Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror du skjer når du dør?
Hva håper du skjer når du dør?
Hva frykter du skjer når du dør?
Hva tror du dødsårsaken din blir?
Hvor gammel er du da?
Er du religiøs? Og i så fall, hvilken religion tilhører du?

Kanskje litt unødvendige spørsmål, men hei...det er en lørdagsnatt og jeg er neppe den eneste som kjeder meg 

1. Jeg tror (dessverre) at man bare forsvinner 
2. Jeg håper at man får et nytt menneskeliv. Trenger ikke å ha min egen bevissthet og min sjel, men at "jeg" blir en annen (dette gav kanskje ikke mening fordi jeg er dårlig til å forklare, men det gir mening for meg)
3. Jeg er redd for å havne i helvete eller bli et gjenferd. Men samtidig så er tanken på å bare forsvinne og aldri mer eksistere grusom 
4. Selvmord med mindre jeg dør av en tilfeldighet tidligere. Og dødsårsaken blir en kombinasjon av overdose og frysing 
5. Ikke mer enn 25 
6. Jeg er ikke religiøs 

Videoannonse
Annonse
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Hvor gammel er du da?

1. Jeg tror sjelen min går til den andre dimensjonen og til alle andre sjeler for å dele kunnskap

2. Samme som nr 1

3. At jeg bare blir borte og alt er svart. En del av meg klarer ikke akseptere at en så fargerik verden vil ende opp i mørket og tomhet.

4. Hjertet mitt gir opp eller at jeg sovner inn.

5. Håper jeg blir eldre enn 50 ;)

6. Er medlem av statskirken, men jeg er usikker på om jeg kan betegnes som kristen. 

Anonymous poster hash: 2d379...26c

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du da?

Kanskje litt unødvendige spørsmål, men hei...det er en lørdagsnatt og jeg er neppe den eneste som kjeder meg 

1. Jeg tror (dessverre) at man bare forsvinner 

2. Jeg håper at man får et nytt menneskeliv. Trenger ikke å ha min egen bevissthet og min sjel, men at "jeg" blir en annen (dette gav kanskje ikke mening fordi jeg er dårlig til å forklare, men det gir mening for meg)

3. Jeg er redd for å havne i helvete eller bli et gjenferd. Men samtidig så er tanken på å bare forsvinne og aldri mer eksistere grusom 

4. Selvmord med mindre jeg dør av en tilfeldighet tidligere. Og dødsårsaken blir en kombinasjon av overdose og frysing 

5. Ikke mer enn 25 

6. Jeg er ikke religiøs 

1. At sjelen skal gjennom en vurdering om den har lært det den trenger eller ikke, om ikke så går jeg gjennom en kanal og får ny kropp igjen. Men om jeg har lært det jeg trenger så forenes jeg med kilden og de andre sjelene , der hvor separasjon og dualitet ikke eksisterer. Alt er bare én stor kjærlighet, fordi det er nettopp det som er målet med å havne i en kropp å bli separert fra hverandre (jeg ser på alle sjeler som hver sin dråpe fra ett og samme hav) at til syvende og sist så skader det bare oss selv å være i mot et annet menneske, at vi må hjelpe hverandre fordi det blir å hjelpe seg selv. Vi er én.

2. Det over - eller at ja, alt er helt svart. Slippe fri. Hjernen og kroppen er kilden til lidelse.

3. Frykter å komme til en parallell verden, ny verden eller samme verden på nytt igjen.

4. Jeg trodde selvmord, og har vært innlagt for selvmordsforsøk flere ganger. Vært kronisk suicidal men nå innsett at det er en læringsprosess med å tåle smerten og forvirrelsen man blir utsatt for her. Dette innså jeg etter min venninde som tok selvmord kom til meg i drømme å sa at jeg måtte holde ut. Mitt inntrykk fra drømmen var at hun ikke fikk komme "hjem" og ei heller bli reinkarnert til å prøve på nytt, men var "stuck" på et mellomstadie, kanskje der man hører at spøkelser sitter fast i.

Nå håper jeg å kunne dø i en ulykke etter at mitt livsoppdrag er fullført. Jeg har blitt overbevist om at jeg skal hjelpe andre som lider og ønsker å avslutte "programmet", fordi programmet er helt nødvendig for ALLE å gjennomføre for at vi noen gang skal fullføre intensjonen med å bli skapt og separert fra kilden (havet jeg nevnte metaforisk over, om hver dråpe ikke forstår intensjonen sin og jobber i mot , så vil heller ikke bølgene og havet fungere riktig)

5. Vanskelig å si, på en måte føler jeg at jeg ikke har noe å tape på rent fysisk om jeg dør i morgen, men siden jeg frykter at sjelen kommer tilbake igjen hit om jeg avslutter uten å ha lært det jeg skal og lært andre det som trengs for at vi alle skal få slippe lidelse mer, så håper jeg å bli en 50-60 år ihvertfall, eller mer om jeg trives på den tiden.

6. Det å være religiøs for meg er ikke det samme som å være troende. Jeg tilhører ingen religion, men er overbevist om at det finnes en skaper i en eller annen form eller fasong et sted , som har skapt dette her med en intensjon.

Anonymous poster hash: 7a63b...9c8

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror på reinkarnasjon

Egentlig er det, det samme lever vi videre i en åndelig verden er jo det helt greit. Om det er slik at vi bare forsvinner er det også helt greit. 

Ingenting 

Umulig å si men om jeg skal se på hva slektninger å slikt har død av så må jeg tippe at det enten blir kreft eller noe med hjerte.

Hvor gammel er du da?

Jeg vil være fornøyd om jeg lever til jeg er rundt 80. 

,Nei jeg er ikke religiøs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...