Gå til innhold

Tegn på god planlegging?

Er det at gjestene ikke legger merke til alle detaljene et tegn på god planlegging?  

1. 1. Er det at gjestene ikke legger merke til alle detaljene et tegn på god planlegging?

• Nei
      8
    • Vet ikke
      2
    • Ja
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har lest her inne at det er noen "Gjest'er" som synes det er totalt unødvendig med all planleggingen og at ingen allikevel legger merke til det. Og det jeg da lurer på er, er ikke det at man ikke legger merke til alle detaljene et tegn på god planlegging? Betyr ikke det at allting harmonerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt både og.

På de fleste ting er det jo positivt at gjestene ikke legger merke til noe spesielt. Som du sier. Ting harmonerer og går "smertefritt", på en annen side.

Hvis man har lagt opp og organisert spesielle ting. Ting som er litt utenom det vanlig. Små men viktige detaljer, så vil man jo at gjestene skal legge merke til det..

Det vil i hvertfall jeg...... :roll:

Skrevet

Jag tror att bra planering märks, men inte så att det är nödvändigt med planering ut i alla möjliga små detaljer.

Däremot märks brist på planering eller missar i planeringen rätt så bra. Jag minns ett bröllop där brudparet först var nära på att missa vigselring, sen glömde buketten hos brudens mor, missade lite kring middagsplaneringen så att stora delar av sällskapet (inkl brudparet) smet ut på rökpauser etc (det harde varit bätte att säga att man tar en paus i väntan på dessert/bröllopstårta etc) och kanske tagit paus innan presentöppning mm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...