder du all tvil av veien.

Ja, tenker kanskje jeg skremte han bort litt.. Men nå skal jeg slutte å tenke!! Hehe

TS

Skrevet

Maybe he is not that into you, eller så ta kontakt selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...