AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Slik at du kunne gjøre 1 kriminell handling du aldri ville bli straffet for, hva hadde du gjort? Jeg tror jeg hadde stjålet noen millioner kroner.Anonymous poster hash: 239bc...0c5 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Du kan jo ikke bruke de pengene da Du slipper straff for selve ranet, men pengene er fortsatt tyvegods, så du kan aldri bruke dem på lovlig vis. Anonymous poster hash: 41211...270 1
Teethgrinding Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Hvis jeg kunne gjøre ett lovbrudd og slippe unna med det ville jeg antakeligvis svindlet til meg en enorm eiendom (gitt at det hadde latt seg gjøre). Det hadde vært helt rått å bo i en feit kåk i et av de beste strøkene i Oslo. Boblebad og bobledrikke for resten av penga.
LittDiva Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Rappet hardt , og da mener jeg hardt , enkelte personer.
Teethgrinding Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Rappet hardt , og da mener jeg hardt , enkelte personer. Jeg skjønner ikke helt motivasjonen bak voldsfantasier. Hadde det egentlig hjulpet for noe å skade et annet menneske fysisk?
LittDiva Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Jeg skjønner ikke helt motivasjonen bak voldsfantasier. Hadde det egentlig hjulpet for noe å skade et annet menneske fysisk? Skrevet i dag, 04:03 Henter hagla (i drømmene mine). Every time... every single time... Sa hvem i frisørtråden ...... Noe med glass og steinhus , mister ? Men , ja, enkelte hadde hatt sabla godt av et par reale ørefik . Skal vel litt til og bli skadet av det . Kos deg med boblene Endret 25. oktober 2015 av LittDiva 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Tatt livet av et pedofilt overgrepssvin. Skulle gjerne tatt de alle.Anonymous poster hash: ee228...5fa 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Stjålet millioner Stjålet mange millioner Anonymous poster hash: 7ef55...e16 1
Wonderbitch Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Drept et par av de bakmennene i trafficking. Og hvis det sto en dyremishandler i skuddlinjen hadde jeg ikke spart på kulene. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 Tja, lastet ned en film eller to kanskje Vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort. Ser ikke for meg at jeg ville fått til å gjøre noe som går utover et annet menneske, selv om det menneske har gjort grusomme ting selv. Kommer ikke på noe som er ulovlig uten at det går utover noen andre. Anonymous poster hash: 8665d...8ad
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 Fred i verden. Anonymous poster hash: 3dcdf...1e8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Tent på en minkfarm eller fem. Anonymous poster hash: 28dd0...a44
#Sunrise Skrevet 25. oktober 2015 #14 Skrevet 25. oktober 2015 jeg hadde rana en bank! meen, jeg ville aldri ha skremt de som jobba i banken, så jeg måtte gjort det når ingen jobba der og lagt igjen en lapp hvor det sto at jeg ikke kom tilbake
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #15 Skrevet 26. oktober 2015 Du kan jo ikke bruke de pengene da Du slipper straff for selve ranet, men pengene er fortsatt tyvegods, så du kan aldri bruke dem på lovlig vis. Anonymous poster hash: 41211...270 Hvem i helvete er det som bestemmer at man ikke kan bruke de pengene? Så lenge de ikke er ødelagt med fargeampull så vil det aldri være bbevis for at de er stjelt, og ettersom man ikke ble tatt eller dømt er det heller ingen som kan hindre deg i å bruke dem. Jeg ville definitivt begått et bankran selv også, eller eventuelt via nett og hacking overført millarder fra et firma til en annen hemmelig konto. Anonymous poster hash: a2210...6d1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #16 Skrevet 26. oktober 2015 Rappet hardt , og da mener jeg hardt , enkelte personer. Kult, hvis du har skills i hard rapping så er ikke det et lovbrudd - du kan melde deg på Skeez TV som omhandler nettopp hard rapping (battling) rettet mot enkeltpersoner ! Anonymous poster hash: a2210...6d1
Gjest Evans Skrevet 26. oktober 2015 #17 Skrevet 26. oktober 2015 Fred i verden. Anonymous poster hash: 3dcdf...1e8 Det er vel ikke ulovlig i seg selv, men kanskje måten du ville skaffet fred i verden på ikke ville vært av de lovlige? Hvilken ulovlig handling ville du gjort for å få fred i verden? Kan ikke se for meg at du får det til med en handling dessverre, hvis planen ikke er å utslette hele kloden.
kisskissbangbang Skrevet 26. oktober 2015 #18 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Siden jeg ikke er i stand til (eller har et ønske om) å alvorlig skade eller drepe et annet menneske, hadde jeg valgt å komme med svært alvorlige trusler mot et menneske som fortjener det, dersom vedkommende fortsatte med den adferden det tidligere hadde, og håpt at det gjorde susen. Enten dét, eller funnet en måte å sikre meg økonomisk på. Hadde vært helt ålreit å ikke behøve å tenke på penger igjen resten av livet. Så ja. Trusler eller ran. Endret 26. oktober 2015 av kisskissbangbang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå