Gå til innhold

kåte blikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har mottatt endel "jeg er så sinnsykt kåt på deg" -blikk.. slike som like gjerne kunne vært sendt ut under en deilig sex økt...

DET jeg lurer på er;

hvordan besvarer man slike?

hvordan prøve å tenne like mye som man blir tent? (eller er jeg unormal som blir tent av slike blikk??)

har yst til å gå videre med denne personen, men vil at den skal forstå at jeg vil - og prøve seg videre selv.... :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
jeg har mottatt endel "jeg er så sinnsykt kåt på deg" -blikk.. slike som like gjerne kunne vært sendt ut under en deilig sex økt...

DET jeg lurer på er;

hvordan besvarer man slike?

hvordan prøve å tenne like mye som man blir tent? (eller er jeg unormal som blir tent av slike blikk??)

har yst til å gå videre med denne personen, men vil at den skal forstå at jeg vil - og prøve seg videre selv.... :-)

Du er overhodet ikke unormal som blir tent av slike blikk, vel å merke så lenge du selv liker personen som blikkene kommer i fra da. Ellers blir det fort til at man misliker slike blikk.

Så, hvordan besvare slike blikk? Vel, blir du tent så er det vel ikke noe problem å sende et frekt "jeg liker deg godt blikk" eller "jeg kunne godt også tenke meg et nummer med deg" blikk i retur. Jeg har i hvert fall ikke det.

Men om jeg forstår deg korrekt, så ønsker du å la den andre personen jakte litt på deg. Da bør du kanskje heller sende "litt raskt flakkende blikk" altså mer av den sjenerte typen liksom, men med et lurt/glad smil i tillegg slik at personen forstår at du ikke blir irritert over blikkene denne sender deg.

Skrevet

ja, jeg ønsker at den andre skal få jakta litt...

MEN jeg har heller ikke helt klare formeninger om HVORDAN jeg skal få til å sende ett slikt blikk...

bør jeg se for meg oss isengen, idet jeg gjør det?

eller er dette noe mange av dere"trener" dere på, slilk at om situasjonen oppstår vet dere at dere gjør det riktig?

eller er det en naturlig ting (kanskje uten at man vet det)

å sende dem ut, om man er kåt?? :klø:

Skrevet

Tror kanskje det ser litt rart ut hvis det er et blikk man øver på i speilet :ler:

Skrevet

MEN jeg har heller ikke helt klare formeninger om HVORDAN jeg skal få til å sende ett slikt blikk...

Det er ganske enkelt. Du holder blikket til h*h litt lenger enn hva normalt er, og smiler. Og hvis du er litt vågal kan du prøve å :wink: også.

Skrevet

joda, dit følger jeg deg.

Men jeg snakker om de blikkene som VIRKELIG får det til å :rosasmil:

de hete, laange, der du føler at han virkelig har vannvittig lyst på deg... ehhh... skjønner??

Gjest Anonymous
Skrevet

haha - han høres ut som en slesking... har sett mange sånne blikk på byen, gjerne fra personer som sender liknende blikk til de fleste av motsatt kjønn:)

men vær slesk tilbake, så lenge du bare sender blikk er han jo nødt til å jakte litt uansett...

Skrevet

de hete, laange, der du føler at han virkelig har vannvittig lyst på deg... ehhh... skjønner??

Tjaaaah, følg oppskriften ovenfor mens du tenker på småkaker, chips eller yndlingsretten din, kanskje. får sikkert et sultent blikk av det.

Skrevet

Akkurat det blikket er det nok ikke å så lett å få til. Skulle jeg ha klart det måtte det ha vært til en person jeg virkelig begjærte og hadde lyst på. Altså, mannen i mitt liv eller noe i den duren.

Et flørteblikk derimot er noe helt annet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...