AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Natt til i dag var det jo å stille klokken en time tilbake. Da må man være våken til 03:00. Flere som synes dette er noe herk+ Anonymous poster hash: 217de...aef 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Åh nei!! Jeg la jo meg klokken 2330! Betyr dette at jeg ligger en time før alle andre i norge nå da siden jeg ikke holdt meg våken til klokken 03? Jaja, jeg kommer alltid til å være ute i god tid jeg nå da helt til klokken skal stilles igjen..Anonymous poster hash: d8cb2...916 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Åh nei!! Jeg la jo meg klokken 2330! Betyr dette at jeg ligger en time før alle andre i norge nå da siden jeg ikke holdt meg våken til klokken 03? Jaja, jeg kommer alltid til å være ute i god tid jeg nå da helt til klokken skal stilles igjen..Anonymous poster hash: d8cb2...916 Altså. Det betyr jo at du må vente til NESTE gang med å stille klokken, eller, neste gang vil klokken din vise riktig. Du kan stille klokken TO ganger i året. Nå er det jo for sent. Anonymous poster hash: 217de...aef 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Altså. Det betyr jo at du må vente til NESTE gang med å stille klokken, eller, neste gang vil klokken din vise riktig. Du kan stille klokken TO ganger i året. Nå er det jo for sent. Anonymous poster hash: 217de...aef Sukk..jaja. Får iallefall gå hjem fra jobb en time tidligere enn dere andre da iløpet av denne tiden Anonymous poster hash: d8cb2...916 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Altså. Det betyr jo at du må vente til NESTE gang med å stille klokken, eller, neste gang vil klokken din vise riktig. Du kan stille klokken TO ganger i året. Nå er det jo for sent. Anonymous poster hash: 217de...aef Leste gjennom meldingen din igjen, du har jo forstått konsekvensene ser jeg. Er bare inderlig trøtt så. Anonymous poster hash: 217de...aef 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg håper inderlig at TS bare kødder. Man må ikke være oppe om natta for å stille klokka. Jeg stod opp kl. 05.30 i dag. Godt utkvilt etter 1 time med ekstra søvn. Anonymous poster hash: 411ab...b61
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Du MÅ ikke være våken til langt ut på natt Holder med å stille den på morgenen. Anonymous poster hash: 2b4b2...e76
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Wow, sier jeg bare til dere to siste. Har dere forresten sett at KGs admin IKKE har vært våken for å stille klokken!? Det får faktisk konsekvenser!!Anonymous poster hash: 217de...aef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå