Maleficenta Skrevet 25. oktober 2015 #21 Del Skrevet 25. oktober 2015 Litt typisk unge norske menn det der kanskje? Jeg har ei venninne med leppe/ganespalte og hun slet veldig med stygge kommentarer i oppveksten, særlig tenårene. Selv hadde jeg tannregulering, gud forby, og jeg husker særlig en gang en vilt fremmed fyr kom bort og sa til meg: "Æsj, ikke faen om jeg hadde klina med deg". Det har ingen ting med deg å gjøre, bare svake menneskers behov for å trykke noen ned i søla for å føle seg bedre selv. Er ikke typisk unge norske voksne menn isåfall. Må være ungdomsskolegutter isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. oktober 2015 #22 Del Skrevet 25. oktober 2015 Men det du burde gjøre er å slå ut tennene på dem. Nei det ser jeg ikke noen grunn til å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #23 Del Skrevet 25. oktober 2015 Er ikke typisk unge norske voksne menn isåfall. Må være ungdomsskolegutter isåfall? Du, dette opplever jeg stadig vekk. Opprettet en tråd om det her på kg og, tror faktisk du svarte i den Jeg får høre stygge kommentarer av norske menn hele tiden, at jeg er stygg og burde ta selvmord og generelt hånet. Nå tør jeg nesten ikke gå ut, fordi jeg føler jeg ikke får lov. Jeg gråter stort sett hver dag. De som er verst er faktisk menn på 35+. Hvis jeg sier noe tilbake ler de bare hånlig av meg. Skjønner ikke hvorfor norske menn er så jævlig onde! Vurderer å flytte til utlandet, for det her orker jeg ikke mer. Men norske damer er veldig søte og hyggelige mot meg, så jeg forstår virkelig ikke hvorfor norske menn hater meg sånn.. TS som du skjønner så vet jeg hva du går gjennom. Norske menn er rasshøl rett og slett, og hva man kan gjøre for at dette kan ta slutt vet jeg egentlig ikke.. har du vurdert å flytte du og? Anonymous poster hash: e01e2...6ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #24 Del Skrevet 25. oktober 2015 hm... Anonymous poster hash: 486cd...632 Var det noe feil med det jeg skrev?Anonymous poster hash: c253e...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #25 Del Skrevet 25. oktober 2015 Du, dette opplever jeg stadig vekk. Opprettet en tråd om det her på kg og, tror faktisk du svarte i den Jeg får høre stygge kommentarer av norske menn hele tiden, at jeg er stygg og burde ta selvmord og generelt hånet. Nå tør jeg nesten ikke gå ut, fordi jeg føler jeg ikke får lov. Jeg gråter stort sett hver dag. De som er verst er faktisk menn på 35+. Hvis jeg sier noe tilbake ler de bare hånlig av meg. Skjønner ikke hvorfor norske menn er så jævlig onde! Vurderer å flytte til utlandet, for det her orker jeg ikke mer. Men norske damer er veldig søte og hyggelige mot meg, så jeg forstår virkelig ikke hvorfor norske menn hater meg sånn.. TS som du skjønner så vet jeg hva du går gjennom. Norske menn er rasshøl rett og slett, og hva man kan gjøre for at dette kan ta slutt vet jeg egentlig ikke.. har du vurdert å flytte du og? Anonymous poster hash: e01e2...6ad Tusen takk for fine svar folkens!:-) dette er snakk om menn fra slutten i tenårene og opp i 20-åra.. Til deg over her: jeg har ikke vurdert å flytte nei, men har banka fler gutter/menn som har vært frekke mot meg først. Anonymous poster hash: 400ed...180 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 25. oktober 2015 #26 Del Skrevet 25. oktober 2015 Trur unge menn(og alle generelt) mobbar for å føle seg overlegne. At dei vert den tøffe i gjengen ved å få nokon andre til å føle seg mindre. Handlar ikkje om noko anna ein eit mindreverdskompleks. Ville berre prøvd å svart tilbake med noko som får deg til å verke som den store parten. Veit det ikkje er lett, eg opplever å bli fortalt at eg er kraftig på mange ulike og morosamme måtar.. Ein gong eg gjekk forbi eit par på ein festival, byrja han å synge Vassendgutane til meg, kun for å kunne synge "men ho var litt for tunge" idet vi gjekk forbi kvarandre. Etterpåklokskapen sa eg skulle sagt "wow, du er heldig" til dama han gjekk med, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober 2015 #27 Del Skrevet 25. oktober 2015 Du, dette opplever jeg stadig vekk. Opprettet en tråd om det her på kg og, tror faktisk du svarte i den Jeg får høre stygge kommentarer av norske menn hele tiden, at jeg er stygg og burde ta selvmord og generelt hånet. Nå tør jeg nesten ikke gå ut, fordi jeg føler jeg ikke får lov. Jeg gråter stort sett hver dag. De som er verst er faktisk menn på 35+. Hvis jeg sier noe tilbake ler de bare hånlig av meg. Skjønner ikke hvorfor norske menn er så jævlig onde! Vurderer å flytte til utlandet, for det her orker jeg ikke mer. Men norske damer er veldig søte og hyggelige mot meg, så jeg forstår virkelig ikke hvorfor norske menn hater meg sånn.. TS som du skjønner så vet jeg hva du går gjennom. Norske menn er rasshøl rett og slett, og hva man kan gjøre for at dette kan ta slutt vet jeg egentlig ikke.. har du vurdert å flytte du og? Anonymous poster hash: e01e2...6ad Herregud ja husker det nå når du sier det. Fy faen for noen sjuke mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 25. oktober 2015 #28 Del Skrevet 25. oktober 2015 "Norske menn er rasshøl". Det var jo litt av en generalisering. Nei, de færrste oppegående mennesker sier sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 26. oktober 2015 #29 Del Skrevet 26. oktober 2015 Finnes det virkelig slike mennesker? 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå