Gå til innhold

Flere som er trøtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til i dag var det jo å stille klokken en time tilbake. Da må man være våken til 03:00. Flere som synes dette er noe herk+ :filer:

Anonymous poster hash: 217de...aef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh nei!! Jeg la jo meg klokken 2330! Betyr dette at jeg ligger en time før alle andre i norge nå da siden jeg ikke holdt meg våken til klokken 03? Jaja, jeg kommer alltid til å være ute i god tid jeg nå da helt til klokken skal stilles igjen..

Anonymous poster hash: d8cb2...916

• Liker 2
Skrevet

Åh nei!! Jeg la jo meg klokken 2330! Betyr dette at jeg ligger en time før alle andre i norge nå da siden jeg ikke holdt meg våken til klokken 03? Jaja, jeg kommer alltid til å være ute i god tid jeg nå da helt til klokken skal stilles igjen..

Altså. Det betyr jo at du må vente til NESTE gang med å stille klokken, eller, neste gang vil klokken din vise riktig. Du kan stille klokken TO ganger i året. Nå er det jo for sent.

• Liker 1
Skrevet

Altså. Det betyr jo at du må vente til NESTE gang med å stille klokken, eller, neste gang vil klokken din vise riktig. Du kan stille klokken TO ganger i året. Nå er det jo for sent. Anonymous poster hash: 217de...aef

Sukk..jaja. Får iallefall gå hjem fra jobb en time tidligere enn dere andre da iløpet av denne tiden :)

• Liker 1
Skrevet

Altså. Det betyr jo at du må vente til NESTE gang med å stille klokken, eller, neste gang vil klokken din vise riktig. Du kan stille klokken TO ganger i året. Nå er det jo for sent.

Leste gjennom meldingen din igjen, du har jo forstått konsekvensene ser jeg. Er bare inderlig trøtt så.

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper inderlig at TS bare kødder.

Man må ikke være oppe om natta for å stille klokka.

Jeg stod opp kl. 05.30 i dag. Godt utkvilt etter 1 time med ekstra søvn.

Anonymous poster hash: 411ab...b61

Skrevet

Du MÅ ikke være våken til langt ut på natt  :fnise:  Holder med å stille den på morgenen.

Anonymous poster hash: 2b4b2...e76
Skrevet

Wow, sier jeg bare til dere to siste.

Har dere forresten sett at KGs admin IKKE har vært våken for å stille klokken!? Det får faktisk konsekvenser!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...