Zienna Skrevet 24. oktober 2015 #1 Del Skrevet 24. oktober 2015 .. har fyllekjørt, endte i grøfta, mistet sertifikatet, og venter på dom. Han var på vei hjem, en søndag morgen. "Alle" vet det. Min venninne har ikke nevnt det. Jeg tror at hun (og han) ikke er klar over at det er kjent. Hva bør jeg gjøre? Late som ingenting, eller fortelle henne at det er kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Del Skrevet 24. oktober 2015 det er din beste venninne, du kan si det på en ydmyk måte. men hun blir uansett å merke det selv før eller senere Anonymous poster hash: a2ad8...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Del Skrevet 24. oktober 2015 Håper han får en streng dom. Skjønner ikke folk som absolutt skal kjøre i fylla og miste fullstendig respekt for seg selv og andre (man potensielt kan skade). Du må gjerne si i fra om det, så er hun forberedt. Anonymous poster hash: 957f6...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Del Skrevet 24. oktober 2015 Han/de synes vel det er flaut, og håper kanskje å legge lokk på det. Så jeg ville latt være å si noe, hva godt ville det i såfall gjøre? De sikkert skjønner det etterhvert uansett. Anonymous poster hash: 46161...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Del Skrevet 25. oktober 2015 Absolutt fortelle det ! Rykter om venner skal man såklart snakke med vennene sine om ! Anonymous poster hash: 92b9d...b9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Del Skrevet 25. oktober 2015 Si gjerne at du er klar over det, men si også samtidig at du forstår at hun ikke har lyst å snakke mer om det. Du vil bare fortelle henne at du er klar over det. Jeg synes også at du skal være obs på å ikke baksnakke han sammen med andre folk selv om han har gjort noe fælt. Anonymous poster hash: 8ae7d...681 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tentaclemaiden Skrevet 25. oktober 2015 #7 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg tenker motsatt enn de andre her ser jeg. Ville ikke sagt noe med ord, men heller gitt til utrykk for at hun kan snakke med meg om hun trenger og heller la henne vente med å si det før hun selv er klar over det. Kan hende hun synes det er så vondt og flaut at hun ikke vil bli oppmerksom på hvem som vet og ikke vet enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 25. oktober 2015 Takk for svar. Jeg føler meg ille som venninne fordi jeg ikke er ærlig og forteller det har hørt. Samtidig har jeg stor respekt for henne. Om hun ikke vil si noe, så er jeg kommet til at jeg må respektere hennes grense.Da mannen hennes hadde et forhold på si over flere år, som hun visste (og jeg hørte rykter om..) sa hun ingenting før etter flere år. Det sier meg at jeg skal tie nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Del Skrevet 25. oktober 2015 Hvordan er det folk får kjennskap til dette når ingen har sagt noe? Anonymous poster hash: 5d4e3...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 26. oktober 2015 #10 Del Skrevet 26. oktober 2015 Bare spør henne hvordan det står til, da du har hørt at de har det vanskelig nå. Da kan hun fortelle hvis hun vil, eller nekte for at det er noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #11 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hvordan er det folk får kjennskap til dette når ingen har sagt noe? Anonymous poster hash: 5d4e3...f10 Pressen, eller andre som får tilgnag til papirene. Noen har kjørt forbi å sett det. Noen så han kjøre. Verkstedet har lagt sammen to + to(og de har ikke taushatsplikt) Anonymous poster hash: 9511d...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå