Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har opplevd noe så upassende. Hvem gjør det liksom? Jeg hadde lyst til å smekke til vedkommende. Det er heldigvis ikke en person jeg kjenner godt som prøvde seg, men han bor i samme by så jeg vil jo møte på ham igjen... Det var ikke tvil om at han prøvde seg, det har flere andre også som kommenterte (direkte til ham til og med!) at det ikke var riktig tid og sted.

Hva er det mest upassende tidspunktet noen har prøvd å sjekke deg opp? Hva ville du gjort i min situasjon?

Anonymous poster hash: 71980...7f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor nærmt du var avdøde...

Anonymous poster hash: 68e3c...5ee
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at det ikke er verdens mest unaturlige sjekkested, men upassende er det såklart når man sørger.

Men mange treffer ikke kjærlighetskandidater i hverdagen, og gjenforeninger som bryllupp og begravelse gir en mer seriøs tone over alle, slik at man for de som er ute etter noe seriøst kanskje er mer aktuelle enn noen man ser på byen lignende.

Det bør være lov å prøve seg på en høflig, diskret og respektfull måte, og om du syntes det er upassende setter du selv grenser og sier fra til vedkommende at dette ikke en anledningen for å innlede sånne samtaler.

Anonymous poster hash: 70998...90c
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Han har sikkert sett på Wedding Crashers.

Grief is nature´s most powerful aphrodisiac:

• 7 år senere...
Skrevet

Han tenkte vell å benytte seg av muligheten da du muligens var i en sårbar tilstand.

Slike anledninger må jo være perfekte for desperate menn 😊

Anonymkode: b6d7f...4cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han tenkte vell å benytte seg av muligheten da du muligens var i en sårbar tilstand.

Slike anledninger må jo være perfekte for desperate menn 😊

Tråden er åtte år gammel...

Anonymkode: f4bf7...8e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tråden er åtte år gammel...

Anonymkode: f4bf7...8e8

🙄 takk for opplysningen, kan da svare fordi 🙄

Wiseguy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...