Gå til innhold

Daddy issues

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jente på 19, utrolig tent på eldre menn (menn fra 30-35)! Blir bare tent på menn som er over 30 år, og elsker røff sex! Blir kåt av å tenke på at han eier meg og gjør hva han vil med meg, og at han er litt røff mot meg(spanking, deep throat, biting...).Lurer på om jeg har "daddy issues". Føler liksom aldri at pappa har vært der for meg, eller brydd seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger vel ikke være noe issues i det. Bare vær glad du vet hva du liker og kos deg ;)

• Liker 1
Skrevet

Er så lei av sånne Freud analytiske psyko kvassi teorier..

Hvorfor kan du ikke bare like det du liker og være glad for at du kan ha god sex. Må en blande pappa eller mamma inn i sex livet sitt liksom?

De fleste kvinner tenner på litt eldre menn, de fleste kvinner tenner også på litt tøff sex. Gjør det som du føler er rett for deg.

Anonymous poster hash: 82f08...480

• Liker 2
Skrevet

Hadde ganske vill sex med en 34 åring i høstferien! Det var fantastisk!

Skrevet

Er så lei av sånne Freud analytiske psyko kvassi teorier..

Hvorfor kan du ikke bare like det du liker og være glad for at du kan ha god sex. Må en blande pappa eller mamma inn i sex livet sitt liksom?

De fleste kvinner tenner

Anonymous poster hash: 82f08...480

Fordi oppvekst har sykt mye å si for relasjoner og assosiasjoner i fremtiden.

Det vises på mange områder og ikke kun det seksuelle. Er man foreksempel vokst opp med en mor som har bakt mye, så blir det til at man ser på baking som en svært naturlig og dagligdags ting også. Er man vokst opp med en far som aldri var der så vil man alltid ha en frykt for at menn man møter kal forlate en, og fordi man aldri har hatt en farsrolle blir det naturlig å tilrekkes menn man assosierer med en farsrolle; da tenker jeg alder og utseende.

Røff sex har foråsvidt ingenting med dette å gjøre.

Hilsen en annen med "daddy issues"

Anonymous poster hash: 9e447...95e

• Liker 1
Skrevet

Jente på 19, utrolig tent på eldre menn (menn fra 30-35)! Blir bare tent på menn som er over 30 år, og elsker røff sex! Blir kåt av å tenke på at han eier meg og gjør hva han vil med meg, og at han er litt røff mot meg(spanking, deep throat, biting...).Lurer på om jeg har "daddy issues". Føler liksom aldri at pappa har vært der for meg, eller brydd seg.

Det er ofte en sammenheng der. Jenter som har hatt dårlig far blir sammen med eldre gutter. 

Anonymous poster hash: edd0d...c06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...