AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har vært medlem her inne i en del år nå, og kan ikke la være å legge merke til hvor utrolig mye fjortisproblematikk det er blitt her inne. Det går uker, kanskje måneder, mellom hver gang det dukker opp et tema som det virkelig er verdt å diskutere, og som ikke omhandler tinder, facebook, pulevenner, kommentarer folk får på utseende, vise fram puppene sine i en tråd, eller spørsmål om man må operere kjønnsleppene sine hvis en dust har sagt noe om dem en gang. Jada, jeg vet det er frivillig å være her. Jeg synes likevel det er interessant å få høre om jeg er den eneste som synes kvaliteten på forumet har dalt noe voldsomt de siste årene? At de fleste temaene er utrolig barnslige og overflatiske? Anonymous poster hash: d8b33...233 18
Testosteron Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg syns ikke kvaliteten har endret seg. Den har vært like dårlig så lenge jeg har vært her, og jeg mistenker at ikke alle de "barnslige" og "overfladiske" trådene er startet av ungdommer 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 I Fotballfrue-tråden og på Rampelyset generelt er det prinsipielle diskusjoner om presseetikk, SoMe og content marketing, om det kunne friste. Størsteparten av de som deltar er kvinner i 40-årsalderen, med mye erfaring fra ulike fagfelt. Høres ut som du henger på feil underforum. Anonymous poster hash: 713af...a63 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 I Fotballfrue-tråden og på Rampelyset generelt er det prinsipielle diskusjoner om presseetikk, SoMe og content marketing, om det kunne friste. Størsteparten av de som deltar er kvinner i 40-årsalderen, med mye erfaring fra ulike fagfelt. Høres ut som du henger på feil underforum. Anonymous poster hash: 713af...a63 Jeg henger i de fleste underforum, men rampelys holder jeg meg unna, da jeg synes det er toppen av overflatisk fjortispjatt. Jeg leser ikke blogger, og det bryr meg midt bak hva kjendiser holder på med. Hva i all verden er interessant med det? Anonymous poster hash: d8b33...233 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg syns ikke kvaliteten har endret seg. Den har vært like dårlig så lenge jeg har vært her, og jeg mistenker at ikke alle de "barnslige" og "overfladiske" trådene er startet av ungdommer Hvis du har rett i det siste der, så er det intet annet enn alarmerende. Jeg synes kvaliteten var bedre før. Mer interessante tema, jevnt over på alle underforum. Anonymous poster hash: d8b33...233 1
Gjest Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Mest sansynlig er det voksne mennesker og ikke ungdom som lager slike tråder. 7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg henger i de fleste underforum, men rampelys holder jeg meg unna, da jeg synes det er toppen av overflatisk fjortispjatt. Jeg leser ikke blogger, og det bryr meg midt bak hva kjendiser holder på med. Hva i all verden er interessant med det? Anonymous poster hash: d8b33...233 Det er vel ikke selveste SykkelJenny jeg har æren av å snakke med? Ellers: Svaret ditt tyder på at du ikke er en som bidrar noe særlig til nivået her selv. Man blir ikke reflektert bare fordi man er gammel, vet du. Anonymous poster hash: 713af...a63 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Mest sansynlig er det voksne mennesker og ikke ungdom som lager slike tråder. Av de eksemplene ts nevner? Kan jeg aldri tenke meg. Anonymous poster hash: 110f6...c3c 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Det er vel ikke selveste SykkelJenny jeg har æren av å snakke med? Ellers: Svaret ditt tyder på at du ikke er en som bidrar noe særlig til nivået her selv. Man blir ikke reflektert bare fordi man er gammel, vet du. Anonymous poster hash: 713af...a63 Hvem du snakker med, er knekkende likegyldig, men nei, jeg er ikke den brukeren. Og hvis du for alvor mener at de som har satt opp leir i rampelysforumet er de som hever nivået på KG, så blir jeg skremt. Som sagt, kjendiser og blogger er fullstendig uinteressante, og de som mener at dette er selve essensen i livet, er overflatiske høns. Jeg er ikke gammel, men veldig reflektert. Derfor gidder jeg ikke diskutere fotballfrue (finnes det et mer intetsigende menneske i verden?), eller andre rosabloggere. Dette blir også på siden av tema for tråden. Den som ønsker å diskutere sånne saker, kan holde seg til nettopp rampelys. Jeg diskuterer rent generelt, og ser en økende tendens til at det blir mer og mer fjortisproblematikk og overflatiske tema her inne. Anonymous poster hash: d8b33...233 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Av de eksemplene ts nevner? Kan jeg aldri tenke meg. Anonymous poster hash: 110f6...c3c Takk, det tror virkelig ikke jeg heller. Snittalderen har nok falt dramatisk her inne de siste fem årene, og temaer og problemstillinger bærer veldig preg av det. Anonymous poster hash: d8b33...233 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har vært medlem her inne i en del år nå, og kan ikke la være å legge merke til hvor utrolig mye fjortisproblematikk det er blitt her inne. Det går uker, kanskje måneder, mellom hver gang det dukker opp et tema som det virkelig er verdt å diskutere, og som ikke omhandler tinder, facebook, pulevenner, kommentarer folk får på utseende, vise fram puppene sine i en tråd, eller spørsmål om man må operere kjønnsleppene sine hvis en dust har sagt noe om dem en gang. Jada, jeg vet det er frivillig å være her. Jeg synes likevel det er interessant å få høre om jeg er den eneste som synes kvaliteten på forumet har dalt noe voldsomt de siste årene? At de fleste temaene er utrolig barnslige og overflatiske? Anonymous poster hash: d8b33...233 Jeg er helt enig! Anonymous poster hash: 04b1f...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 Hvem du snakker med, er knekkende likegyldig, men nei, jeg er ikke den brukeren. Og hvis du for alvor mener at de som har satt opp leir i rampelysforumet er de som hever nivået på KG, så blir jeg skremt. Som sagt, kjendiser og blogger er fullstendig uinteressante, og de som mener at dette er selve essensen i livet, er overflatiske høns. Jeg er ikke gammel, men veldig reflektert. Derfor gidder jeg ikke diskutere fotballfrue (finnes det et mer intetsigende menneske i verden?), eller andre rosabloggere. Dette blir også på siden av tema for tråden. Den som ønsker å diskutere sånne saker, kan holde seg til nettopp rampelys. Jeg diskuterer rent generelt, og ser en økende tendens til at det blir mer og mer fjortisproblematikk og overflatiske tema her inne. Anonymous poster hash: d8b33...233 Helt enig med deg. KG er preget av fjortis-tråder og nivået på hele forumet nærmer seg bunn-nivå. Og Rampelys-forumet må jo være prototypen på søppelforum. Og som du sier så skyldes dette ene og alene de som skriver og deltar aktivt I trådene der inne. Anonymous poster hash: e05c1...5c5 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Hvem du snakker med, er knekkende likegyldig, men nei, jeg er ikke den brukeren. Og hvis du for alvor mener at de som har satt opp leir i rampelysforumet er de som hever nivået på KG, så blir jeg skremt. Som sagt, kjendiser og blogger er fullstendig uinteressante, og de som mener at dette er selve essensen i livet, er overflatiske høns. Jeg er ikke gammel, men veldig reflektert. Derfor gidder jeg ikke diskutere fotballfrue (finnes det et mer intetsigende menneske i verden?), eller andre rosabloggere. Dette blir også på siden av tema for tråden. Den som ønsker å diskutere sånne saker, kan holde seg til nettopp rampelys. Jeg diskuterer rent generelt, og ser en økende tendens til at det blir mer og mer fjortisproblematikk og overflatiske tema her inne. Anonymous poster hash: d8b33...233 Dette svaret viser jo med all tydelighet at det er dine fordommer og forutinntatte holdninger som er hovedproblemet her, ikke fjortistendensene på forumet. For øvrig ville jeg aldri synke så dypt som å omtale noe menneske bak en blogg som "det mest intetsigende menneske i verden". Det er langt under de verste lavmålsinnleggene på Rampelyset - som jeg selvsagt rapporterer heller enn å argumentere imot. Så lykke til videre i dine bestrebelser på å høyne debattnivået på KG - jeg skjønner at du trenger det! Anonymous poster hash: 713af...a63 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #14 Skrevet 25. oktober 2015 Dette svaret viser jo med all tydelighet at det er dine fordommer og forutinntatte holdninger som er hovedproblemet her, ikke fjortistendensene på forumet. For øvrig ville jeg aldri synke så dypt som å omtale noe menneske bak en blogg som "det mest intetsigende menneske i verden". Det er langt under de verste lavmålsinnleggene på Rampelyset - som jeg selvsagt rapporterer heller enn å argumentere imot. Så lykke til videre i dine bestrebelser på å høyne debattnivået på KG - jeg skjønner at du trenger det! Anonymous poster hash: 713af...a63 Hehe, du misser jo helt poenget, men i og med du tydeligvis frekventerer rampelys, og mener det er kremen av intelligiensia her inne, så sier jo det sitt. Gi meg et eksempel på hva som er interessant ved å sitte og diskutere fotballfrue over hundrevis av sider, og hva det gjør med debattnivået på KG. Vær så snill, jeg venter i spenning. Anonymous poster hash: d8b33...233
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #15 Skrevet 25. oktober 2015 det er veldig mange umodne problemstillinger. kanskje de fleste brukerne er unge, ja. Anonymous poster hash: 79c4d...c4b 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #16 Skrevet 25. oktober 2015 I tillegg til fjortisjenteinnleggene synes jeg kvinneguiden har blitt manneguiden. Kanskje gutta henger her nettopp pga fjortisjentene? Se bare på sexforumet, det er fullt av "syns dere disse puppa er digge, ell?" Og det syns jo stort sett ikke vi gjenværende kvinner her inne. Tror også aktueltforumet her har tiltrukket seg mange menn pga man kan diskutere flyktningkrisen som fulle sjømenn der inne. Anonymous poster hash: 89921...02d 3
Gjest Franke Ann Skrevet 25. oktober 2015 #17 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) KG er forumekvivalenten av Jerry Springer Show. Det er derfor vi elsker KG, og det gjør du og, TS. Endret 25. oktober 2015 av obstanazi
Tibbie Skrevet 25. oktober 2015 #18 Skrevet 25. oktober 2015 Ja, det er en del teite temaer, men husk at dette er et forum av kvinner. Og vi kvinner er litt teite. "Liker han meg?", "Skal jeg gå på date med han?", "Er jeg gravid?"... Dette er ting som vi snakker med våre venninner om i alle aldre. Det jeg synes er negativt med forumet er at det er veldig mye bitching. Joda, det er også noe som er vanlig i alle aldre, men det burde man lagt fra seg på ungdomsskolen! 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #19 Skrevet 25. oktober 2015 Ja, det er en del teite temaer, men husk at dette er et forum av kvinner. Og vi kvinner er litt teite. "Liker han meg?", "Skal jeg gå på date med han?", "Er jeg gravid?"... Dette er ting som vi snakker med våre venninner om i alle aldre. Det jeg synes er negativt med forumet er at det er veldig mye bitching. Joda, det er også noe som er vanlig i alle aldre, men det burde man lagt fra seg på ungdomsskolen! Hele poenget mitt er jo at det har gått fra å være kvinner til å være veldig unge jenter her inne, og det gjenspeiles i trådene. Det er så mye fjortisproblematikk at det begynner å bli temmelig uinteressant for voksne kvinner. At du mener kvinner er teite, får stå for din egen regning. Jeg er ikke enig i den påstanden. Anonymous poster hash: d8b33...233 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #20 Skrevet 25. oktober 2015 Synes denne tråden var litt fortis jeg da... Anonymous poster hash: 8cf6e...422 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå