AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Vet dette kan høres sykt og veldig dumt ut, siden jeg faktisk aldri har møtt denne gutten, men håper på seriøse svar likevel Jeg matchet med en gutt på Tinder for nesten 2 mnd siden. Vi snakket litt, og han la meg plutselig til på Instagram og Facebook. Jeg spurte om hva han heter på snap, og la han til der. Siden har vi ikke snakket på Tinder, kun gjennom Snapchat. Han har nesten hver helg vært gira på å møte meg på byen, og "bli med hjem". Skjønner jo hva han sikter til, og jeg er gira jeg også. Men det har liksom aldri blitt at vi har møttes. Han virker utrolig hyggelig, og vi kan ha "samtaler" via Snapchat selv om vi ikke har inntatt alkohol. Også i helger når han selv ikke er ute, så sender han snap hvor det virker som han er interessert i å høre om jeg er ute den kvelden. Jeg tenker jo på at han kanskje snakker slik med flere jenter, da det ikke er sjelden at single gjør det. Men stalker som jeg er, så har jeg ikke lagt merke til at han har blitt venn med noen andre på Facebook eller lagt til noen på Instagram siden vi ble det. Snapchat kan jeg ikke "kontrollere" da, men… Han liker bildene til noen jenter, men har altså ikke sett at han har lagt til noen. Inatt snappet vi mye etter at begge hadde kommet hjem (nei, vi møttes ikke ute denne gangen heller), og jeg skrev at jeg gjerne vil være med han, men ikke hvis han er sånn som har med seg ei ny ei hver gang. Han skrev at han kan love at han ikke er sånn, og at han tenker litt det samme som meg. Vi avsluttet med at vi må få det til senere. Likevel har jeg hele tiden sett at han er VELDIG mye pålogget på Tinder, så jeg gruer litt for at han snakker med andre jenter der, som han likevel ikke adder andre plasser. Så at han også var pålogget der i natt, mest sannsynlig mens han snakket med meg. Han var nå pålogget for 30 minutter siden. Så jeg ser for meg at jeg bare er "en i mengden", men jeg klarer aldri å bli helt klok på tankegangen hans. Føler heller ikke for å spørre for mye, siden jeg faktisk ikke har møtt han eller kjenner han (selv om det føles ut som jeg kjenner han siden vi har snappet over så lang tid). Er liksom redd for at det skal bli litt for dumt, siden jeg egentlig ikke har noe med det og gjøre. Noen råd?? Blir gal Anonymous poster hash: e2c54...5ee
Polly Ester Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 For det første må du tenke på at siden du ser han på Tinder stadig vekk så ser han at du er der stadig vekk også og kanskje tenker det samme som deg. Kanskje han tror at du har kontakt med mange. Det andre er at dere ikke har møtt hverandre enda engang, og da kan det hende at han har kontakt med andre også, fordi han ønsker å møte noen. Det kan være han er superseriøst ute etter et forhold og siden det kan kanskje se ut som dere ikke kommer til å møtes med det første så ser han samtidig etter noen andre ved siden av deg. Hvorfor har dere ikke avtalt å møtes hvis det er det begge vil? Møtes på kaffe f.eks. Som stopper ved kaffekoppen og ikke bli med hjem til hverandre? 2
Gjest 2JZ Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Gutter går det bare ikke an å skjønne seg på.. At han er inne på tinder hele tiden kan være fordi han kjeder seg, fordi han snakker med andre damer eller fordi han sjekker aktiviteten din slik som du gjør med han. Mest sannsynlig snakker han med andre også. Han har jo ikke møtt deg enda engang. Og det at han ikke har lagt til noen andre jenter, trenger ikke bety at han ikke snakker med andre, de kan ha vært der før han la deg til eller han kan snakke med de på snap, tinder eller sms. MEN det trenger ikke være tilfellet. Det kan jo godt være han ikke er sånn type. Tingen er den at du rett og slett ikke kan finne ut av det heller, men ville anbefalt deg å møte han så du får et bedre inntrykk av hvem han er IRL.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 For det første må du tenke på at siden du ser han på Tinder stadig vekk så ser han at du er der stadig vekk også og kanskje tenker det samme som deg. Kanskje han tror at du har kontakt med mange. Det andre er at dere ikke har møtt hverandre enda engang, og da kan det hende at han har kontakt med andre også, fordi han ønsker å møte noen. Det kan være han er superseriøst ute etter et forhold og siden det kan kanskje se ut som dere ikke kommer til å møtes med det første så ser han samtidig etter noen andre ved siden av deg. Hvorfor har dere ikke avtalt å møtes hvis det er det begge vil? Møtes på kaffe f.eks. Som stopper ved kaffekoppen og ikke bli med hjem til hverandre? Gutter går det bare ikke an å skjønne seg på.. At han er inne på tinder hele tiden kan være fordi han kjeder seg, fordi han snakker med andre damer eller fordi han sjekker aktiviteten din slik som du gjør med han. Mest sannsynlig snakker han med andre også. Han har jo ikke møtt deg enda engang. Og det at han ikke har lagt til noen andre jenter, trenger ikke bety at han ikke snakker med andre, de kan ha vært der før han la deg til eller han kan snakke med de på snap, tinder eller sms. MEN det trenger ikke være tilfellet. Det kan jo godt være han ikke er sånn type. Tingen er den at du rett og slett ikke kan finne ut av det heller, men ville anbefalt deg å møte han så du får et bedre inntrykk av hvem han er IRL. Jeg tenker jo på det at han kanskje tror jeg også snakker med andre, men jeg er helt ærlig inne på Tinder bare for å sjekke om han har vært pålogget i det siste (som han nesten hver gang har vært…). Hender at jeg sveiper et par stykker, men jeg snakker ikke med noen eller har noe som helst kontakt med noen der. Tenker at jeg skal la være å logge inn i tilfelle han er like mye stalker som meg, slik at han ser at jeg ikke har vært pålogget på en stund, og derfor ikke er så aktiv der. Men jeg klarer ikke å la være å sjekke om han har vært pålogget Tør rett og slett ikke å spørre om han vil møtes på en mer "ordentlig" måte enn på byen og bli med hjem til hverandre. Grunnen tror jeg er fordi han alltid har virket mest gira på akkurat det å møtes, når begge er ute. Ellers skriver han ingenting om det, vi bare snakker om helt andre ting. Bortsett fra ett tilfelle, da vi snappet en kveld midt i uken, og begge satt hjemme i sofaen og kjedet seg. Da skrev han at han gjerne skulle kommet til meg hvis det ikke hadde vært for at han hadde skole tidlig neste dag (dette var rundt sånn kl. 21-22 på kvelden, så jeg ser jo den). Men vet ikke om han bare skrev det for å skrive noe, eller om han virkelig mente noe med det. Vet ikke om han er ute etter noe seriøst, eller bare et ligg. På ett tidspunkt har jeg følelsen av det ene, mens på et annet tidspunkt har jeg følelsen av det andre. Vil så gjerne at det skal være bare meg, og at han vil noe mer enn å bare hooke opp, fordi han virker veldig som mine type gutt. Må jo nesten regne med at han snakker med andre jenter, enten som han la til før meg, eller via Snapchat eller Tinder. Får sånn dårlig følelse når jeg tenker på det. Men jeg har jo ikke rett til å "nekte" han det heller… Anonymous poster hash: e2c54...5ee
Gjest Kālikā Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Hvorfor skulle han slutte å snakke med andre jenter? Du virker jo ikke spesielt gira på å treffe han.
Polly Ester Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Å være i limbo som du er nå er ikke spesielt morsomt. Ser ut som du har et par valg her; enten bare fortsette som du gjør nå - å lure på hva som skjer, om han kommer til å seriøst spørre om å møte deg på ordentlig, være redd for at han skal date andre, redd for at det fader ut og ikke blir noe mer, redd for å møte han i tilfelle han bare er ute etter sex... Hvis du ønsker å være sjef i ditt eget liv må du ta initiativet til å finne ut av dette. Hvis du ønsker å slutte å lure, slutte å være redd for at dere ikke kommer videre, så må du spørre han hvis han ikke nevner det selv. Når han skriver ting som at han skulle gjerne vært hos deg nå, men... så kan jo du benytte sjansen til å si at det var litt sent nå osv, men at du gjerne vil møte han f.eks neste ettermiddag hvis han vil. Jeg vet ikke hva dere skriver når dere skriver, men det kan fort havne der at dere snakker om vennskapelige ting og forblir Snap-venner hvis ikke en av dere får ut finger'n. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Å være i limbo som du er nå er ikke spesielt morsomt. Ser ut som du har et par valg her; enten bare fortsette som du gjør nå - å lure på hva som skjer, om han kommer til å seriøst spørre om å møte deg på ordentlig, være redd for at han skal date andre, redd for at det fader ut og ikke blir noe mer, redd for å møte han i tilfelle han bare er ute etter sex... Hvis du ønsker å være sjef i ditt eget liv må du ta initiativet til å finne ut av dette. Hvis du ønsker å slutte å lure, slutte å være redd for at dere ikke kommer videre, så må du spørre han hvis han ikke nevner det selv. Når han skriver ting som at han skulle gjerne vært hos deg nå, men... så kan jo du benytte sjansen til å si at det var litt sent nå osv, men at du gjerne vil møte han f.eks neste ettermiddag hvis han vil. Jeg vet ikke hva dere skriver når dere skriver, men det kan fort havne der at dere snakker om vennskapelige ting og forblir Snap-venner hvis ikke en av dere får ut finger'n. Da han skrev at det var litt sent for å komme på besøk til meg, så skrev jeg noe sånt som "unnskyldingen er godkjent - for denne gangen :)" eller noe. Da skrev han bare smiletegn og tommel opp etterpå, og så sendte han en ny snap litt senere om at det er digg med tv på rommet eller noe, men den så jeg ikke før neste morgen siden jeg da hadde sovnet. Vi skriver litt forskjellig egentlig… Noen ganger svarer han ikke på snappene mine, andre ganger svarer han en-to ganger før han slutter, og andre ganger kan vi sende ganske mange snaps. I begynnelsen spurte han mye om hvor i byen jeg bor, hvem jeg bor med, og masse andre sånne ting som det ble naturlig å spørre om. Nå snakker vi vel mest om det som sendes i den første snapen, hvis du skjønner Vet liksom ikke om det passer jeg å spørre/snakke om mer "alvorlige" ting over snap? Anonymous poster hash: e2c54...5ee
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Hvorfor skulle han slutte å snakke med andre jenter? Du virker jo ikke spesielt gira på å treffe han. Jeg sier ikke at han skal slutte med det, jeg presiserer jo at det er noe jeg egentlig ikke har noe med Er gira på å treffe han, hvorfor virker det som noe annet? Har også sagt til han at jeg er gira på det. Anonymous poster hash: e2c54...5ee
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Dette her høres mildt sagt håpløst ut. Chatte kun over snap i flere mnd? Hvem søren gidder det? Det er faktisk ikke så vanskelig å avtale et møte. Virker som om dere begge er umodne og for feige til å avtale et møte. Like greit at dere begge bare finner andre å hooke opp med? Sorry, men det er sånn jeg ser det.Anonymous poster hash: aea9b...cb5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Dere burde jo bare møtes til en kaffe på dagtid i første omgang. Da er det ikke noe press. Om dere liker hverandre møtes dere igjen. Så bare skriv f.eks. "Kaffe tirsdag kl 18?" Anonymous poster hash: a6ab6...907 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 Dere burde jo bare møtes til en kaffe på dagtid i første omgang. Da er det ikke noe press. Om dere liker hverandre møtes dere igjen. Så bare skriv f.eks. "Kaffe tirsdag kl 18?" Anonymous poster hash: a6ab6...907 Men synes det blir så utrolig teit å skrive det, når vi har snappet fram og tilbake i så lang tid, og ikke snakket om noe slikt før. Tenk om han bare er ute etter et ligg på lørdagskvelden, og tror at jeg helt klart forstår det? Da blir det jo kjempeflaut og ekkelt å spørre om noe slikt. Tipper han ikke kommer til å svare da. Jeg har ikke noe imot å hooke opp med han en helg, uten at det blir noe mer, hvis han ikke ønsker noe mer. Jeg kan jo ikke tvinge han til noe mer om han ikke vil. Men det er så flaut hvis han oppdager at jeg har et lite håp om at han er ute etter noe mer seriøst, men han tror at jeg hele tiden har forstått at han bare vil ha en flørt. Anonymous poster hash: e2c54...5ee
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 Ja jeg syns det kun virker som han er ute etter et ligg p lørdagskvelden men eneste måten å finne ut det på er faktisk å si til han at du nå har vi snappet sammen så lenge så hva med at du faktisk inviterer meg ut på en date ? og hvis han ikke inviterer deg med på noe på dagtid og fortsetter å treffe deg på dagtid mnge ganger før han prøver på noe mer, så ja da er han kun ute etter et ligg. Anonymous poster hash: b998b...f2e
Polly Ester Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Sier det samme som de andre over her. Du må spørre om å møtes dersom du vil møtes. Evt hinte til han slik at det blir han som inviterer til slutt. Men, igjen, for å vite så må du spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå