AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Er litt forvirret, og lurer på om noen har vært / er i samme situasjon, eller skjønner mer enn meg! NB! Det kommer litt ekle detaljer ... Fikk positiv eggløsningstest forrige søndag (18.10.), men hadde ikke noe særlig andre tegn på EL. Det var på dag 13 i syklusen. Først noen dager senere fikk jeg mer EL-lignende utflod, først som lotion i går og i dag som eggehvite, og mer enn det pleier å være. Jeg skjønner ingen ting? Viste eggløsningstesten feil slik at jeg har EL nå? Får jeg det en gang til?? Er det et graviditetstegn så tidlig? Hadde egentlig tenkt å ta en EL-test til i dag, men jeg var så trøtt at jeg glemte det i morges. I dag har jeg også hatt ganske kraftige stikkninger på venstre side. Lengden på syklusene mine har variert litt fra 27-30 dager. Har brukt Clear Blue digital eggløsningstest. Anonymous poster hash: 487af...516
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Eggløsningstester tas helst på ettermiddagen. Forrige syklus fink jeg positiv eggløsningstest ved to anledninger, hvor den siste (en uke etter fe to første positive) var faktisk eggløsningAnonymous poster hash: f0bcd...c56
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Positiv el-test viser kun at kroppen prøver å få til en eggløsning. Det kan være at den ikke fikk det til og nå prøver igjen. Dersom man skal vite sikkert om man har hatt eggløsning må man tempe i tillegg, evt ta blodprøve som påviser at el har vært.Anonymous poster hash: 480ac...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Positiv el-test viser kun at kroppen prøver å få til en eggløsning. Det kan være at den ikke fikk det til og nå prøver igjen. Dersom man skal vite sikkert om man har hatt eggløsning må man tempe i tillegg, evt ta blodprøve som påviser at el har vært.Anonymous poster hash: 480ac...a8a Det er forøvrig ikke noe i veien for å ta en el-test nå på kvelden. Når jeg tester etter el tester jeg både morgen og kveld når testene begynner å bli sterkere.Anonymous poster hash: 480ac...a8a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 OK, tusen takk for svar! Vet man kan teste på kvelden også hvis man holder seg i fire timer, men har ikke klart det til nå Så da var det antagelig ingen ting sist, men nå i stedet? Anonymous poster hash: 487af...516
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 TS her Tok en test nå, og der var det smilefjes igjen! Så da er det vel bare å fortsette å kjøre på Takk for råd! Anonymous poster hash: 487af...516 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Bare hyggelig! Jeg har forøvrig ikke holdt meg i 4 timer før jeg har testet på kvelden. Jeg trodde det var rådene som gjaldt for graviditetstester?Anonymous poster hash: 480ac...a8a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Det stod det i bruksanvisningen i pakken, men det kan jo hende det ikke er like viktig? Fikk positiv EL-test i dag også! Lurer nesten på om det er noe galt med testen, men det er vel riktig. Får bare håpe det ikke er meg det er noe galt med. Anonymous poster hash: 487af...516
Enamorada Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Det stod det i bruksanvisningen i pakken, men det kan jo hende det ikke er like viktig? Fikk positiv EL-test i dag også! Lurer nesten på om det er noe galt med testen, men det er vel riktig. Får bare håpe det ikke er meg det er noe galt med. Anonymous poster hash: 487af...516 Bruker du ClearBlue digital eggløsningstest? Hvis ja, så viser den dine to mest fertile dager. Så den SKAL vise smilefjes i to dager.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Ahaa Anonymous poster hash: 487af...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå