AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Er det noen som har erfaring med det? Hvor mange dager lot du være å vaske det, og ble det mindre fett etter avvenningen? Hvor ofte vasker du det nå før det blir fett? Takk på forhånd!Anonymous poster hash: 55bae...8fa
Cathj Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Det tok et par uker før håret mitt sluttet å produsere fett dag to, og før jeg kunne slutte å bruke tørrshampoo hver eneste dag. Jeg pleier som regel å gå en dag mellom hver vask, men jeg kan gå lenger uten at håret blir fett nå. Jeg tror nok jeg kan holde meg i opptil 4 dager før det blir uutholdelig. Tørrshampoo hjelper veldig, uansett hvilken dag du er på. Det er også verdt å nevne at jeg har tørr hud, så jeg tror jeg er i en annen situasjon en mange sånn sett.
muffinshaker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg synes det har gått flere år, men nå kan jeg gå ca 3-4 dager uten at det blir så fett at jeg MÅ dusje. (Eller, jeg dusjer jo hver dag, men ikke håret, da) Det største problemet er hvor mye planlegging som må til. Selv om håret ikke er direkte fett, synes jeg ikke det ser særlig pent ut fra dag to og utover. Så trening, viktige møter, vennetreff, andre aktiviteter må planlegges utfra hvor lenge det er siden det var vasket. Jeg kan ikke trene på dag en og to, og kan ikke gjøre ting der jeg vil se representabel ut fra dag 2/3 og utover. Kan jo selvfølgelig vaske det hyppigere iblant (og det gjør jeg), men jeg prøver å begrense det, slik at jeg ikke er tilbake til der jeg var, med fett hår senere samme dag som det ble vasket. Ganske slitsomt dette her. Selve vaskingen må også planlegges, da jeg prøver å la være å føne (fordi det blir slitt- og fett!), og det tar timevis å tørke. Hårkur må jo også til iblant, og da trengs det enda mer tid. Puh! Heldigvis bruker jeg hatt/lue i jobben min, så ingen der legger merke til "hårprosjektet" mitt uansett:)
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Før vasket jeg håret hver dag. Nå går det fra 3-7 dager mellom hver hårvask. Bruker litt tørrsjampo innimellom.Anonymous poster hash: 5c301...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå