AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Del Skrevet 24. oktober 2015 Sukk, er litt brisen så beklager om dette blir litt usammenhengende. Flyttet in i et kollektiv i en ny by, kjenner ikke så mange fra før som var hovedgrunnen til at jeg flyttet inn i kollektiv. Føler meg likt av alle de 4 andre utenom han(vi er alle menn) ene. Virker nesten som om han jobber for å fryse meg ut også. De tre andre, vil alltid ha meg med, mens han kan finne på å invitere alle de tre utenom meg. Selv kompisene til han fjerdemannen(han har ikke flyttet til ny by og har kompiser fra barneskolen) virker å like meg. Møter jeg dem på byen så drar de meg til bordet deres(når fjerdemannen ikke er der), inviterer meg med på ting,osv. Det er han ene som ødelegger. Høres kanskje litt teit, ut, men når han fjerdemannen er i hele min omgagskrets så er det ganske kjipt at han ikke ønsker å ha meg i nærheten. Gjør ikke saken bedre at fjerdemann liker alle andre, det er bare meg han ikke liker. Alle andre er så fantastiske, mens jeg blir ekskludert. Anonymous poster hash: 98fd1...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Del Skrevet 24. oktober 2015 tiss i shampooen hans Anonymous poster hash: 16d36...6ff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Del Skrevet 24. oktober 2015 Det kan være at han føler seg truet av deg. Han er redd for å miste vennene sine til deg, kanskje. Anonymous poster hash: 371bd...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 24. oktober 2015 #4 Del Skrevet 24. oktober 2015 Kan det ha med roller å gjøre. Du tar en rolle som er lik den han pleier å ha i gruppa, og dermed føler han seg skvist ut, eller at du erstatter ham? Hva om du prøver å bli litt kjent med ham bare dere to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Del Skrevet 24. oktober 2015 Kan det ha med roller å gjøre. Du tar en rolle som er lik den han pleier å ha i gruppa, og dermed føler han seg skvist ut, eller at du erstatter ham? Hva om du prøver å bli litt kjent med ham bare dere to? Dette høres ganske logisk ut Anonymous poster hash: 371bd...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Del Skrevet 24. oktober 2015 Kan det ha med roller å gjøre. Du tar en rolle som er lik den han pleier å ha i gruppa, og dermed føler han seg skvist ut, eller at du erstatter ham? Hva om du prøver å bli litt kjent med ham bare dere to? Vi har litt lik rolle, men han er bedre enn meg I alt pluss han har jo sine venner I byen så tror ikke han føler seg truet av meg. Om noe burde det vært omvendt. TsAnonymous poster hash: 98fd1...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidifrøkna Skrevet 24. oktober 2015 #7 Del Skrevet 24. oktober 2015 Hvordan fryser han deg ut? Er det bare at han ikke inviterer deg på ting? Hvordan ting er dette? Er det snakk om typ fors, eller er det hyttetur? Er jo litt forskjell på hvor godt man kjenner hverandre. Kjenner han de andre godt fra før kan han jo være en som bare har litt hardt for å bli kjent med noen nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #8 Del Skrevet 24. oktober 2015 Vi har litt lik rolle, men han er bedre enn meg I alt pluss han har jo sine venner I byen så tror ikke han føler seg truet av meg. Om noe burde det vært omvendt. TsAnonymous poster hash: 98fd1...c16 Nå skal du ikke ta det som en selvfølge at han er så selvsikker som du gir uttrykk for, da ...Mye skjult usikkerhet i mennesker også. Og, min erfaring tilsier at det er ofte mennesker som virker veldig selvsikre og trygge på seg selv, som ofte innerst inne er det motsatte. Som har mest behov for bekreftelse. Klarer heller ikke å se noen annen åpenbar årsak til dette, enn at han føler seg truet av deg. Er redd for at de andre skal like deg for godt, og at du dermed skal overta litt av hans posisjon i gjengen. Hvis ikke må han jo ha noe personlig imot deg. Har du pult dama hans kanskje? Uten å være klar over det selv? Anonymous poster hash: a9577...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Del Skrevet 25. oktober 2015 Er jo ikke sikkert at han har noe i mot deg, men at han ikke er av den personen som er mest immøtekommende og tar tid å komme inn på. Når kompisene hans vinker deg bort til bordet så kan du være helt sikker på at han ikke prøver å fryse deg ut ihvertfall, for da hadde kompisene hans visst om det og vært med på det! Bare oppfør deg vanlig og hyggelig og kul mot han du, men ikke vær for intens eller kleggete. Man skal få ha hver sine fester osv selvom man bor i kollektiv sammen og jeg er sikker på at forholdet dere i mellom vil bli bedre etterhvert som dere blir mer kjent og tolerante ovenfor hverandre. Anonymous poster hash: 64156...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #10 Del Skrevet 27. oktober 2015 Sukk, er litt brisen så beklager om dette blir litt usammenhengende. Flyttet in i et kollektiv i en ny by, kjenner ikke så mange fra før som var hovedgrunnen til at jeg flyttet inn i kollektiv. Føler meg likt av alle de 4 andre utenom han(vi er alle menn) ene. Virker nesten som om han jobber for å fryse meg ut også. De tre andre, vil alltid ha meg med, mens han kan finne på å invitere alle de tre utenom meg. Selv kompisene til han fjerdemannen(han har ikke flyttet til ny by og har kompiser fra barneskolen) virker å like meg. Møter jeg dem på byen så drar de meg til bordet deres(når fjerdemannen ikke er der), inviterer meg med på ting,osv. Det er han ene som ødelegger. Høres kanskje litt teit, ut, men når han fjerdemannen er i hele min omgagskrets så er det ganske kjipt at han ikke ønsker å ha meg i nærheten. Gjør ikke saken bedre at fjerdemann liker alle andre, det er bare meg han ikke liker. Alle andre er så fantastiske, mens jeg blir ekskludert. Anonymous poster hash: 98fd1...c16 Du utfordrer ham på en eller annen måte. Kanskje de andre kompisene hans er så begeistret for deg at han føler seg truet? Anonymous poster hash: abc7f...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå