AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg er gift med deres sønn. Vi har 2 barn. De har også en datter som er gift, og har 2 barn. I går var svigers innom oss for en kaffekopp, og vi snakket litt om julen. Vi skal til svigers i år, hennes datter skal være med sin egen svigerfamilie. (Vi bytter annethvert år) Så sier svigermor "Jeg gleder meg ikke til jul i år jeg, siden "Kari" og barna skal til "Pers familie". Barna våre hørte på! De er såpass store at de lurte på hvorfor ikke farmor gleder seg til jul med oss. Jeg kjente jeg ble så sint, så sint, men kunne jo ikke reagere foran barna. Er ordentlig lei meg, og kjenner at jeg har mistet all lyst til å feire jul med dem... Hun gleder seg jo til jul når datteren er med dem, og bryr seg tydeligvis lite om at vi da er hos min familie. Anonymous poster hash: e7ca7...75b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Fohåpentligvis ordlegger din svigermor seg dårlig, og mener at hun skulle ønske at alle barna og barnebarna var samlet! Eller så er hun bare en typisk gammel surkjerring, som snerper uten å tenke seg om... Anonymous poster hash: faa5e...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 La dem feire jul alene Anonymous poster hash: 5255d...bea
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Stygg kommentar. Enten uheldig formulert eller mangel på sosiale antenner. Hva er det riktige svaret? Anonymous poster hash: c78bc...e73
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Hvorfor er det to tråder om det samme, med samme tittel og innhold? Likte du ikke svarene du fikk i den andre? Anonymous poster hash: 2ef8a...d30 1
melatonin Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Jeg hadde fortalt at barna hørte det og ble såra, at jeg og syntes det stakk litt ekstra, men at det er mest for barna sin skyld jeg sier i fra. Det er synd hun føler der slik, men da kan hun kanskje formulere seg bedre neste gang. Hadde ikke prøvd å lage konflikt, men synes det er greit å si I fra.. Endret 25. oktober 2015 av melatonin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå