AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Del Skrevet 24. oktober 2015 Jeg vil gjerne prøve et sex-spill med kjæresten, men vet ikke hva som er bra. Det er en del på kondomeriet, men vil gjerne høre om dere har noen erfaringer. Anonymous poster hash: 98503...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Del Skrevet 24. oktober 2015 Kjeksleken er en lek for menn: -Runk i ring med en kjeks i midten, sprut på kjeksen. Den som kommer sist må spise den.Anonymous poster hash: 91985...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Del Skrevet 24. oktober 2015 Kjeksleken er en lek for menn: -Runk i ring med en kjeks i midten, sprut på kjeksen. Den som kommer sist må spise den.Anonymous poster hash: 91985...104 Hadde jeg hatt penis så kanskje jeg skulle prøvd det. Men jeg er nok kvinne med kvinnelige kroppsdeler, så den lar seg ikke utføre. TS Anonymous poster hash: 98503...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Del Skrevet 24. oktober 2015 Du kan squirte på denAnonymous poster hash: 91985...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Del Skrevet 24. oktober 2015 Du kan squirte på denAnonymous poster hash: 91985...104 ... Anonymous poster hash: 98503...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Del Skrevet 25. oktober 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 98503...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Del Skrevet 25. oktober 2015 Eg og kjærasten min ønsker oss og sexspill! Vurderer dette: https://www.kondomeriet.no/frekke-sexleketoy/romantikk-hjertespill/ Nåken som har prøvd? Anonymous poster hash: eb080...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kjeksleken er en lek for menn: -Runk i ring med en kjeks i midten, sprut på kjeksen. Den som kommer sist må spise den.Anonymous poster hash: 91985...104 Anonymous poster hash: a2d2d...7ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Del Skrevet 25. oktober 2015 http://www.coolstuff.no/Fifty-Days-of-Play Kos dere Anonymous poster hash: c2b49...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Del Skrevet 25. oktober 2015 http://www.coolstuff.no/Fifty-Days-of-Play Kos dere Anonymous poster hash: c2b49...279 Virka spennende! Men har du eksempel på kva som kan stå i korta? Anonymous poster hash: eb080...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #11 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg vil gjerne prøve et sex-spill med kjæresten, men vet ikke hva som er bra. Det er en del på kondomeriet, men vil gjerne høre om dere har noen erfaringer.Anonymous poster hash: 98503...c9b Vi har et som heter forplay det var helt vannvittig bra! Eller så lagde vi et selv hvor reglene er som følger ; . Defe setter dere ned og blir enige om hvor grensene til hverandre går. Dvs preferanser. Om du ikke har lyst på anal sex f.eks går den på forbudslisten over ting dere gjør. Så en ny liste over "verktøy" dere kan bruke på hverandre. Som tau,pisk osv osv. Så skriver dere 3 kategorier ; Handling Verltøy Scenario/stilling Også har dere sjansekort. Sjansekort er noe du tenner absolutt på eller f.eks kan du skrive på ditt "en runde til" og da må dere ha sex på nytt. Her er et eksempel på hva du skriver på de : Handling ; hvordan du starter det hele. Verktøy: hva du vil partneren din skal bruke. Scenario/stilling : skriv hvem du vil. Dere kan lage så mange kort dere ønsker og greia er at du skriver dine og h*n sine. Så skriver dere navna deres på kortet market med kategorien og når det er din tur til å få skaø du iblinde trekke 3 kort (4med sjanse) og partneren din skal så utføre de på deg. Dvs at dine preferanser blir utført men du aner ikke hvilke før det skjer så da blir det litt spontant likevel. Vi prøvde dette og det funket fett og kostet ikke mye å lage. Du kjøper bare forskjellige fargeark til de forsknellige kategoriene + en sprittusj and you're good to go!Anonymous poster hash: d5c0a...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chromium Skrevet 27. oktober 2015 #12 Del Skrevet 27. oktober 2015 Kjeksleken er en lek for menn: -Runk i ring med en kjeks i midten, sprut på kjeksen. Den som kommer sist må spise den.Anonymous poster hash: 91985...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå