Thomasine Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Vi vurderer Mallorca neste sommer. Vi ønsker nærheten til havet/strand og gjerne gåavstand til restauranter. Vil gjerne ha tips om steder, og kanskje hus folk har leid.. Endret 24. oktober 2015 av Thomasine
Gjest morhjertegod Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Safe uansett, Alcudia er langstrak strand, men jeg ville satset på Cala Dor eller Cala Millor. Lei hus, men også bil, fantastiske mange flotte steder.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Var her for en del år siden og likte hotellet svært godt http://www.ving.no/spania/alcudia/viva-bahia Var ikke i nærheten av noen koselig gamleby med masse små resturanter, men fra hotellet kunne man gå ned en lang gate full av "harry" turistfeller og resturanter. Vil tro hotellet passer de fleste aldersgrupper. Anonymous poster hash: 3052a...728
Thomasine Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2015 Vi er ute etter et område hvor vi kan lete etter sommerhus. Vi vil ha muligheten til å grille og kose oss på kveldene... Er ikke Alcudia et typisk festested?
Durinur Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Nja, Alcudia er ikke et typisk feststed. Eller, det er en del utesteder der, så det fungerer helt greit hvis man vil på en ferie hvor man kan gå ut på pubber om kveldene, men det er likevel først og fremst en familiedestinasjon. En lang strand, mye spennende for barna og alt man trenger på slike typiske sydenplasser. Om du vil leie et feriehus vil jeg som andre over meg har gjort, anbefale Cala d'Or. Dette er en mindre plass hvor det jevnt over er ganske så fint, men ulempen er at det er litt dyrt der. Det er også litt lite strandplass. Men her er det veldig mange fine hus man kan leie, og jevnt over en veldig fin og rolig plass som er perfekt for en familietur!
Thomasine Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2015 Ok. Takk. Da skal dette sjekkes ut. Sjekka noe, men 107000,- for 2 uker i juli for et hus er litt i overkant...
JorunnP Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Palma Nova er bra. Flere fine strender og restauranter og butikker i gangavstand. Mange leiligheter til leie. Å leie hus er rimelig dyrt her (jeg bor fast her nemlig) på Mallorca, men det finnes leiligheter på bakkeplan som har hage.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Kan anbefale Menorca i steden for Mallorca. Mye roligere, mindre turister, men liv og røre i byen Cuitadella allikevel. Fint å bo i nærheten av den byen, mange fine badeviker i gåavstand til byen som man kan bo i. Anonymkode: 9bd75...9f1
Gjest Ms. Daisy Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 Vi har god erfaring med Palma Nova og det med barn i forskjellig alder. De har likt seg så godt at de vil tilbake dit igjen. Bodde på Viva Palma Nova og stranda var så si rett ned noen trapper og over en vei - bare noen meter.
JorunnP Skrevet 29. januar 2016 #10 Skrevet 29. januar 2016 Den 8 de enero de 2016 at 10.25, Ms. Daisy skrev: Vi har god erfaring med Palma Nova og det med barn i forskjellig alder. De har likt seg så godt at de vil tilbake dit igjen. Bodde på Viva Palma Nova og stranda var så si rett ned noen trapper og over en vei - bare noen meter. Bra hotell... Jeg har jobbet der.😉
Durinur Skrevet 3. februar 2016 #11 Skrevet 3. februar 2016 Den 6.1.2016 at 15.29, AnonymBruker skrev: Kan anbefale Menorca i steden for Mallorca. Mye roligere, mindre turister, men liv og røre i byen Cuitadella allikevel. Fint å bo i nærheten av den byen, mange fine badeviker i gåavstand til byen som man kan bo i. Anonymkode: 9bd75...9f1 Støtter denne anbefalingen, dersom man er ute etter en litt rolig ferie Er så mange flotte parker på Menorca!
Lune Skrevet 15. februar 2016 #12 Skrevet 15. februar 2016 Jeg elsker Palma, mulig du finner noe på Airbnb?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå